EY Romania a asistat Kingfisher in vanzarea Brico Dépôt Romania catre Altex
EY Romania a consiliat Kingfisher, o companie internationala de imbunatatiri pentru locuinte, cu peste 2.000 de magazine si 78.000 de angajati, pentru vanzarea agreata a Brico Dépôt Romania catre Altex, liderul pietei de retail electro-IT din Romania.
In cadrul procesului condus de EY, echipa a oferit asistenta completa in structurarea si coordonarea tranzactiei.
Brico Dépôt Romania are a doua cea mai mare retea de magazine pe piata de retail DIY din Romania, intrand in tara in 2013, prin achizitia Bricostore Romania si extinzandu-se ulterior in 2017 prin achizitia operatiunilor locale Praktiker. Magazinele Brico Dépôt sunt concepute pentru a maximiza experienta de cumparaturi a clientilor si pentru a raspunde tuturor nevoilor DIY, DIFM si comerciale sub un singur acoperis. Reteaua este sustinuta de o oferta omnichannel puternica si de un sediu central agil.
Fondata in 1992, Altex este liderul pietei de retail electro IT din Romania si unul dintre cele mai mari si mai cunoscute branduri romanesti. In prezent, opereaza 135 de magazine sub doua branduri (Altex si Media Galaxy) in 70 de orase, acoperind toate cele 42 de judete ale Romaniei.
Echipa multijurisdictionala a EY a oferit consultanta M&A completa, cu o oferta de servicii integrata care acopera intregul spectru de servicii de asistenta pentru vanzator, inclusiv vendor due diligence financiar si fiscal pentru vanzator, precum si consultanta SPA si servicii de separare operationala. Executia de succes a tranzactiei anuntate se datoreaza abordarii multidisciplinare a EY si retelei globale integrate.