Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 51 vizitatori și nici un membru online

Articole

Cum pierd companiile bani din cauza sistemului de management al performantelor

Exista o vorba in afaceri: “Nimeni nu se scoala pe 1 ianuarie, fie el CEO sau un simplu angajat, sa-si propuna sa aiba un nou an slab ca rezultate. Nimeni nu pleaca dimineata spre locul de munca propunandu-si sa aiba esec.”

Afirmatia este valabila pentru toti angajatii – manageri sau nu – dintr-o companie; pentru orice director general (CEO) de companie sau orice antreprenor care doreste ca afacerea sa sa aiba succes. Dar o cercetare a INSEAD arata ca unul dintre cele sase motive cele mai intalnite de esec la nivelul sau este “performanta slaba”.

Citește mai departe...

Preturile de transfer, un instrument strategic in afaceri

In prezent, preturile de transfer ar trebui sa fie percepute mai degraba ca o oportunitate in afaceri decat o simpla provocare fiscala. Incorporarea preturilor de transfer in planificarea financiara si corporativa ajuta la atenuarea riscurilor pentru companiile care concureaza intr-o economie globala.

Desi managerii din consultanta fiscala si directorii financiari isi dau seama de importanta preturilor de transfer, este destul de regretabil ca rareori acest subiect este luat in considerare la luarea deciziilor strategice. Companiile care isi administreaza eficient preturile de transfer obtin, de fapt, o modalitate de coordonare a operatiunilor lor globale. Astfel, preturile de transfer pot si ar trebui sa devina un instrument strategic indispensabil pentru cresterea veniturilor si masurarea performantelor. Subiectul acesta, care poate fi perceput mai ales ca o problema de conformitate fiscala, este de fapt o oportunitate de afaceri ce trebuie avuta in vedere la cele mai inalte niveluri executive.

Citește mai departe...

Leadershipul transformational incepe cu transformarea leaderului

Viziunea unui lider de business este expresia a ceea ce compania nu este si el vrea ca aceasta sa devina. Cheia este efortul sustinut de schimbare a felului in care arata prezentul companiei. Astfel, spunem ca un lider este cu atat mai vizionar cu cat discrepanta dintre realitatea curenta si viziunea realitati viitoare este mai mare. Totusi nu suntem obisnuiti sa experimentam discrepante mari pe perioade lungi de timp. McDonaldizarea societatii impune ritmuri alerte si asteptari standard. Schimbarea trebuie sa fie rapida, iar rezultatele vizibile si predictibile.

Citește mai departe...

Elemente-cheie in managementul conturilor strategice

Pentru companiile care vand servicii si solutii altor companii (B2B), managementul conturilor strategice este esential. Aceste companii se confrunta cu multe provocari din acest punct de vedere, dar si in ceea ce priveste imbunatatirea performantei conturilor strategice.

Una dintre cele mai importante provocari este formarea echipelor eficiente de vanzari, care sa construiasca relatii de business si sa vanda solutii integrate. Apoi, importanta este gestionarea acestor conturi strategice, care implica crearea unei liste de prioritati ce include rezultate obtinute si asteptarile clientilor strategici. Prin livrarea unor rezultate care sa raspunda unor nevoi specifice, corect identificate, se poate contribui la consolidarea relatiei, a veniturilor si marjelor de profit ale unui cont strategic.

Citește mai departe...

Radu Diaconu, EY Law: Noua lege privind dividendele trimestriale rezolva doua vechi probleme – plata dividendelor in timpul anului si posibilitatea distribuirii rezervelor

Este de asteptat ca recenta modificare a Legii societatilor nr. 31/1990 si a Legii contabilitatii nr. 82/1991 sa fie bine primita de mediul de afaceri pentru ca rezolva doua probleme cu care societatile si asociatii (actionarii) lor se confruntau frecvent – (im)posibilitatea de a distribui dividende in timpul anului si aceea de a distribui sumele acumulate in rezerve.

Distribuirea elementelor de capitaluri proprii (capital social, profituri, rezerve, prime etc.) este tratata succint si relativ rudimentar de legislatia noastra, principiul de baza fiind acela ca distribuirile catre asociati nu se pot face decat in conditii stabilite strict de lege. Nerespectarea acestor reguli este considerata infractiune. Intentia legii – anume impiedicarea extragerii abuzive a fondurilor societatii de catre asociati - este, in esenta, corecta. Pe de alta parte, orice societate exista ca sa produca profit pentru asociati, prin urmare se impunea de ani buni o temperare a acestui principiu, precum si alinierea la reglementarile din alte state, cu care (se presupune ca) Romania concureaza din perspectiva atractivitatii mediului de business.

Citește mai departe...

Frica de esec in antreprenoriat

Cu o traditie fracturata de cei peste 40 de ani de economie centralizata, antreprenoriatul din Romania renaste. Initiativa privata, vazuta de majoritatea populatiei anilor 90’ prin lentila economiei politice invatate la scoala si a propagandei se leapada de vechile intelesuri si capata altele noi.

