Consulting Jobs

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 73 vizitatori și nici un membru online

Articole

Studiu EY: Organizatiile au multe de invatat de la afacerile de familie

Marile afaceri de familie creeaza culturi organizationale agile, inoveaza si recompenseaza prospetimea in gandire, se arata in studiul EY family business survey 2018. Toate aceste elemente alimenteaza fenomenele disruptive din piata, iar ce este mai interesant, putine afaceri de familie globale (12%) se identifica drept factori disruptivi.

Respondentii de pe principalele piete globale recunosc faptul ca au o cultura antreprenoriala distincta (68%), ca stimuleaza agilitatea si schimbarea (67%) si ca isi permit sa faca greseli in demersul lor de a-si  imbunatati afacerea (61%). In mare parte, folosesc mediile sociale (68%), incorporeaza tehnologii Big Data (65%) si folosesc Robotic Process Automation – RPA – in eforturile lor de a mentine ritmul cu ceilalti (50%). Astfel, dezvolta culturi organizationale cu o mare capacitate de a crea sau a fructifica fenomenele disruptive de la o generatie la alta.

Citește mai departe...

Planul de marketing ca instrument de business

Planul de marketing descrie actiunile specifice de marketing pe care compania le va derula intr-o anumita perioada de timp, de obicei un an. Aceste actiuni vizeaza de cele mai multe ori: cresterea notorietatii brandului corporate, atragerea potentialior clienti si convingerea acestora sa achizitioneze produsele sau serviciile companiei, cresterea recurentei vanzarilor.

Planul de marketing nu trebuie sa fie lung si nici nu trebuie sa fie un material complicat. El poate face parte din planul de afaceri general sau poate constiui un document separat. Rolul principal al acestuia este acela de "foaie de parcurs", care va oferi informatii detaliate despre ce si cum va face compania pentru a-si atinge obiectivele de marketing.

Citește mai departe...

Studiu EY: Perspective solide de crestere pe piata globala de IPO, dupa rezultatele promitatoare din primul trimestru 2018

► Capitalul global atras de listarile publice initiale a inregistrat o crestere de 28%, in timp ce numarul de listari s-a redus cu 27% fata de primul trimestru 2017
► Valoarea atrasa de regiunea EMEIA a crescut cu 191% in T1 2018 datorita mega-tranzactiilor
► Regiunea Asia-Pacific continua sa domine activitatea IPO dupa numarul de listari

In ciuda incertitudinilor geopolitice si a volatilitatii pietei, activitatea de listari publice initiale de la nivel global (IPO) a inregistrat o crestere puternica in primele trei luni ale anului 2018. Astfel, piata globala a listarilor publice initiale a atras 42,8 miliarde USD in primul trimestru 2018, marcand o crestere de 28% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Citește mai departe...

5 factori care blocheaza centrarea pe client a companiei

Desi centrarea pe client nu este un concept nou, a ajuns sa fie din ce in ce mai relevant in contextul transformarii digitale a companiilor, a marketingului digital, a capacitatii managerilor de a monitoriza, intelege si modela experienta clientului. In studiul realizat de Valoria si Doingbusiness.ro, Barometrul centrarii pe client in companiile din Romania, centrarea pe client este privita ca fiind o strategie care aliniaza dezvoltarea si livrarea produselor companiei in jurul nevoilor consumatorilor cu scopul de a creste valoarea companiei.

Din pacate, multe companii sunt departe de a avea o cultura a serviciilor centrata pe client. De aceea este bine sa stim care sunt principalii 5 factori care blocheaza acest proces in interiorul companiilor, conform rezultatelor studiului Valoria si Doingbusiness.ro.

Citește mai departe...

Jean-Marc Cambien, EY Romania: Cum schimba digitalizarea tratamentul TVA pentru serviciile financiare?

In mod traditional, activitatea bancara este scutita de TVA, fara drept de deducere. Astfel, ca regula generala, bancile nu colecteaza TVA pentru activitatile realizate si nici nu deduc TVA pentru achizitiile efectuate. Insa, este aceasta abordare cea mai benefica pentru banci? Exista solutii de reducere a costurilor cu TVA? Daca da, unde gasim aceste solutii si cum le putem implementa?

Singura directie in care ne putem indrepta pentru a gasi raspunsuri la astfel de intrebari este jurisprudenta Curtii de Justitie a Uniunii Europene. In timp ce abordarea traditionala poate fi sigura din perspectiva controalelor fiscale, costurile aferente pot fi semnificativ imbunatatite prin aplicarea principiilor jurisprudentei europene. Aceste principii pot schimba perspectiva si pot sustine aplicarea tratamentului de TVA dorit de banci, in practica anumite principii fiind deja acceptate si confirmate de autoritatile romane in cadrul controalelor fiscale.

Citește mai departe...

De ce mai avem nevoie de Director de HR in era digitala

Companiile, in multe cazuri, nu reusesc sa depaseasca decalajul intre ”a sti ce este necesar” si de ”a face ceea ce este necesar” pentru a continua sa creasca, sau sa existe, in secolul 21. Unele companii isi schimba tehnologia si modelul de afaceri, in timp ce altele continua pur si simplu sa faca ce au mai facut, fara a prelua controlul destinului lor in noua lume digitala.

