Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 84 vizitatori și nici un membru online

Studiu Valoria si Mingle: De la stagnare la inovare, recrutarea trebuie sa tina pasul cu noile moduri de lucru

Conform studiului „Tendinte in recrutarea remote in 2021” realizat de compania de consultanta de business Valoria in colaborare cu Mingle, platforma de automatizare a recrutarii (mingle.ro), 58% dintre companii spun ca vor creste angajarile, iar 40% vor creste chiar numarul rolurilor remote, care lucreaza la distanta.

”In ultimul an, recrutarea a trecut de la incertitudine si stagnare la inovare si crestere neasteptata. In 2021, trendul de crestere continua si aduce cu el nevoia de a tine pasul cu o noua lume a muncii. Rezultatele studiului arata ca 90% dintre companii isi vor creste sau mentine procesele de recrutare online, confruntandu-se in acelasi timp cu provocarea de a crea o experienta mai buna pentru candidati. In acest context, recrutarea capata un nou rol: acela de liant intre planurile ambitioase ale organizatiilor si nevoile specifice ale candidatilor. Iar pentru a-l indeplini, nu a fost niciodata mai important decat acum sa tina pasul cu tehnologia si cu noile metode de lucru”, spune Catalina Dobre (foto stanga), co-fondatoare a aplicatiei Mingle, co-autoare a studiului.

Prioritatile de recrutare din anul 2021

Corelat cu planurile de crestere previzionate, atragerea talentelor domina lista prioritatilor pentru 2021. Pe primul lor in topul prioritatilor 55% dintre companii pun crearea unor experiente de recrutare mai bune candidatilor, 48% mizeaza pe employer branding, 45% pe folosirea platformelor de social media in recrutare, 35% pe transformarea digitala, iar 32% pe construirea unei baze de date de candidati. Astfel, prin toate aceste abordari si pana la diversificarea canalelor de promovare, echipele de HR isi intorc privirea catre candidati si catre felul in care ii pot atrage pe cei mai buni dintre ei.

Provocarile in recrutare din anul 2021

Nu e de mirare ca atragerea candidatilor se afla in topul prioritatilor pentru acest an, deoarece in topul provocarilor 45% dintre companii spun ca se lupta cu lipsa candidatilor calificati. Mai mult, daca ne uitam la provocarile cu care se confrunta echipele de recrutare, vedem pe locul al doilea probleme cu atragerea unui numar suficient de aplicatii (44%) aspect care este oarecum de inteles avand in vedere fenomenul de oboseala psihica generat de stresul constant al pandemiei in mijlocul angajatilor. Pe urmatoarele locuri gasim in lista provocarilor urmatoarele: evaluarea abilitatilor sociale (41%), o fluctuatie mai mare a personalului (33%), trendul de crestere a salariilor (33%) si tranzitia catre folosirea tehnologiei in Hr (32%).

Cele mai cautate trasaturi ale candidatilor

Atunci cand vine vorba de alegerea candidatilor potriviti, angajatorii ii cauta pe cei care se pot adapta cu usurinta unui mediu de lucru aflat in continua schimbare. Pe primele locuri in raspunsurile companiilor se afla dorinta de crestere si invatare a candidatilor (77%), capacitatea de adaptare si rezilienta (62%), capacitatea de a rezolva probleme (47%), abilitatea de a utiliza tehnologia (45%). Alte aspecte care vor face alegerile de recrutare ale companiilor in 2021 includ: inteligenta emotionala (38%), capacitatea de auto-conducere (35%), creativitatea (29%), auto-motivatia (25%) si gandirea critica (20%).

Mai multi colegi remote in 2021

Am vazut deja ca in 2021 recrutarea se afla pe un trend crescator. Iar o parte dintre noile roluri deschise vor fi disponibile si pentru candidatii remote. Cu 40% dintre companii deschise sa creasca numarul de roluri remote, vedem tot atat de multe pregatite sa acomodeze si procesele de recrutare pentru munca de la distanta. Nu e de mirare deci ca 90% dintre organizatii vor creste sau mentine numarul etapelor de recrutare care se desfasoara online, pastrand in acelasi timp durata procesului de angajare. La urma urmei, noii angajati vor face parte din aceeasi echipa – iar respectarea acelorasi criterii de selectie le va permite sa fie pe aceeasi pagina cu colegii lor din birou.

”Acum un an, companii, echipe si intregi procese de business au fost nevoite sa renunte la vechile moduri de lucru si sa-si gaseasca o noua forma in mediul online. Tot ce fusese valabil pana nu de mult a fost pus sub semnul intrebarii si redefinit. Instrumente noi au fost folosite. Procese intregi au fost regandite. Alegerea viitorilor angajati a devenit o cu totul alta activitate, derulata si ea la distanta. In 2021, aceste schimbari au devenit noul mod de lucru. Echipele de azi sunt mai bine pregatite si echipate sa acomodeze un regim de munca. hibrid, iar asta se vede in planurile lor: mai mult de jumatate din companii planuiesc sa continue ce au inceput in 2020 si sa creasca numarul de roluri si candidati remote”, spune Elena Badea (foto dreapta), Managing Director al companiei de consultanta Valoria, co-autoare a studiului.

O forta de munca hibrida

Cresterea numarului de roluri remote ne arata ca multe dintre organizatii sunt pregatite sa aiba mai multi colegi care lucreaza de la distanta. Insa intrebarea care mai ramane de clarificat este ce procent din forta de munca viitoare va fi formata din colegi remote - si cat de deschise sunt organizatiile sa si inlocuiasca birourile fizice cu unele virtuale. In timp ce 65% dintre companii isi doresc sa pastreze majoritar procentul celor care lucreaza din birou, pentru restul de 35% ramane deschisa posibilitatea de a avea preponderent forta de munca in regim de lucru remote.

Noua fata a recrutarii

In intampinarea celor care vor lucra de la distanta, regulile care pana nu demult erau valabile in recrutare vor trebui realiniate. Cum planuiesc echipele de HR sa atraga candidatii remote? Catre cine se vor indrepta? Si cum se vor asigura ca noii angajati se vor simti la fel de bine veniti in echipa ca si colegii lor din birou? Incercand sa raspunda acestor intrebari, cele mai multe organizatii (62%) planuiesc sa gandeasca alternative remote pentru beneficiile oferite colegilor din birou, dar si sa ajusteze salariile in functie de locatiile candidatilor (20%). Iar pentru a gasi candidatii potriviti, organizatiile (22%) incep sa-si intoarca privirea si catre pietele externe, unde spera sa gaseasca o forta de munca cu mai multa experienta.

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.