Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 102 vizitatori și nici un membru online

Interviuri

Mircea Jinga, Managing Partner Jinga Maravela & Asociatii: “O casa de avocatura «full service» este capabila sa livreze un produs complet, care sa asigure un nivel ridicat de protectie si expertiza“

Dle Mircea Jinga, vorbim azi de casa de avocatura Jinga Maravela & Asociatii. Ce schimbari aduce noua titulatura?

In primul rand, o echipa considerabil mai puternica. Ma refer in special la cei trei noi parteneri, respectiv Gelu Maravela si Alina Popescu, fosti parteneri in cadrul Musat & Asociatii si avocati recunoscuti pe piata de business pentru nenumaratele proiecte de mare anvergura pe care le-au coordonat cu succes, precum si Marius Patrascanu, fost senior associate in cadrul Musat & Asociatii, care este apreciat de un mare numar de companii de stat si private pentru asistenta acordata acestora de-a lungul timpului. De altfel, anul acesta ne-am si dublat numarul de avocati, recrutand la toate nivelurile (junior associate, associate si senior associate) si intentionam sa crestem in continuare.

Citește mai departe...

Ovidiu Pop, managing partner Badita si Pop: “Procedura de reorganizare garanteaza o recuperare esalonata si greoaie, dar de multe ori integrala a sumelor creditate”

Manager sau avocat? In care dintre cele doua statuturi va regasiti mai mult in prezent?

- In profesia noastra nu poti fi manager fara a fi avocat. Invers se poate. Pozitia de manager te conduce insa treptat, din ce in ce mai mult catre chestiuni economice, catre prospectare, catre proiecte investitionale. Sunt astazi mai mult manager decat avocat si merg pe un drum pe care nu mi l-am dorit, dar pe care l-am descoperit ca fiind unul ce poate aduce satisfactii notabile.

Cat se munceste intr-o zi obisnuita la firma si cat se lucreaza pentru dosare solicitante? La ce ora incepe ziua de munca, la ce ora se termina, in ce ritm se lucreaza? Se lucreaza si in weekenduri?

Citește mai departe...

Aniela Badita, Partener Badita & Pop: „Prin intermediul medierii, niciuna dintre parti nu este stigmatizata ca perdant”

Doamna Aniela Badita, intrarea in vigoare a noului Cod de Procedură Civila presupune o premiera pentru sistemul judecatoresc din Romania, in sensul in care se introduce o procedura obligatorie, anume medierea. Ce aduce nou acest pas?

Trebuie precizat ca Noul Cod de Procedura Civila nu instituie obligativitatea medierii, ci obligativitatea informarii asupra procedurii de mediere. Aceasta clarificare este extrem de importanta, in sens contrar putandu-se interpreta ca o restrictionare a accesului la justitie. In virtutea noilor reglementari legislative, s-a instituit obligatia legala pentru parti ca, anterior declansarii unei actiuni in instanta sau pana la termenul dat de instanta in acest sens, sa se prezinte la mediator in vederea informarii cu privire la posibilitatea solutionarii diferendelor pe calea medierii, adica prin dialog si negociere.

Citește mai departe...

Doru Bostina, Avocat Coordonator Bostina & Asociatii: “Marimea... ne permite sa abordam proiecte mari si foarte mari, cu raspandire nationala, cu costuri extrem de competitive”

Dle Avocat Doru Bostina, ce schimbari majore ati observat pe piata avocaturii de business in ultimii ani?
Piata avocaturii din Romania a fost si este dominata de case de avocatura autohtone. Cele cateva firme de renume de peste hotare care, prin asociere cu unele cabinete mici, au intrat pe piata din Romania in anii premergatori crizei, nu au crescut semnificativ concurenta pe piata, piata care a ramas in continuare fragmentata, polarizata si – comparativ cu alte tari de dimensiuni similare – mica. De asemenea, se poate observa ca un numar relativ mic de case de avocatura mari realizeaza cea mai mare parte a veniturilor din piata datorita abilitatii lor de a accesa si gestiona proiecte mari.
Am remarcat ca sporirea gradului de complexitate si “sofisticarea” cererilor venite din partea clientilor – determinate de alinierea practicilor economice romanesti la cele din Occident – au asigurat o relativa stabilitate a cererii de servicii de consultanta juridica in ciuda crizei economice actuale.

Citește mai departe...

Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop: „Cel putin 10 ore pe zi, gandurile mele sunt orientate catre clientii nostri”

Stimate dle Avocat Ovidiu Pop, cum ati descrie activitatea societatii BADITA & POP in ultimii doi ani? Care au fost provocarile majore cu care v-ati confruntat?
Avand in vedere ca in actuala formula functionam de 3 ani si jumatate, pot spune ca activitatea a fost una intensa, atat in planul de implementare a ideilor de dezvoltare pe care le-am avut, cat si in planul de largire a portofoliului societatii. Au fost niste ani dificili, intrucat am avut de surmontat dificultatile inerente unui nou inceput de drum, conjugate cu blocajele financiare impuse de criza globala pe care o traversam inca.

