Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 160 vizitatori și nici un membru online

Studiu Valoria: Chiar daca bugetele de CSR ”ingheata”, companiile cresc implicarea in comunitate

• 80% dintre companii in 2020 fata de 79% in 2019 au vizat domeniul educatiei pentru interventie si sprijin si 73% vs. 55% domeniul sanatatii
• 76% dintre companiile respondente la editia 2020, fata de 68% in 2019, au ajutat comunitatea prin donatii in bani, iar 64% vs. 75% au facut voluntariat
• 41% dintre companiile respondente, fata de 24% anterior, spun ca bugetul de CSR a stagnat in anul 2020

Valoria impreuna cu CSRMedia.ro au lansat a opta editie a studiului Dinamica si Perspectiva Domeniului CSR din Romania. Rezultatul parteneriatului dintre cele doua organizatii, studiul este o analiza comparativa a evolutiei conceptului de responsabilitate sociala corporativa si se adreseaza specialistilor de CSR, dar mai ales managerilor si directorilor executivi care isi doresc sa inteleaga evolutia acestui domeniu.

Rezultatele editiei curente indica o fireasca cautare a modalitatilor de raspuns a echipelor de CSR la provocarile aduse de anul 2020. Implicarea in comunitate, sprijinul acordat domeniului de sanatate si orientarea spre beneficiarii finali sunt ariile de focus subliniate de aceasta analiza.

In 2020, 79% dintre companiile respondente, fata de 62% anul trecut, definesc responsabilitatea sociala ca strategie sustenabila de business. Rezultatele cercetarii de anul acesta consemneaza cresteri semnificative si la implicarea in comunitate (+9pp), filantropie (+9pp), managementul responsabil al lantului de furnizori (+8pp). Singura scadere, de altfel marginala, este la etica in afaceri (-1pp).

Anul acesta 52% dintre companii, fata de 40% in anul 2019, spun ca se implica in CSR deoarece aceasta le aduce recunoastere si vizibilitate. Pe de alta parte, desi sunt mai putine companii care spun ca se implica in CSR deoarece faciliteaza dezvoltarea brandului de angajator (-7pp), sunt mai multe cele care spun ca valoarea financiara a companiei creste (+6pp), precum si cele care spun ca face parte din strategia lor de sustenabilitate (+1pp).

Raspunsurile la aceasta editie arata ca procentul companiilor care spun ca au o strategie de CSR locala scade cu -13pp. Cresterea cea mai mare o au, si in 2020, companiile care spun ca au primit strategia de CSR de la firma-mama, acest mecanism fiind, de altfel, principalul mod de proliferare a domeniului de CSR in Romania. 48% dintre companiile respondente, fata de 41% anul trecut, spun ca au o strategie de CSR primita de la grup / firma-mama pe care o implementeaza.

Procentajul companiilor care spun ca nu au un proces intern/extern pentru identificarea temelor relevante pentru companie in domeniul CSR dar lucreaza la asta este in crestere cu +9pp. Acest rezultat denota in continuare o maturizare a abordarii domeniului CSR de catre companii.

Per total, fata de anul trecut, numarul companiilor care urmaresc impactul CSR creste cu +4pp. Raportarea in conformitate cu standardele internationale inregistreaza o scadere de -13pp, cea dupa sisteme de evaluare proprii creste cu +1pp, iar cea bazata pe evaluari oferite de parteneri scade cu -2pp. 44% dintre companiile respondente, comparativ cu 26% in anul anterior, spun ca folosesc sisteme de evaluare proprii pentru a urmari impactul activitatilor de CSR.

Peste 94% dintre companiile respondente colaboreaza cu ONG-uri pentru implementarea proiectelor de CSR si anul acesta. Este de remarcat cresterea cu +3pp a celor care au o colaborare cu autoritatile centrale/locale, dar mai ales cresterea de +4pp a firmelor respondente care colaboreaza cu institutii de invatamant. 39% dintre companii in anul 2020, fata de 26% in 2019, colaboreaza cu institutii care ofera servicii medicale si de ingrijire pentru implementarea proiectelor de CSR.

Bugetele de CSR care cresc semnificativ, cu 20-30%, sunt mai putine cu -4pp in 2020 fata de 2019, dar nu sunt singurele care scad. Vedem o scadere cu -15pp a companiilor care spun ca bugetele lor de CSR sunt mai mari cu 10-20%, si o scadere de -10pp a celor care sunt mai mari cu 5-10% in acest an. 41% dintre companiile respondente, fata de 24% anterior, spun ca bugetul de CSR a stagnat in anul 2020.

84% dintre companii comunica despre proiectele lor de CSR in social media (stagnare), 73% prin comunicate de presa (-11pp fata de 2019), iar 81% prin website-ul companiei (+15pp).

In afara de patru sectoare cu crestere – sanatate, sport, antreprenoriat si educatie – toate celelalte au scazut sau au stagnat in 2019. Cresterea de +13pp din sectorul de sanatate il aduce acum pe acesta pe locul al doilea, iar educatia (+1pp) ramane lider. Sectorul social (-4pp) trece pe locul al treilea, iar mediul (-5pp) coboara pe locul al patrulea. 73% dintre companii in 2019, fata de 55% anterior (+13pp), au vizat domeniul sanatatii pentru interventie si sprijin si numai 18% vs. 44% (+4pp) antreprenoriatul.  

La cele opt editii ale studiului echipa Valoria au raspuns pozitiv invitatiei de a sprijini realizarea acestui studiu de referinta in domeniul CSR. Prin implicarea in astfel de proiecte Valoria isi demonstreaza misiunea de a transforma potentialul oamenilor in valoare, iar aceasta implicare are la baza valorile companiei: competenta, inovatie, pasiune, incredere. Prin serviciile de consultanta, training, executive coaching si studii de piata, Valoria sprijina performanta si excelenta in mediul de business. Echipa de experti a companiei este alcatuita din profesori universitari si specialisti cu peste 20 de ani de experienta in business, iar mixul echilibrat dintre cercetarea fundamentala si experienta practica face diferenta.

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.