Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 169 vizitatori și nici un membru online

Studiu Valoria si Mind Shop: Managerii de marketing se lupta cu intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor

Conform studiului „Tendinte si provocari in marketing in 2021” realizat de compania de consultanta de business Valoria in colaborare cu agentia de publicitate Mind Shop, in prezent 77% dintre companii pun pe primul loc in preocuparile lor intelegerea noilor preferinte de cumparare ale clientilor, iar 71% au ca provocare generarea de rezultate cu bugete de marketing reduse.

”In 2020 mai mult de jumatate din companii si-au redus activitatea de marketing, fie ca urmare a inchiderii temporare a activitatii, fie ca urmare a scaderii cererii. Anul 2021 schimba insa datele problemei si cere competenta si eficienta de la echipa de marketing. Dar bugetele sunt afectate de criza, iar obtinerea de rezultate este principalul obiectiv acum. Cei care nu au dat atentie marketingului online au multe de recuperat si se pot descurca mult mai usor cand apeleaza la ajutor specializat extern” spune Angela Calina (foto stanga), Director Executiv al agentiei de publicitate Mind Shop, co-autoare a studiului.

Principalele provocari din marketing

Marketingul in 2021 nu va fi la fel ca in anii anteriori. Companiile vor trebui sa se concentreze asupra strategiei lor de marketing digital. Va fi esential pentru acestea sa creeze o experienta online care sa capteze atentia fiecarui potential cumparator si apoi sa obtina rate bune de conversie.

In acest context nu mai putin de 68% dintre companiile respondente spun ca au probleme cu gandirea strategiilor mobile-first, 68% se lupta cu obtinerea de engagement pe continut, 56% nu reusesc crearea de continut adaptat pentru palnia de vanzari, iar 49% au probleme cu cresterea autoritatii brandului.

Ariile care, odata optimizate, produc cele mai bune rezultate

Cele mai multe companii au nevoie sa isi adapteze produsele si serviciile pentru a raspunde noilor comportamente de cumparare. In prezent, in mediul online se deruleaza, in medie, cca. 60%-70% din procesul de cumparare, atat in B2C cat si in B2B. Iata de ce managerii pun pe primul plan abilitatea specialistilor de marketing de a identifica in mod real noi canale de vanzare, noi piete de desfacere si de a dezvolta planuri de marketing in consecinta.

Conform rezultatelor studiului 59% dintre companii pun pe primul plan abilitatea echipei de marketing de a identifica in mod real noi canale de vanzare, noi piete de desfacere si de a dezvolta planuri. Aceasta este urmata de abilitatea de a creste business-ul si/sau profitabilitatea business-ului cu clientii actuali prin cross-selling, up-selling sau campanii eficiente (48%) la egalitate cu abilitatea de a genera permanent lead-uri precum si de a planifica si prognoza in mod corespunzator gradul/intervalul de timp in care un lead ajunge sa genereze cifra de afaceri (48%).

Principalele tipuri de marketing vizate de companii in 2021

Retelele de socializare sunt in centrul atentiei consumatorilor B2C si B2B, avand o dezvoltare intensa a instrumentelor de reclama, targetare, prezentare a ofertelor, etc. In acest context, diferenta cantitativa, dar mai ales calitativa o face continutul original creat de companii pentru a atrage si a fideliza consumatorii. Pe de alta parte, evenimentele (mai ales cele hibrid sau online), sustinute de instrumente specifice de management al participantilor isi demonstreaza din ce in ce mai mult valoarea.

Pe primul loc 63% dintre companiile respondente pun marketingul pe retelele de socializare, urmate pe locul al doilea de 59% care se concentreaza pe content marketing si de 52% care pun accentul pe marketingul prin evenimentele online (conferinte, workshopuri, webinarii), la egalitate cu cele 52% care mizeaza pe email marketing.

Rolurile managerului de marketing

Dintre companiile respondente 48% spun ca principalul rol al managerului de marketing este acela de generator de business, prin identificarea oportunitatilor, 44% spun ca este acela de liant intre propria echipa si celelalte echipe cu care lucreaza, iar 37% spun ca este alocarea corecta a resurselor pe care echipa le are la dispozitie.

Acum este momentul ca Directorii de Marketing sa inteleaga foarte bine preferintele, asteptarile si noile comportamente de cumparare ale clientilor. Cu aceste informatii clare trebuie sa se concentreze pe construirea celor mai memorabile experiente in toate etapele din customer journey.

”Cele mai multe companii nu au avut focus pe construirea unei prezente solide si coerente in mediul online. De aceea suportul canalelor proprii este sau inexistent, sau redus, nediversificat si in stadiu incipient de activare. Toata aceasta situatie pune presiune pe departamentul de marketing care trebuie sa recupereze decalajele fata de piata si de competitori si in acelasi timp sa produca si rezultate pentru companie. Iata de ce multe companii au apelat la agentii de marketing digital pentru a se asigura ca obtin rezultatele prognozate", spune Elena Badea (foto dreapta), Managing Director al companiei de consultanta Valoria, co-autoare a studiului.

Concluzie si actiuni recomandate

Deoarece marketingul trebuie sa livreze repede, constant si eficient rezultate in Noua Normalitate, pentru a profita la maximum de potentialul oferit de mediul online, ca specialisti in marketing trebuie sa:
• Identificati momentele in care consumatorii doresc sa cumpere
• Identificati si masurati alte momente care conteaza
• Va asigurati ca sunteti prezenti in micro-momentele consumatorului
• Creati continut relevant in jurul acestor momente
• Permiteti consumatorilor sa gaseasca informatii si sa converteasca cat mai usor

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.