Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 64 vizitatori și nici un membru online

Cum sa incheiati mai multe tranzactii cu softuri de automatizare a vanzarilor

Daca conduceti o echipa de vanzari, probabil ca v-ati gandit ca implementarea unei tehnologii dedicate va conduce la eficientizarea proceselor si cresterea productivitatii vanzatorilor. Desigur, este posibil sa utilizati deja softuri de automatizare a vanzarilor pentru a creste vanzarile.

Cercetarile arata ca 55% dintre cele mai performante companii folosesc aplicatii pentru automatizarea vanzarilor pentru a spori productivitatea si a incheia mai multe tranzactii in mai putin timp.

Aceste firme urmaresc de obicei un set de cele mai bune practici pentru a obtine rezultatele excelente de care se bucura. Urmati cele mai bune practici descrise mai jos si veti obtine mai multe venituri, ajutand compania sa creasca mai repede:

1. Automatizarea procesului de introducere a datelor
Daca utilizati un CRM all-in-one, sistemul include, de asemenea, automatizarea unor procese de marketing, automatizarea vanzarilor si informatii necesare pentru asistenta clientilor. Cu ajutorul CRM-ului puteti utiliza functii cum ar fi formatele necesare pentru generarea oportunitatilor si cele incluse in landing pages pentru a colecta informatii de contact de la clientii potentiali. Utilizarea chatbotilor si functiile de live chat pot realiza acelasi lucru.

Odata colectate, aceste date de contact se transmit automat in aplicatia CRM si cea de automatizare a vanzarilor, ceea ce inseamna ca agentii nu pierd timpul necesar introducerii manuale a datelor. Se economiseste astfel o cantitate imensa de timp, care poate fi petrecuta in actiuni orientate spre convertirea oportunitatilor in vanzari.
Este mult mai util ca angajatii din echipa de vanzari sa isi dedice timpul pentru a construi rapport cu potentialii clienti, deoarece astfel vor construi incredere, ceea ce va conduce la loializare si vanzari repetate pe termen lung.

2. Fluxuri automate pentru simplificarea proceselor de vanzari
Daca utilizati un CRM all-in-one, puteti seta fluxuri de lucru automate care trimit remindere atunci cand o activitate sau etapa din ciclul de vanzari este in asteptare la potentialul client.
De exemplu, atunci cand un potential client raspunde la invitatia de a avea o consultatie gratuita, reprezentantul de vanzari primeste o sarcina imediat, in timp real, astfel incat sa poata planifica aceasta intalnire. De asemenea, se pot configura alerte pentru a crea automat o noua oportunitate , marcata ca vanzare acceptata in CRM.
Utilizarea fluxurilor de procese automatizate ajuta la trimiterea de alerte, remindere si executarea altor sarcini repetitive, economisind o cantitate semnificativa de timp care poate fi alocata pentru inchiderea mai multor oferte.

3. Programari online
Implementarea programarilor on-line este o modalitate prin care clientii si, prespectiv potentialii clienti, pot programa intalniri fata-in-fata sau online cu membrii echipei de vanzari. Conceptul este relativ simplu. Clientii au acces la un calendar pe site-ul companiei in care selecteaza dintre datele si orele disponibile.
Calendarul are un link unic, iar acest link este primit de oricine doreste sa programeze o intalnire cu echipa de vanzari. Clientii selecteaza timpul cel mai convenabil pentru ei, iar intalnirea li se afiseaza automat in calendar. Se reduce astfel timpul necesar planificarii manuale a intalnirii si se elimina disconfortul si, totodata, efortul de a gasi un interval de timp care sa se potriveasca tuturor celor implicati.

4. Documente si contracte electronice
Trimiterea de documente, propuneri si contracte catre potentialii clienti, atunci cand se ajunge in etapa de negocieri cu privire la o tranzactie in derulare, poate consuma o cantitate imensa de timp ”administrativ” pentru reprezentantii de vanzari. Acest proces implica o cantitate semnificativa de procesare manuala a documentelor necesare pentru inchiderea tranzactiei, etapa care trebuie facuta cu o atentie deosebita la detalii.

Cu documentele electronice pre-formatate si aranjate pe fiecare etapa a procesului de vanzare, toate aceste sarcini repetitive se pot automatiza in cadrul, de la pregatirea propunerilor la contracte. Astfel reprezentantii de vanzari isi pot dedica tinpul pentru a construi relatia interpersonala cu decidentii din compania clientului.

Daca utilizati aplicatii dedicate pentru a pune in practica un proces de automatizare a vanzarilor, echipa de vanzari va pierde mai putin timp cu procesele administrative, de rutina, care sunt mari consumatoare de timp. In schimb, vor putea dedica mai mult timp intelegerii nevoilor si modului in care actioneaza si iau decizii poatentialii clienti.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.