Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 66 vizitatori și nici un membru online

Studiul EY Future Consumer Index: Pandemia provocata de COVID-19 va perturba planurile de cumparaturi ale consumatorilor cu ocazia sarbatorilor

- Mai bine de jumatate dintre consumatori (54%) estimeaza ca vor face achizitii in perioada reducerilor
- 42% intentioneaza sa cheltuiasca mai putin decat in urma cu un an, iar 91% dintre cei care vor cumpara vor cauta oferte online
- Consumatorii din China si Regatul Unit sunt mai inclinati sa cumpere online fata de cei din Germania si Franta

Pandemia provocata de COVID-19 a accelerat tranzitia catre cumparaturile online si adoptarea acestei tendinte pe termen lung in anumite categorii de produse si pe anumite piete, potrivit celei de-a cincea editii a studiului EY Future Consumer Index. Peste o treime (37%) dintre cei 14.467 de consumatori intervievati au declarat ca pandemia va continua sa le afecteze vietile timp de cel putin inca un an. Acest procent creste la 43% in Europa si la 66% in Japonia, in timp ce consumatorii din India (19%) si China (18%) sunt semnificativ mai optimisti. La nivel global, respondentii consumatori considera ca modul in care fac cumparaturi se va schimba pe termen lung, iar 39% au declarat ca vor cumpara in mai mare masura online articolele pe care obisnuiau sa le achizitioneze din magazinele fizice.

"Cu incasari prognozate pentru sezonul vacantelor mai mici decat de obicei, companiile din retail trebuie sa urmareasca cu atentie linia profitabilitatii, in timp ce continua sa investeasca in operatiuni touchless, continut personalizat si campanii de marketing automatizate. Urmatorul pas natural este de a-si dezvolta programele de loialitate de la mecanismele generale "castiga si cheltuieste", la recompense semnificative pentru fiecare client", spune Cristian Carstoiu (foto), Partener, Consultanta, EY Romania.

Rata de adoptare a cumparaturilor online variaza de la o piata la alta si de la o categorie la alta
In China si, intr-o mai mica masura, in Regatul Unit, consumatorii sunt mult mai inclinati sa utilizeze online-ul drept principalul canal de cumparaturi decat cei din alte tari. Consumatorii din Germania si Franta sunt mai putin deschisi la aceasta idee, se arata in studiu.

In general, respondentii au indicat electrocasnicele si produsele din zona de tehnologie (53%) drept categoria de produse pe care le vor achizitiona in principal online, dar vor continua sa prefere cumpararea bauturilor si a produselor alimentare proaspete din magazinele fizice.

Rata de penetrare a achizitiilor online de produse de bacanie continua sa fie redusa pe majoritatea pietelor. Dar, in timpul pandemiei, 55% dintre consumatori si-au achizitionat cel putin o data produsele de bacanie online. Dintre acestia, 42% au declarat ca in prezent comanda online produse de bacanie mai des din cauza pandemiei provocate de COVID-19. In viitor, 19% dintre respondenti au spus ca vor cumpara in principal online alimente proaspete si 16% bauturi nealcoolice, o crestere de 3,4% si, respectiv, 1,6% fata de 2019. Aceasta tendinta arata ca achizitiile online, chiar si in categoriile cu rata de penetrare redusa, nu numai ca inregistreaza o crestere, dar reprezinta o tendinta care se va mentine cel mai probabil dupa pandemie.

De asemenea, potrivit studiului, categoriile in care consumatorii prezinta cea mai mare inclinare spre cumparaturile online sunt, in acelasi timp, categoriile in care este cel mai probabil ca acestia sa aprecieze serviciile si sfaturile oferite la achizitie: tehnologie, produse de frumusete si cosmetica si imbracaminte, incaltaminte si accesorii.

Impactul pandemiei provocate de COVID-19 asupra marilor evenimente de vanzari din perioada sarbatorilor
Ca urmare a pandemiei provocate de COVID-19, 40% dintre respondenti au inregistrat o scadere a veniturilor, iar majoritatea acestora (60%) analizeaza mai atent modul in care isi cheltuiesc banii. De asemenea, 41% dintre consumatori si-au redus cheltuielile pe produse neesentiale, iar 46% au amanat achizitia sau inlocuirea articolelor mai scumpe. Aceste tendinte indica un potential sezon de cumparaturi de final de an cu vanzari mai mici.

Desi peste jumatate dintre consumatori (54%) intentioneaza sa achizitioneze diverse produse in perioada reducerilor, datele studiului EY Future Consumer Index sugereaza ca 42% dintre consumatori la nivel global planuiesc sa cheltuiasca mai putin in sezonul de cumparaturi comparativ cu anul trecut.

Dintre cei care vor participa, 91% vor cheltui online cel putin jumatate din sumele destinate cumparaturilor, ceea ce arata importanta vanzarilor online cu amanuntul in acest sezon.

In acest context, marcat de o trecere atat de rapida la cumparaturile online, liderii de companii trebuie sa reevalueze asteptarile consumatorului digital si sa dezvolte o strategie online distincta astfel incat sa reuseasca sa raspunda noilor nevoi, dar si sa valorifice oportunitatile generate de perioada de pandemie.
 
Cea mai recenta editie a studiului EY Future Consumer Index este disponibila la ey.com/futureconsumerindex5.

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.