Patronul a devenit antreprenor, iar consignatia cu 2 angajati a devenit o companie care produce valoare. Ca urmare a deschiderii catre economia de piata si sub influenta tehnologiei, gandirea si vocabularul de business s-au schimbat. Aparitia in mass-media a emisiunilor si ziarelor pe teme economice a contribuit la cresterea vizibilitatii antreprenorilor. Expunerea povestilor de succes, initiativele de sprijinire a antreprenoriatului sub forma de hub-uri si clustere, programele de mentorat, cursurile si atelierele de antreprenoriat au consolidat perceptia pozitiva in ce priveste antreprenoriatul.

Citește mai departe...

Alex Milcev, EY: Incepe numaratoarea inversa pentru declaratia unica

Au mai ramas doar cateva zile pana la termenul de depunere al Declaratiei unice privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice, prilej pentru a analiza cateva aspecte.

Declaratia unica se depune, in general, de catre contribuabilii care si anterior de 1 ianuarie 2018 completau Declaratia privind veniturile realizate din Romania – Formularul 200, respectiv Declaratia privind veniturile realizate din strainatate – Formularul 201.

Citește mai departe...

Guvernanta corporativa, factor de competitivitate

Ultimii ani au consemnat o amplificare a nevoii de transparenta in mediul de business din Romania. Actionari, factori interesati si terte parti si-au exprimat din ce in ce mai mult dorinta de a spori, mai ales, transparenta informatiilor nefinanciare. Aceste evolutii se reflecta, partial, in noua legislatie UE, in reglementarile privind cerintele de informare nefinanciara al entitatilor de interesul public si Directiva privind drepturile actionarilor.

Din perspectiva factorilor interesati, informatiile credibile privind structurile guvernantei, functiile si procesele unei companii au devenit o zona de interes major in acest context. Acest lucru nu constituie doar baza pentru o gestionare si monitorizare adecvata a companiilor (private sau de stat), dar si un puternic indicator ca acestea sunt expuse unui mediu dinamic si complex intr-o realitate in evolutie rapida.

Citește mai departe...

Managementul performantei ca factor de motivare a angajatilor

Daca am intreba conducerea unei companii despre rolul managementului performantei in generarea implicarii si motivarea angajatilor se pare ca multi ar recunoaste rolul important al acestuia. Cel putin asa indica un studiu international care arata ca 75% dintre directorii de HR si managerii companiilor cred ca managementul performantei are impact maxim in motivarea angajatilor. Intrebarea care se impune este: ce reprezinta un sistem eficient de evaluare a performantei?

Volatilitatea mediului de afaceri este transformatoare

Multiplii factori de transformare a mediului de business schimba companiile. Acestea sunt obligate sa anticipeze schimbarile care le afecteaza, de la inovatia tehnologica si modelele de business disruptive, la cresterea competitiei si lipsa resursei umane.

Citește mai departe...

Pe locuri, fiti gata ... start-up!

Cunoastem ca Romania este tara cu una dintre cele mai rapide conexiuni la Internet, stim ca specialisti romani sunt foarte buni in tehnologia informatiilor si ca ponderea industriei de IT&C in PIB-ul Romaniei concureaza cu productia industriala.

Si totusi cand inventariem factorii care conduc la aceasta dezvoltare a industriei de IT&C din Romania regasim putine startup-uri
si companii antreprenoriale in tehnologie. Putine, prin comparatie cu tarile baltice si central europene.

Citește mai departe...

9 puncte esentiale in comunicarea proiectelor de CSR

Conform studiului Dinamica domeniului de CSR in Romania, realizat in anul 2018 de CSRMedia.ro in colaborare cu firma de consultanta Valoria, 78% dintre companiile respondente definesc responsabilitatea sociala ca implicare in comunitate, 63% o considera ca fiind o strategie sustenabila de afaceri, iar tot 63% o vad centrata pe etica in afaceri.

Consiliul Mondial de Afaceri pentru Dezvoltare Durabila defineste responsabilitatea sociala corporativa (CSR) drept "angajamentul continuu al companiilor de a se comporta etic si de a contribui la dezvoltarea economica, imbunatatind in acelasi timp calitatea vietii angajatilor si a familiilor acestora, precum si a comunitatii locale si a societatii in general".

Citește mai departe...

Tenacitatea de a fi femeie antreprenor in Romania

Recent, un studiu al Master Card numit Index of Women Entrepreneurs ne anunta ca Romania este pe locul 9 in clasamentul tarilor cu cel mai ridicat procent al afacerilor detinute de femei. Tinand cont ca la editia precedenta a aceluiasi studiu Romania era pe locul 13, putem vorbi despre un progres. Cu toate acestea perceptia generala despre mediul antrepenorial feminin este afectata de prejudecati si prefabricate mentale.

In multe tari din lume prejudecatile culturale de gen pot bloca semnificativ dezvoltarea afacerilor fondate de femei si le impiedica pe acestea sa-si valorifice pontentialul de business. De la dificultatea accesului la capital la provocarea de a dezvolta relatii de afaceri bazate pe incredere, femeile fac afaceri intr-o lume inca impregnata de valori masculine.

Citește mai departe...

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.