Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 45 vizitatori și nici un membru online

Ce este rezilienta si cum ajuta companiile

Alaturi de criza, cuvantul care este mereu repetat in prezentarea realitatii economice din 2021 este rezilienta. Avem rezilienta de categorie, a IMM-urilor la impactul COVID. Avem rezilienta de industrie, a companiilor din HORECA la masurile de restrictie. Si, in sfarsit, avem rezilienta de tara, prin Planul National de Redresare si Rezilienta la impactul general al pandemiei asupra economiei.

Cu alte cuvinte se intelege ca daca virusul e cauza crizei, rezilienta e antidotul acesteia. Si totusi, dincolo de concept sunt multe alte atribute care ajuta IMM-urile, HORECA sau Romania la nivel de rezilienta. Dintre acestea principalele 5 cele mai relevante pentru rezilienta unei companii sunt dupa cum urmeaza:

1. Pregatirea – O buna pregatire ajuta la anticiparea unor situatii, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung. Potrivit unor date ale unui sondaj realizat de compania Valoria, peste 80% dintre companiile care si-au echilibrat cu succes abordarea prioritatilor pe termen scurt si lung (31% din total) au considerat ca au pivotat foarte eficient pentru a se adapta la evenimentele din 2020, in timp ce mai putin de jumatate (49%) dintre organizatiile care nu au avut acel echilibru au avut aceeasi experienta.

2. Adaptabilitatea – Liderii recunosc importanta de a avea angajati versatili, mai ales dupa un an ca 2020. In acest scop, flexibilitatea sau adaptabilitatea a fost, de departe, trasatura fortei de munca pe care decidentii au considerat-o cea mai importanta pentru viitorul organizatiilor lor.

3. Cooperarea – Decidentii au indicat importanta colaborarii in cadrul organizatiilor lor, mentionand ca aceasta a accelerat procesul de luare a deciziilor, a atenuat riscul si a condus la cresterea inovatiei. De fapt, eliminarea muncii fragmentate in functie de departamente si cresterea colaborarii a fost una dintre cele mai importante actiuni strategice pe care decidentii le-au intreprins in anul 2020.

4. Increderea – Liderii inteleg provocarea construirii increderii. Acelasi studiu mentionat mai sus arata ca mai mult de o treime dintre ei nu erau siguri ca organizatiile lor au reusit sa construiasca incredere intre decidenti si angajati. Cei care reusesc se concentreaza pe imbunatatirea comunicarii si transparentei cu partile interesate, precum si pe conducerea bazata pe empatie.

5. Responsabilitatea – Majoritatea liderilor recunosc ca mediul de afaceri are o responsabilitate dincolo de profit. Majoritatea decidentilor spun ca s-au descurcat foarte bine in privinta echilibrarii tuturor nevoilor partilor interesate si au considerat, de asemenea, ca organizatiile lor s-ar putea adapta si pivota rapid ca raspuns la criza. Compania exista pentru ca exista parti interesate precum clienti, furnizori, angajati, legiuitori, organizatii sindicale si alte parti interesate de a caror gestionare a nevoilor depinde succesul companiei.

Aceste atribute ale companiilor, proiectate prin actiuni clare se sustin unele pe altele. Ele nu sunt fixe si nici nu apar doar organic. Toate necesita intentie din partea liderilor, investitii si actiune pentru a le cultiva si intretine.

Companiile care construiesc in mod deliberat aceste atribute in mentalitatile si culturile lor sunt mai bine pozitionate pentru a depasi criza si a pivota spre modele de business adaptate realitatii post-pandemice.

In concluzie

”Testul de stres” pe care aceasta criza il propune este substanta de contrast care scoate in evidenta companiile care au rezilienta, dar si cele care nu au. Mai ales acum cand rezilienta se demonstreaza prin diversificare, tehnologizare, noi mentalitati, pivotarea catre un model de business adaptat la context.

Companiile care au facut investitii strategice, in forta de munca si tehnologie, in capacitati care sporesc rezilienta si-au depasit concurenta. Lectia fundamentala pe care pandemia ne-a dat-o este ca rezilienta inseamna atat sa fim vizionari, cat si sa facem ce este necesar pentru a raspunde relevant si a ne recupera dupa o criza.

Autor: Alina Fanita (foto), CEO si Partener, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2021 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.