Dar companiile nu sunt nimic fara oameni, cel putin deocamdata. De aceea este oportun sa ne intrebam cum facem sa punem impreuna tehnologia, procesele si abilitatile relevante pentru a aduce functia de HR in era digitala?

Citește mai departe...

5 activitati pentru un manager performant

Leadership-ul si management-ul, chiar daca constituie roluri diferite, devin complementare in asumarea activitatii de conducere. Managerul maximizeaza valoarea pentru companie, echipa si pentru sine cand este pasionat de ceea ce face, implicat in realizarea tuturor activitatilor si arata hotarare in urmarirea rezultatelor care apropie compania de obiectivele-cheie. Managerul isi implica echipa, colegii, clientii si simplifica procesele de care este responsabil. Ca toate acestea sa fie posibile, urmatoarele activitati sunt cele care contribuie decisiv la succes:

Citește mai departe...

Alex Milcev, EY: Patru aspecte fiscale de luat in considerare inainte de lansarea unei oferte ICO

Ofertele initiale de monede (ICO-urile) reprezinta fara indoiala cea mai noua tendinta in finantarea companiilor – peste 3 miliarde USD au fost atrase astfel doar in 2017. Acest nivel este mai ridicat decat in toti anii precedenti laolalta, in ciuda interdictiei ofertelor ICO in China continentala si Coreea de Sud.

Oficialii din multe tari recomanda investitorilor precautie, in plus fata de avertizarile care se emit de lideri din domeniul criptomonedelor. „Navigarea” prin ofertele ICO este complexa din multe motive, ca urmare a faptului ca majoritatea jurisdictiilor nu au decis inca modalitatea de reglementare sau impozitare a emitentilor sau a investitorilor.

Citește mai departe...

3 elemente-cheie pentru o crestere sustenabila, ca start-up

In fiecare zi se lanseaza sute de startup-uri. Unele dintre ele sunt norocoase si au rapid succes in piata. In consecinta decid destul de devreme, fata de ciclul normal de dezvoltare al afacerii, sa angajeze mai multi agenti de vanzari. De ce nu? Cererea e mare si trebuie deservita.

Dar aceasta abordare trece peste cateva faze importante de crestere si poate afecta permanent performanta companiei. Deci, inainte de a construi o armata de vanzari, este bine sa va asigurati ca strategia de vanzari este repetabila, profitabila si scalabila. Iata 3 pasi pe care ii puteti avea in vedere pentru a realiza acest lucru.

Citește mai departe...

Antreprenoriatul feminin in Romania, work in progress

Ca antreprenor am trait toate experientele pe care aceasta alegere ti le aduce, de la provocari si esecuri, la impliniri si reusite. Am crescut o companie de facility management services de la 1 la aproape 600 de angajati intre 2003 si 2015 si am repornit, de 2 ani, pe acelasi drum cu o firma de eficientizare energetica a companiilor.

Pentru mine antreprenoriatul se impleteste cu viata mea si din aceasta perspectiva vreau sa va impartasesc cateva ganduri despre antreprenoriatul feminin.  Numeroase studii arata ca evolutia acestuia este deficitara in multe tari, chiar si din Uniunea Europeana.

Citește mai departe...

Organizatiile nu asigura masuri suficiente pentru protejarea confidentialitatii datelor

Investitiile in solutii avansate de autentificare si criptare vor creste in 2018

● Numai 51% dintre directorii executivi au un inventar precis al datelor personale ale angajatilor si clientilor
● 53% efectueaza audituri de conformitate ale tertelor parti care gestioneaza date despre clienti si angajati
● 48% spun ca solutiile de autentificare avansata au contribuit la reducerea fraudei; 46% intentioneaza sa mareasca investitiile in acest domeniu in 2018
● Doar 31% spun ca consiliul director se implica direct in analiza riscurilor curente de securitate si confidentialitate
● 32% dintre respondenti au inceput evaluarea de conformitate cu GDPR in 2017

Citește mai departe...

Perspectiva afacerilor din serviciile profesionale in 2018

Definita in termenii la zi ai progresului, economia performanta a unei tari este bazata pe servicii. Chiar daca in structura economiei tarilor dezvoltate alte ramuri ocupa inca un loc important, cea a serviciilor revendica rolul de lider. Dezvoltarea serviciilor este un deziderat si pentru Romania, daca vrea sa fie o economie competitiva. Evolutia acestei industrii este foarte importanta si, de aceea, o monitorizare a progresului este necesara si utila.

Peste tot in lume, principalii vectori de crestere ai industriei serviciilor sunt politicile publice de sustinere a dezvoltarii acestui sector, evolutia tehnologica, cresterea venitului per capita, schimbarea comportamentelor de cumparare si a cerintelor privind experienta consumatorilor.

Citește mai departe...

Catalog

AFCAR 2017 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.