Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 88 vizitatori și nici un membru online

Cum vom reusi sa vindem in 2021? Opt tendinte remarcabile.

Evolutiile din mediul de business aduce si probleme de marketing, pe care companiile mari si mici ar fi bine sa le abordeze proactiv, dar din pacate putine vor proceda asa. O parte din ceea ce echipele de marketing au planificat pur si simplu nu va functiona deoarece comportamentele de cumparare dn B2B si B2C sunt puternic alterate/schimbate de impactul pandemiei, iar predispozitia de a cumpara (buying propensity) este mult scazuta.

Chiar si in aceste conditii, multe companii sunt rezistente la implementarea coerenta a strategiilor de maketing digital, integrate cu cele de vanzare. Dar pentru a reusi managerii trebuie sa fie constienti de tendintele majore care vor marca anul 2021 in aceste domenii. Iata care sunt aceste tendinte alaturi de recomandari si sfaturi privind implementarea lor.

1. Video pentru vanzari
Pentru a genera oportunitati de vanzare, incetati sa mai trimiteti e-mailuri cu ”tone” de text si incepeti sa trimiteti videoclipuri. Aproximativ 60% dintre oameni sunt ”vizuali”, ceea ce inseamna ca prefera sa priveasca pentru a afla lucruri noi decat sa citeasca. Oricum, suntem toti bombardati de e-mailuri, iar videoclipurile au o sansa mult mai mare sa iasa in evidenta. De aceea puneti la punct o strategie puternica de video marketing dusa dincolo de partea de atragere a atentiei si generare a intentiei. Ganditi o strategie inclusiv pentru videoclipurile trimise diect catre clientii actuali si potentiali.

2. Webinarii
Seminariile web – webinariile – au explodat pe internet in 2020 si vor continua sa atraga audientele si in 2021 atunci cand sunt bine facute, cand au subiecte bune si invitati de marca. O alta tendinta din aceasta zona tine de crearea de continut interactiv livrat prin intermediul formatului de tip webinar. Recomandarea mea este sa puneti pe agenda anului viitor evenimente online mai mari, cu agende mai lungi si continut mai bogat. De exemplu, in loc de un webinar de 45 de minute, faceti un program cu trei segmente, care sa tina trei ore. Oamenii participa webinarii ca sa le puna intrebari expertilor sau sa discute un anumit punct si sa faca brainstorming impreuna. Formatul de webinar are potential pentru a genera un numar semnificativ oportunitati de vanzare in 2021.

3. Chat-ul pentru vanzari
In 2020, echipele de vanzari au cautat noi modalitati de a interactiona cu potentialii clienti, iar chat-ul a prezentat o optiune excelenta. In loc sa telefoneze sau sa solicite clientilor sa sune, acestia au fost contactati sau solicitati sa interactioneze prin chat. Avantajul principal este acela ca le ofera oamenilor acces instantaneu la reprezentantii de vanzari, care le pot prezenta oportunitatile, le pot trimite foarte usor informatii suplimentare si, cel mai important, le pot colecta comenzile. In multe domenii de activitate, acesa este noul normal pentru a initia oportunitati de vanzare si este o tactica ce merita luata in considerare.

4. Experiente personalizate
Anul 2021 accentueaxa tendinta de marketing one-to-one in loc de marketing one-to-many. Continutul, e-mailurile, paginile web si mesajele sociale trebuie adaptate persoanelor: in functie de rol, de industrie, de companie si chiar de caracteristicile psihografice. Companiile B2C fac acest lucru de ani de zile, iar acum este timpul ca si companiile B2B sa le ajunga din urma. Diferentele de performanta aduse de personalizare sunt semnificative si contribuie la cresterea tuturor indicatorilor de brand si de vanzari.

5. Mesajele text
Pandemia ne-a reorientat aproape pe toti catre telefoanele noastre smart care au devenit punctul de contact principal. Preluarea mancarii comandate la take away, stabilirea programarilor si obtinerea confirmarilor – toate acestea si multe altele se rezolva prin intermediul telefonului. Exista ceva foarte personal in conversatiile one-to-one, iar aceasta tendinta nu trebuie ignorata. Daca oamenii isi folosesc telefoanele mobile mai frecvent, puteti avea acces la clienti pentru up-sell si cross-sell, daca ati colectat numerele lor de telefon mobil conform GDPR si aveti permisiunea acestora pentru a le trimite mesaje text. Daca nu ati facut acest lucru, treceti-l in partea de sus a listei de actiuni pentru anul 2021.

6. Continut scurt
Aceasta este o tendinta noua care va accelera in 2021. Continutul lung (de exemplu articole cu mai mult de 2500 de cuvinte) isi va avea locul in universul online, dar atunci cand luati in considerare modul in care oamenii interactioneaza cu retelele sociale, cum ”consuma frugal” mesajele text si videoclipurile, atunci devine evident cum continutul care poate fi fragmentat (continut mic, de dimensiuni mici si usor de consumat) este un tendinta de crestere care nu trebuie ignorata.

7. Cautare vocala
Aceasta este o tendinta pe care o vom vedea devenind mainstream in cativa ani. Inca de acum trei ani recomandam ca strategia SEO sa includa intrebari, deoarece brandurile trebuie sa obtina un loc bun si la cautarea vocala. Prin cartografierea intrebarilor pe care potentialii clienti le pun pe tot parcursul de customer journey puteti clasifica paginile si continutul website-ului pentru aceste intrebari si puteti intra in rezultatele de la cautarea vocala si in raspunsul furnizat de dispozitivul activat de voce.

8. Campanii axate pe storytelling
Cand vine vorba de campanii, majoritatea specialistilor in marketing se gandesc la produs, industrie sau sector. Se gandesc la serviciile pe care le promoveaza. In schimb, marea tendinta din 2021 va fi data de campaniile bazate pe storytelling. In aceste campanii brandul spune o poveste printr-o serie de e-mailuri, videoclipuri, podcasturi audio, PDF-uri sau pagini de pe website. Pe parcursul campaniei, vor fi furnizate informatii suplimentare despre poveste. Aceasta abordare este mult mai putin axata pe vanzari si mai mult pe modul in care oamenii doresc sa vada informatii.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.