Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 109 vizitatori și nici un membru online

Ce fac diferit liderii de succes in perioade de criza?

In functie de sector, perioada de la inceputul anului 2021 este mai mult sau mai putin dificila pentru companii. Numai ca sunt lideri care raman concentrati asupra cresterii chiar si acum, si tocmai acest fel de a ramane concentrati le poate asigura cresterea companiilor pe termen lung si capacitatea de a genera randamente mai mari.

Astfel de lideri au scenarii de business pentru urmatoarea etapa a acestei crize si pentru perioada post-pandemica, in timp ce navigheaza printre socurile situatiei economice actuale. Crizele sunt ocazia profilarii liderilor. A fost cazul crizei precedente, este si cazul acesteia.

Liderii acestor companii au o mentalitate clara privind evolutia ciclului de crestere al companiei si industriei lor. Sunt pregatiti sa-si gestioneze cheltuielile pe termen scurt, si optimizeaza in unele domenii, dar le cresc in altele, protejandu-si totodata capacitatile de inovare si vanzare. Ei au ramas, de asemenea, dedicati strategiilor lor de crestere pe termen lung, si fac pariuri indraznete atunci cand ceilalti isi ingheata investitiile.

Au tinut disponibile resurse inainte si in timpul crizei pentru a le permite sa investeasca devreme in relansarea companiilor. Acesti performeri au asigurat numerar inainte de criza: in comparatie cu alte companii, si, in timp ce si-au incetinit temporar cheltuielile cu operatiunile, cercetarea si dezvoltarea si alte domenii, s-au diferentiat de competitori lor, accelerand rapid cheltuielile in perioada de relansare.

Din experienta crizei precedente, putem spune ca triada reusitei acestor lideri este identificarea momentului optim, a zonelor cu potential si a modalitatii de crestere. Intrebarile cand, unde si cum i-au calauzit in drumul lor spre succes dupa cum urmeaza:

• Cand sa creasca. Cei mai mari castigatori au crescut chiar in recesiune, in timp ce alte companii au reusit sa-si recupereze ritmul in aproximativ doi ani.

• Unde sa creasca. Unii lideri si-au realocat din resursele unor parti mai putin ciclice ale afacerilor lor existente, consolidand astfel activitatea de baza. Altele s-au extins in industriile adiacente pentru a capta noi oportunitati sau a le completa pe cele existente, iar altele s-au extins in piete externe cu potential ridicat.

• Cum sa creasca. Acesti lideri au depasit initiativele de crestere organica, lansand sau extinzand programe de fuziuni si achizitii sau construind noi capacitati, precum canale digitale si oferte, pentru a spori productivitatea si a imbunatati accesul la segmente de clienti cu potential ridicat de crestere.

Experienta ne invata ca, pentru asigurarea cresterii profitabile, directorii trebuie sa reevalueze riguros si periodic atat capacitatile lor interne, cat si fortele pietei externe. In acest fel, acestia se pot asigura ca isi aloca corect resursele pentru valorificarea celor mai promitatoare oportunitati.

Crizele necesita reactii rapide si decisive din partea liderilor de business, iar viitorul nu poate sa astepte. Relansarile de succes necesita o mentalitate calibrata la intreg ciclul de crestere, adica o viziune pe termen lung si un angajament fata de crestere, sustinute de o atitudine proactiva in realizarea acesteia.

Autor: Alina Fanita (foto), Partner, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.