Premium Brands
Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”
Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman?
In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea in 9 Hyperclinici din Bucuresti, Timisoara, Brasov si Arad. Recent am deschis un nou laborator in Bucuresti, in zona Cotroceni, extinzand astfel reteaua proprie la 8 laboratoare. Avem de asemenea, 6 spitale in Bucuresti, Brasov si Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie si unul de Obstetrica-Ginecolgie; 3 maternitati in Bucuresti si in tara, 28 de centre medicale generaliste in Bucuresti si in tara, 8 centre de excelenta cu specializare unica, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, si o colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toata tara.
Ne-am extins foarte mult in ultimul timp, drept dovada este si buna organizare a business-ului, de aceea 2012 va fi un an al consolidarii pentru MedLife.
Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"
Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group
Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.
Conducatorul de BMW vrea sa fie sportiv, sa fie vazut ca e tanar, dinamic, asta este cu ce se identifica BMW. Majoritatea clientilor nostri e reprezentata de oamenii care au profesii liberale, gen doctori, avocati, notari, dar trebuie sa stiti ca avem o baza mult mai larga de clienti in jurul acestui nucleu. Explicatia e una relativ simpla: avem la BMW un mix foarte bun de modele si tocmai acest model mix ne ajuta sa acoperim o gama cat mai variata de clienti. Pentru MINI, clientii vin in general din sectorul de publicitate, advertising, showbiz, sunt oameni foarte creativi in general si apreciaza tot ce poate oferi o astfel de masina.
Radisson Blu – definitia luxului
Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau un eveniment deosebit in centrul capitalei sau se cauta conditii deosebite de cazare pe termen scurt sau lung, cunoscatorii se gandesc ca la un produs premium pe care trebuie neaparat sa il testeze si reconfirme.
Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez
Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa asiste la pregatirea traditionala a mancarurilor japoneze pe mesele "hibachi".
Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie
Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial.
Porsche a prezentat a treia generatie a decapotabilei Boxster, care este mai usoara, are ampatament si ecartamente mai mari si consuma cu 15% mai putin carburant. Bolidul va avea un pret de pornire in jurul valorii de 50.000 euro cu TVA, urmand a fi prezent in showroom-uri din 14 aprilie a.c.