Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 279 vizitatori și nici un membru online

Raportarea corporativa o punte intre companii si investitori

Cererea ca raportarea corporativa sa fie mai transparenta este o realitate. Dictata de rolul cheie pe care il joaca in a le spune investitorilor povestea de creare a valorii, raportarea corporativa este modalitatea companiilor de a castiga increderea acestora si a altor parti interesate (in engleza, stakeholders).

Promovarea acestei abordari transparente impune o schimbare mai larga a atitudinilor catre raportari bazate pe un echilibru de informatii financiare (de ex. cifra de afaceri, profit, pierderi, etc.) si non-financiare (de ex. numar de procese de inovare, indicatori de sustenabilitate). Acestea din urma ar trebui sa fie la fel de credibile si de incredere ca datele financiare. Cu toate acestea, exista doua provocari principale cu care se confrunta liderii departamentelor financiare atunci cand dezvolta o abordare bazata pe increderea in datele non-financiare.

Prima provocare tine de abilitatea de a extrage valoare din datele non-financiare, gestionand in acelasi timp orice riscuri asociate, inclusiv confidentialitatea si respectarea protectiei datelor.

A doua provocare tine de increderea, obiectivitatea si credibilitatea datelor din spatele raportarilor non-financiare, in special atunci cand sunt utilizate tehnologii precum automatizarea proceselor cu ajutorul robotilor software (RPA) si a inteligentei artificiale (AI) in captarea si analiza datelor.

Pentru a castiga increderea in analiza datelor sunt importante 2 aspecte:

1. Implementarea instrumentelor avansate pentru captarea si analiza datelor - in timp ce RPA poate sprijini sarcini impuse si consumatoare de timp pentru a fi indeplinite mai eficace si mai eficient, iar AI poate oferi raportarii o noua profunzime a perspectivelor, cu toate acestea va mai dura timp pana cand majoritatea echipelor financiare sa treaca dincolo de proiectele pilot izolate si sa inceapa abordarea acestor tehnologii pe scara larga.

2. Increderea ca informatiile rezultate din analiza datelor efectuate de sistemele avansate sunt corecte si de incredere - multe dintre sistemele financiare de astazi au un anumit nivel de incredere si verificare incorporate in ele, totusi AI nu se bucura de acelasi nivel de incredere. Cei mai multi dintre liderii din domeniul finantelor exprima ingrijorari in legatura cu calitatea datelor produse de AI si riscurile asociate.

Promovarea acestei abordari mai transparente a raportarii impune, la randul sau, schimbari nu numai in ce priveste metodologiile si practicile, ci si mentalitatile si cultura companiei. Cultura organizationala va juca un rol din ce in ce mai important in raportarea corporativa in doua privinte: in primul rand, echipele financiare indeplinind un rol central in conducerea raportarii transparente, creeaza o cultura deschisa si responsabila care sa raspunda cerintelor de raportare care se schimba rapid. In al doilea rand, oferind investitorilor si partilor interesate o perspectiva semnificativa, credibila si relevanta, bazata pe date, asupra performantei si culturii organizatiei, compania demonstreaza legatura dintre cultura firmei si valoarea performantei.

Exista trei zone de actiune care vor fi, probabil, esentiale pentru stimularea unei culturi a deschiderii si responsabilitatii in raportarea corporativa:

1. Accentul pus pe o abordare solida in ce priveste cultura raportarii
2. Mixul de talente adaptat pentru a stimula schimbarea culturii financiare si a depasi rezistenta
3. Construirea increderii si a eticii in ce priveste utilizarea tehnologiilor de suport (RPA si AI)

Companiile pot raspunde la nevoia de transparenta exprimata de investitori prin adoptarea unei noi culturi organizationale privind raportarea corporativa si mentalitati cu privire la informatiile pe care le impartasesc cu investitorii si partile interesate. Prin crearea de rapoarte care sa includa indicatori financiari si non-financiare pentru a castiga increderea partilor interesate, construirea unei culturi a raportarii si consolidarea increderii in analiza datelor cu tehnologii avansate, companiile contribuie la cresterea increderii in mediul de afaceri.

Autor: Florentina Susnea (foto), Managing Partner, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.