Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 169 vizitatori și nici un membru online

Articole

Studiu EY: Peste jumatate dintre salariatii de la nivel global si-ar da demisia daca nu li se ofera flexibilitate dupa pandemie

Noua din zece angajati isi doresc flexibilitate in alegerea locului de unde muncesc si a programului de munca. Daca ar putea opta, peste jumatate (54%) dintre respondentii angajati ar alege un programul de lucru flexibil, in timp ce pentru 40% ar prima flexibilitatea in privinta locului din care muncesc, conform studiului EY „Work Reimagined Employee Survey. Aceasta cercetare, una dintre cele mai extinse din lume pe aceasta tema, a sondat opiniile a peste 16.000 de angajati din multiple domenii si cu diverse pozitii, provenind din 16 tari. Studiul isi propune sa exploreze atitudinea si experientele angajatilor in ceea ce priveste munca pe durata pandemiei si in „noua normalitate”.

Citește mai departe...

Strategia si creativitatea, alianta succesului

Trecerea strategiei de la teorie la practica nu este o sarcina usoara. Acest demers cere contrast, creativitate, constrangere, context. Contrast ca sa identifici si sa testezi ipotezele pe care se sustine transformarea. Creativitate ca sa conectezi produsele si/sau serviciile aparent disparate si sa pivotezi spre noi modelele de business cu succes. Constrangeri ca sa stii care sunt limitele si cum sa le convertesti in puncte tari. Context descris de similaritatea provocarilor depasite in contexte diferite din care sa-ti iei abordari care au functionat.

Citește mai departe...

Beneficiile conducerii agile

Este pentru mediul de afaceri anul 2021 o binecuvantare sau un blestem? Un fiscalist ar spune: ”depinde de masurile de sustinere decise de guvern”. Un macro-economist ar spune: ”depinde de abordarea deficitelor si de investitii”. Un antreprenor ar spune: ”depinde de agilitatea companiilor de a se transforma digital, de a lansa noi produse sau servicii si de a intra pe noi piete”.

Citește mai departe...

Este directorul financiar al doilea CEO?

Directorii financiari au adesea responsabilitati diverse, care se pot insirui pe o lista lunga. Desi rolul lor principal este sa protejeze valoarea companiei, ei pot juca, de asemenea, un rol important in optimizarea si cresterea valorii acesteia. Cu toate acestea, s-a consacrat ca, mai ales prin raportarea financiara, mai ales unul dintre aceste posibile roluri sa fie asumat de catre directorii financiari: protejarea valorii.

Citește mai departe...

Raportarea DAC6: primele rapoarte, primele concluzii. Ce ar trebui sa ia in calcul companiile in continuare?

La 31 ianuarie, termenul de raportare a aranjamentelor transfrontaliere derulate in perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020 realizate cu scopul de a obtine un avantaj fiscal a expirat. De asemenea, 28 februarie a fost termenul final pentru raportarea aranjamentelor ”istorice”, din perioada 25 iunie 2018 - 30 iunie 2020. Potrivit unei comunicari a Camerei Consultantilor Fiscali, Fiscul a primit doar 400 de raportari ale tranzactiilor transfrontaliere pana la finele lui martie. Aparent este un numar mic, insa, momentan, nu sunt disponibile informatii suficiente astfel incat sa putem compara cu ce s-a raportat in alte state europene. De asemenea, acest numar nu foarte mare ar putea ajuta autoritatile fiscale la stabilirea unei strategii de control orientata catre companiile care au avut tranzactii raportabile.

Citește mai departe...

Studiu Valoria si Mind Shop: Managerii de marketing se lupta cu intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor

Conform studiului „Tendinte si provocari in marketing in 2021” realizat de compania de consultanta de business Valoria in colaborare cu agentia de publicitate Mind Shop, in prezent 77% dintre companii pun pe primul loc in preocuparile lor intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor, iar 71% au ca provocare generarea de rezultate cu bugete de marketing reduse.

Citește mai departe...

Cine ne (mai) salveaza de dubla-impunere?