Ce schimbari majore ati observat pe piata avocaturii de business din Romania in ultimii ani?
Am observat o diminuare a reticentei firmelor mijlocii in procesul de externalizare a serviciilor de consultanta legala si financiara, ceea ce a condus la aparitia pe piata avocaturii a unor jucatori medii, deosebit de activi si cu o viteza de dezvoltare care sfideaza contextul economic dificil.

Citește mai departe...

“Membrii nostri au facut din CECCAR unul dintre cele mai puternice organisme ale profesiei contabile din Europa”

toma1_ceccar

Interviu cu Prof. Univ. Dr. Marin Toma, Presedinte CECCAR

Stimate dle Presedinte sustineti, dupa parerea noastra, cea mai reprezentativa comunitate de profesionisti, atunci cand este vorba despre contactul direct cu mediul financiar/economic. A afectat criza acest domeniu? Sunt semnale de revenire in acest moment?

Criza economica si financiara actuala reflecta si in acelasi timp este rezultatul unor modificari calitative in evolutia capitalismului. De aproape 10 ani, in lume s-a instalat o atmosfera de neincredere; s-a permis finantelor sa depaseasca valorile reale pe care le au la baza; finantarea unor tranzactii si operatiuni la valori superioare celor pe care le aveau in realitate a condus la crearea unor monstri bazati doar pe asteptari de castig si nu pe valori reale, de sine statatoare: capitalismul antreprenorial a lasat rapid locul capitalismului speculativ.

Citește mai departe...

Noua lege civila aseaza notarul roman in proximitatea familiei

Interviu cu Dumitru Viorel Manescu, Presedinte UNNPR

In viata nu trebuie sa cauti sa fi un om de succes, ci UN OM DE VALOARE. Succesul este o iluzie, care vine, care trece – valoarea insa este ceea ce lasa cu adevarat urme. Credem si sustinem cu tarie ca Presedintele Viorel Manescu este un om de valoare, un om spiritual, un om cu simtul umorului, un personaj care se implica in activitatea pe care o desfasoara si care va lasa ceva in urma la UNNPR. Intr-un stat in care criticile sunt obligatorii, consideram ca ceea ce am afirmat mai sus, nu ne face sa parem nici de pe alta planeta, nici din alta parte a baricadei. Defectul nostru e ca ceea ce simtim, aia scriem.

Care sunt principalele realizari ale UNNPR si, implicit, ale Presedintelui Dumitru Viorel Manescu in anul 2011, chiar daca nu s-a incheiat inca?

Citește mai departe...

HG Network - Despre economie, audit si finante, cu creativitate

Intr-un dialog relaxat cu Luminita Hosu, liderul grupului

Cu o experienta de 15 ani in domeniul consultantei financiare si contabile si o pregatire complexa, realizata in tara si strainatate, Luminita Hosu are un istoric reputat la capitolul expertiza depliata in practica. In Minsiterul Finantelor sau ulterior, in perimetrul propriei companii – ea a demonstrat un autentic gust pentru performanta. E si motivul pentru care ea conduce astazi HG Network, un grup influent de consultanta financiara. Audit / prin HG 2, contabilitate creativa prin ESC – Escape si evaluari imobiliare inspirate HG3 reprezinta cele 3 divizii ale grupului.

V-ati facut o parte a studiilor in Statele Unite. Cum era viata studenteasca ? Dar mediul de business ?
Viata studenteasca era frumoasa, in timpul zilei studiam – aveam materii diferite de ce oferea piata de studiu din romania asa ca trebuia sa-mi dedic toata atentia pentru proiectele acestea atit de diferite.

Citește mai departe...

Auditul, o activitate axata pe cunoasterea clientului si identificarea riscurilor afacerii

ristea_crgInterviu cu Luminita Ristea, Managing Partner CRG NEXIA

Care a fost traiectoria CRG NEXIA in ultimii doi ani, avand in vedere climatul economic instabil?
CRG Nexia s-a inscris pe o traiectorie previzionata de noi in conditii de criza. Anul cel mai dificil a fost 2010, cand ne-am mentinut in prognozele noastre de retentie a clientilor traditionali, de renuntare la clientii care nu s-au calificat in profilul clientului nostru pe activitati specifice si pregatirii noastre pentru perioada „dupa criza”.

Ce servicii din portofoliul dvs au performat cel mai bine in 2010?
„Core business” in cadrul CRG Nexia a ramas activitatea de audit financiar si servicii conexe. De asemenea am constatat o nevoie in crestere pentru zona de consultanta fiscala si de afaceri, ceea ce se incadreaza si in tendinta noastra generala privind cresterea ponderii acestor servicii in total activitate.

Citește mai departe...

Catalog

AFCAR 2024 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

Relians logo portal

 

 Modular Services logo alb portal

 

 

 

 

 

Vialto logo portal bun

 

 

Dynamic Learning logo bun portal

 

Vertik logo nou portal

 

 

 

Auditcont Exal logo portal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trusted Advisor logo portal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 


Valoria logo2 

 

 

  

 

 

   

 

 

 

     

prospect logo

 

 

Copyright © 2025 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.