Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 176 vizitatori și nici un membru online

Increderea liderilor executivi revine la cota pre-pandemie la nivel global

- 8 din 10 lideri globali afirma ca sunt pregatiti sa faca o achizitie in urmatorii trei ani
- Liderii executivi considera ca sunt necesari stimuli guvernamentali pentru atingerea tintelor net-zero
- Trei din patru lideri cred ca presiunea exercitata de pandemie asupra finantelor publice a accentuat necesitatea cooperarii dintre state privind sistemul fiscal global

Liderii celor mai mari companii din lume sunt din ce in ce mai optimisti in ceea ce priveste evolutia afacerii lor, chiar daca varianta Delta a coronavirusului intarzie “revenirea la normal”. Increderea lor in economie a crescut la un nivel fara precedent de la inceputul pandemiei. KPMG 2021 CEO Outlook, in care au participat peste 1.300 de lideri executivi, analizeaza strategiile si viziunea lor pentru urmatorii trei ani si arata ca 60% dintre lideri sunt increzatori in perspectivele de crestere ale economiei globale, comparativ cu 42%, procentul estimat in urma cercetarii desfasurate in ianuarie/februarie.

“In linie cu evolutiile la nivel global pe care le detaliem in aceasta cercetare, pot spune din interactiunea cu liderii organizatiilor din Romania ca majoritatea au reactionat foarte eficient in timpul pandemiei, demonstrand rezilienta in fata schimbarilor, incertitudinii si provocarilor. Dintre companiile din sectoarele direct afectate de efectele pandemiei am vazut, de asemenea, exemple de succes in 2021 cu afaceri redeschise si/sau transformate. Rezilienta se bazeaza pe o echipa motivata si implicata, energizata de scopul, misiunea si valorile companiei, astfel incat sa gestioneze riscurile si oportunitatile, dar sa reuseasca, in acelasi timp, sa tina pasul cu impactul tehnologiei. O cultura orientata spre mediul digital confera oamenilor abilitatea de a integra in mod natural tehnologia in activitatile lor. In plus, se construieste fundatia pentru o forta de munca distinsa prin competente digitale performante, capabila sa opereze cu rapiditate si agilitate”, spune Ramona Jurubita (foto), Country Managing Partner, KPMG in Romania.

Perspectiva unei cresteri puternice ii incurajeaza pe liderii executivi sa investeasca in expansiune si transformarea afacerii, 69% dintre lideri indicand optiuni anorganice (fuziuni si achizitii, asocieri, aliante strategice) ca principala strategie de crestere. Majoritatea liderilor globali (87%) au afirmat ca intentioneaza sa finalizeze achizitii in urmatorii trei ani care sa le sustina cresterea si transformarea afacerii.

Cercetarea a indicat ca 30% dintre CEO planuiesc sa investeasca peste 10% din venituri in masuri si programe sustenabile in urmatorii trei ani.

“Desi exista inca incertitudine in ceea ce priveste pandemia, liderii sunt din ce in ce mai increzatori in revenirea puternica a economiei. Aceasta incredere a determinat liderii sa adopte o abordare agresiva de crestere. In timp ce strategiile de crestere anorganice sunt prioritare, liderii iau in considerare extinderea organica si continua evaluarea viitorului muncii astfel incat sa poata atrage talentul de top. Unul dintre elementele pozitive din ultimele 18 luni este faptul ca liderii pun din ce in ce mai des ESG (Mediu, Strategie, Guvernanta) in centrul strategiilor pentru revenire si crestere pe termen lung. Crizele privind aspectele de mediu si sociale au demonstrat ca trebuie sa ajustam abordarile si sa lucram impreuna”, a explicat Bill Thomas, Global Chairman & CEO, KPMG.

Constatari cheie

Atingerea statusului net-zero cu suport guvernamental este o prioritate
Intre multele provocari socio-economice, sociale si de mediu, companiile sunt supuse presiunii sa contribuie la combaterea schimbarilor climatice si sa aiba un impact pozitiv in societate. Ca rezultat, peste un sfert (27%) dintre liderii in afaceri sunt ingrijorati ca un eventual esec in ceea ce priveste asteptarile in domeniul schimbarilor climatice ar putea determina pietele publice sa nu mai investeasca in afacerile lor. Peste jumatate (58%) dintre respondenti au afirmat ca exista o cerere in crestere din partea partilor interesate (investitori, autoritati de reglementare, clienti etc) pentru o raportare mai ampla pe aspecte ESG.

Trei din patru (77%) lideri executivi considera ca vor fi necesari stimuli guvernamentali ca toate afacerile sa poata ajunge la obiectivul de “net-zero”. Mai mult, trei sferturi dintre liderii globali au identificat COP26 ca un moment esential pentru constientizarea urgentei in agenda schimbarii climatice.

Cercetarea a relevat ca, pentru acest scop, impactul companiei asupra comunitatilor si planetei determina 74% dintre CEO sa abordeze nevoile partilor interesate. A fost observata, de asemenea o crestere de 10 puncte fata de inceputul anului 2020 in numarul liderilor care afirma ca obiectivul principal este sa implementeze scopul companiei in deciziile pe care le iau ca sa creeze valoare pe termen lung pentru partile interesate (64%). Mai mult de 8 din 10 lideri globali (86%) considera ca misiunea companiei va determina alocarea de capital, dar si strategiile de crestere anorganica.

Atentia se muta spre riscurile operationale si de mediu
Analizand riscurile pentru urmatorii trei ani, liderii executivi au identificat trei zone prioritare: lantul de aprovizionare, securitatea cibernetica si schimbarea climatica. 56% dintre lideri au afirmat ca lantul lor de aprovizionare este supus stresului in timpul pandemiei.

Perspective in schimbare pentru viitorul muncii
Doar 21% dintre lideri considera necesara o reducere a prezentei fizice, o schimbare substantiala fata de august 2020, in perioada de varf a primului val al pandemiei, cand 69% dintre lideri afirmau ca vor reduce spatiile in care isi desfasurau activitatea. Liderii s-au concentrat asupra flexibilitatii crescute pentru forta de munca, 51% (fata de 14% in ianuarie/februarie) intentionand sa investeasca in spatii colaborative de birou colaborative. 37% dintre liderii globali au implementat un model de lucru hibrid, in care majoritatea angajatilor lucreaza de la distanta 2-3 zile pe saptamana.

Reformele fara precedent in fiscalitatea internationala reprezinta un punct esential
Trei din patru lideri considera ca presiunea asupra finantelor publice exercitata de raspunsul necesar pandemiei a accentuat necesitatea cooperarii intre state pentru sistemul fiscal global. In acelasi timp, 77% dintre CEO considera ca propunerea unui sistem global cu un impozit minim reprezinta “o ingrijorare semnificativa” pentru obiectivele de crestere ale organizatiei. Sunt, insa, mai ingrijorati de riscurile de reglementare si fiscalitate decat erau inainte de pandemie (vezi tabel 1).

Cercetarea arata ca 74% dintre lideri sunt constienti de legatura puternica dintre increderea mediului extern in afacerea lor si cum se aliniaza abordarea fiscala cu valorile organizationale. In timp ce afacerile incearca sa se reconstruiasca mai bine, majoritatea liderilor (69%) resimt o presiune in crestere pentru raportarea transparenta a impozitelor si taxelor, ca parte din agenda ESG.

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.