Premisa

In ultimii ani ne-am confruntat – la inceput mai rar iar apoi cu o frecventa din ce in ce mai ridicata, cu situatii in care fie un contribuabil a fost impozitat in doua state distincte, fie aceeasi tranzactie a fost supusa impozitarii in doua state prin impozitarea fiecareia din persoanele juridice care au efectuat-o.

Citește mai departe...

Patru arii de relevanta ale agilitatii in business

Intr-un mediu economic tot mai complicat de pandemie, agilitatea este una dintre solutiile salvatoare. Predictibilitatea mediului stabil a disparut. Abordarea agila ii ia locul. Adica o abordare adaptata la contextul schimbator, de rapida dezvoltare si testare a solutiilor care sunt ulterior integrate unui tot coerent.

Citește mai departe...

Studiu EY: Companiile raporteaza scaderi ale cifrei de afaceri, insa doar 19% si-au revizuit politica de preturi de transfer

In 2020, doar 19% dintre companiile multinationale respondente in cadrul celui mai recent sondaj EY Romania pe teme de preturi de transfer au raportat ca au revizuit politica de preturi de transfer – adica au modificat marja de profit tinta, costurile considerate sau alte aspecte ale metodologiei de stabilire a preturilor, desi mai bine de jumatate (52%) au raportat ca pandemia a avut efecte negative asupra cifrei de afaceri sau asupra rezultatului operational. Cele mai multe (81%) nu au ajustat principiile de calcul ale preturilor aplicate tranzactiilor cu societati afiliate ale companiilor din Romania. In majoritatea cazurilor insa, nici revizuirea nu a fost formalizata in scris intre parti cum ar fi fost de asteptat, pentru a putea sustine mai departe aceste modificari in cadrul unei inspectii de preturi de transfer.

Citește mai departe...

Conformarea prin colaborare, o solutie pentru intarirea colectarii

Incurajarea conformarii si digitalizarea ar putea fi raspunsul la demersurile administratiei fiscale de a obtine cu adevarat rezultate. Cel putin aceasta pare sa fie concluzia daca ne uitam la incasarile realizate in urma masurilor de amnistie sau la bonificatiile acordate pentru stimularea platii. Concluzia este sustinuta si de cifre - un studiu EY Romania vorbeste despre un minim istoric de 8% la diferenta dintre procentul de conformare la declarare si cel de conformare la plata in 2019, anul unei amnistii. Prin digitalizare, Fiscul spera sa scada deficitul fiscal la TVA cu 10% pana in 2024 si sa creasca cu 2,5% ponderea veniturilor colectate, asa cum se arata in strategia publica a ANAF. Totusi, in afara amnistiilor fiscale si a bonificatiilor, ce se mai poate face pentru intarirea colectarii?

Citește mai departe...

Studiu EY: ADN-ul companiilor viitorului: orientarea catre oameni, implementarea rapida a tehnologiilor si un ecosistem tot mai larg de parteneriate

Pandemia provocata de COVID-19 a obligat companiile sa isi reevalueze prioritatile si sa isi accelereze eforturile de transformare pentru a genera valoare pe termen lung. Peste doua treimi (68%) dintre directorii generali (CEO) provenind din cele mai mari companii ale lumii intentioneaza sa realizeze o investitie majora in date si tehnologie in urmatoarele 12 luni, in timp ce 61% planuiesc sa implementeze o initiativa importanta de transformare in aceeasi perioada, potrivit studiului global EY CEO Imperative Study 2021.

Citește mai departe...

Studiu Valoria: Eficienta operationala crescuta, simplificarea proceselor si reducerea costurilor sunt in topul beneficiilor digitalizarii din perspectiva managerilor

Conform studiului „Barometrul digitalizarii in companiile din Romania” realizat in plina pandemie de compania de consultanta de business Valoria in colaborare cu Doingbusiness.ro, exista diferente semnificative intre modul in care directorii generali si managerii se raporteaza la oportunitatile si provocarile aduse de accelerarea digitalizarii. In acest context, rezultatele studiului arata ca 7 din 10 directori generali si numai 4 din 10 manageri spun ca digitalizarea a avut o influenta foarte mare asupra afacerii lor in 2020.

Citește mai departe...

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.