Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 202 vizitatori și nici un membru online

Articole

Companiile care vor sa aplice restructurarea obligatiilor bugetare trebuie sa notifice ANAF pana la 30 septembrie, pentru a nu se expune riscului insolventei

Companiile cu datorii de peste un milion lei la bugetul de stat la 31 decembrie 2018, aflate in dificultate financiara, trebuie sa depuna pana la 30 septembrie 2019 notificarea privind intentia de a aplica pentru masura de restructurare financiara, au aratat reprezentantii D&B David si Baias si ai PwC Romania in cadrul unui eveniment dedicat mediului de afaceri referitor la aplicarea masurii de restructurare prevazute de Ordonanta Guvernului nr.6/2019.

Citește mai departe...

Noi cerinte din partea BNR privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului

In data de 9 septembrie 2019 a intrat in vigoare Regulamentul nr. 2/2019 privind prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, emis de catre Banca Nationala a Romaniei, care abroga vechiul regulament aplicabil, respectiv Regulamentul BNR nr. 9/2008.

Cine trebuie sa respecte noile cerinte

Noua reglementare se adreseaza unei categorii insemnat mai extinse de entitati ce trebuie sa respecte prevederile acesteia si implicit care urmeaza a implementa noi reguli interne in vederea prevenirii si combaterii spalarii banilor si finantarii terorismului. Astfel, regulamentul nou este aplicabil atat institutiilor de credit si sucursalelor acestora, cat si institutiilor de plata, institutiilor emitente de moneda electronica, precum si institutiilor financiare nebancare inscrise in Registrul special al BNR ori in Registrul general al BNR care au si statut de institutie de plata sau institutie emitenta de moneda electronica.

Citește mai departe...

ANAF va solicita dizolvarea anumitor societati care nu indeplinesc conditiile prevazute de lege privind pozitia activului net

Autoritatile fiscale intentioneaza sa formuleze actiuni de dizolvare impotriva tuturor societatilor care au un activ net mai mic decat jumatate din capitalul social pentru doi ani consecutivi. Pe baza datelor financiare disponibile, 39% din societatile din Romania nu indeplineau acest criteriu la sfarsitul anului 2017.

Inca din anul 2006, legea societatilor 31/1990 prevedea ca activul net al unei societati trebuie sa inregistreze o valoare cel putin egala cu jumatate din capitalul social. Pentru societatile care nu respecta aceasta regula timp de 2 ani consecutiv, partile interesate (inclusiv autoritatile fiscale) pot solicita dizolvarea societatii.

Citește mai departe...

De ce trebuie sa inregistrezi beneficiarul real al unei societati? Schimbari legislative importante

In data de 18 iulie 2019 a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Legea 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Romania fusese in prealabil atentionata cu privire la posibila incidenta a unei proceduri de infringement ca urmare a netranspunerii Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European si a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizarii sistemului financiar in scopul spalarii banilor sau finantarii terorismului (“Directiva AML 4”), astfel incat Legea 129/2019 vine sa aduca mult asteptate clarificari in domeniul privat, atat cu privire la regulile aplicabile in materia cunoasterii clientelei, cat si in materia identificarii beneficiarului real, aducand schimbari de o importanta majora pentru societati in ceea ce priveste obligatia acestora de a face publice mai multe informatii cu privire la structura actionariatului si a beneficiarilor reali ai societatilor respective.

Citește mai departe...

Romania ramane fruntasa in UE la neincasarea TVA, pentru al 5-lea an consecutiv. Alte state au gasit remedii rapide

Deficitul de incasare a TVA de 36% plaseaza Romania, pentru al 5lea an consecutiv, pe locul fruntas in clasamentul publicat de Comisia Europeana (CE) pe 5 septembrie 2019. Fata de anii 2013 si 2014 cand diferenta dintre suma incasata efectiv la buget si cea care ar fi trebuit colectata era de 38%, respectiv 40% din PIB, in ultimii doi ani analizati de CE, 2016 si 2017, a fost de circa 36%. Astfel, bugetul Romaniei pierde mai mult de o treime din suma pe care ar putea sa o colecteze din TVA.

Romania este secondata de Grecia, cu 33,6% din PIB si Lituania cu 25,3% din PIB. La polul opus se afla Cipru (0,6%), Luxemburg (0,7%) si Suedia (1,5%).

Citește mai departe...

Optiuni strategice pentru companiile de servicii profesionale

In acest moment in Romania se observa o proliferare a companiilor de consultanta. Optimizarea fiscala, auditul, fuziunile si achizitiile nu mai au niciun secret. Firme de avocatura, boutique-uri specializate, freelanceri si companii mai mult sau mai putin consacrate aglomereaza piata. In calitate de proprietar de business cand nu mai ai solutii la problemele cu care te confrunti, apare imediat o companie care ofera exact serviciile de care ai nevoie.

Citește mai departe...

Proiectul de modificare a Codului Fiscal – liber pentru paradisurile fiscale?

Printre subiectele la care isi propune sa raspunda recentul proiect de modificare a Codului Fiscal se numara si o noua definitie a locului conducerii efective. O definitie foarte interesanta cu care vine legiuitorul si iata care sunt argumentele.

In primul rand, ce reprezinta locul conducerii efective? Foarte pe scurt, reprezinta locul unde conducerea societatii ia deciziile cheie necesare pentru desfasurarea activitatii (de exemplu, financiare, operationale, comerciale etc.).

Citește mai departe...

Pe ce sa ”pariezi” ca sa castigi in marketingul B2B

Acordarea unei importante reduse marketingului in B2B este in continuare o realitate a mediului de afaceri romanesc. Din pacate, cu exceptia unor firme de dimensiuni mari sau medii, de multe ori multinationale, in servicii pentru afaceri interesul pentru marketing ramane unul secundar.

In calitate de consultant de marketing si business development intalnesc multi antreprenori din B2B care inteleg de ce este important sa faca marketing, dar mult mai putini sunt cei care aloca buget in mod relevant si care sunt preocupati sa aiba o functiune de marketing eficienta.

Citește mai departe...

Cine sunt beneficiarii reali ai amnistiei?

Mult asteptatul proiect de amnistie fiscala a fost, in cele din urma, aprobat si publicat in Monitorul Oficial nr. 648, din data de 5 august 2019. Este vorba de Ordonanta Guvernului nr. 6, din 31 iulie 2019, privind instituirea unor facilitati fiscale.

Pe langa foarte elaboratul Capitol I, dedicat exclusiv restructurarii obligatiilor bugetare restante mai mari de 1 milion de lei inregistrate de persoane juridice (persoane care, surprinzator, nu se afla totusi in insolventa), ce pot beneficia atat de anularea tuturor accesoriilor, cat si a unui procent de pana la 50% din obligatiile principale, legiuitorul a inclus si un Capitol II care se dorea – cel putin initial, sa se aplice tuturor celorlalti debitori, atat cand sumele erau mai mici de 1 milion de lei, cat si atunci cand depaseau pragul respectiv. Intelegem ca scopul masurilor din cadrul acestui capitol este acela de a asigura recuperarea debitului principal, acordandu-se in schimb anularea accesoriilor corespondente.

Citește mai departe...

Studiu PwC: Record de schimbari la varful companiilor de top la nivel global

Aproape 17,5% dintre directorii executivi (CEOs) ai celor mai mari 2.500 de companii listate la nivel global au parasit, anul trecut, pozitiile pe care le detineau, potrivit studiului 2018 CEO Success, recent publicat de PwC si Strategy&. Numarul de plecari a atins un nivel record al ultimilor 15 ani din cei 19 ani analizati de rapoartele PwC, principalele cauze fiind succesiunea planificata, dar si inlocuirile fortate sau provocate de fuziuni si achizitii.

Peste doua treimi din inlocuiri au venit ca urmare a unor planuri de succesiune, iar concedierile au reprezentat 20%. Pentru prima data in istoria studiului, motivele de etica au reprezentat o cauza mai frecventa a plecarilor fortate decat performantele financiare. Totodata, raportul a remarcat ca puterea si implicarea investitorilor a fost un factor important in decizia de schimbare a directorilor executivi. Astfel, daca in 2000, un CEO ramanea in functie in medie o perioada de cel putin opt ani, in ultimul deceniu, mandatul s-a redus in medie la circa cinci ani.

Citește mai departe...

Cum sa dezvolti o strategie de continut eficienta

Fie ca esti in faza de inceput cu marketingul de continut sau folosesti aceasta abordare de mai multa vreme, este bine ca intotdeauna sa revizuiesti strategia de continut pentru a te asigura ca este actualizata, inovativa si relevanta.

In era digitala, concurenta este mai mare ca oricand. Potrivit analizelor realizate de Institutul de Content Marketing, directorii de marketing din companiile centrate pe clienti spun ca, in 2018, au cheltuit 40% din bugetul lor pentru marketingul de continut, in crestere cu 17% fata de 2017.

Citește mai departe...

Cum sa incheiati mai multe tranzactii cu softuri de automatizare a vanzarilor

Daca conduceti o echipa de vanzari, probabil ca v-ati gandit ca implementarea unei tehnologii dedicate va conduce la eficientizarea proceselor si cresterea productivitatii vanzatorilor. Desigur, este posibil sa utilizati deja softuri de automatizare a vanzarilor pentru a creste vanzarile.

Cercetarile arata ca 55% dintre cele mai performante companii folosesc aplicatii pentru automatizarea vanzarilor pentru a spori productivitatea si a incheia mai multe tranzactii in mai putin timp.

Citește mai departe...

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.