Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 65 vizitatori și nici un membru online

Lean ajuta companiile sa-si dea jos „kilogramele”

Pandemia ne-a adus magazinele in casa. Curierii au devenit la fel de cunoscuti ca vecinii, iar comertul online a inflorit. Internetul a facut din factorul timp un indicator care orienteaza click-ul achizitiei produselor/serviciilor. In acelasi timp, Internetul a facut imbunatatiri remarcabile ale proceselor de business, fie ele de marketing, vanzari, lant furnizor sau financiar. Interactiunile de marketing directe cu publicul tinta, eficientizarea procesului de vanzare, procesarea rapida a comenzilor, facturarea instantanee, sunt exemple usor de remarcat ale rolului pe care Internetul il joaca in eforturile de imbunatatire a proceselor.

Eficienta ciclului proceselor in abordarea Lean

Concentrarea comertului si serviciilor online pe eficienta ciclului procesului ca masura a vitezei de executie este primul pas pentru intelegerea relevantei abordarii Lean. Eficienta ciclului procesului este data de raportul dintre timpul cu valoare adaugata pentru client si timpul total scurs pana ii ajunge comanda sau acceseaza serviciul, dupa caz.

Un proces Lean are o eficienta a ciclului procesului de 25% sau mai mult. Majoritatea proceselor de afaceri nu sunt Lean. Aproximativ 20% dintre activitati contribuie la 80% dintre pierderile/ineficientele din proces.

De aceea unul dintre obiectivele principale ale Lean este cresterea vitezei procesului prin eliminarea activitatilor fara valoare si a pierderilor din proces.

Tehnologii care ajuta imbunatatirea proceselor

Utilizarea Internetului a permis o imbunatatire a procesului de afaceri prin schimbarea timpilor de procesare si livrare a unei comenzi. In mod similar, exista o serie de alte tehnologii care ajuta la eforturile de imbunatatire a proceselor, cum ar fi Internetul.

Iata 5 dintre aceste tehnologii si exemple care arata modul in care acestea ajuta la imbunatatirea Lean:

1. Scanarea si digitizarea documentelor

Stocarea pe computer a devenit atat de ieftina incat multe companii scaneaza si digitizeaza majoritatea documentelor oficiale care vin sub forma de hartie. Acestea pot fi contracte sau facturi de la furnizorii de servicii, consumabile sau materii prime. Ulterior, acest proces permite circulatia versiunii digitale a documentelor, mai degraba decat miscarea generatoare de pierderi a hartiei fizice in intreaga companie. Digitalizarea permite, de asemenea, proceselor sa se deruleze fara efort, facand posibil ca angajatii din birouri aflate la distante mari sa participe la acelasi flux de lucru.

2. Sistemele de management al documentelor

Aceste sisteme permit unei companii sa execute procese de afaceri care necesita colaborare intre zone geografice si chiar continente. Permit persoanelor din orase sau tari diferite sa lucreze in colaborare la un proces de afaceri, asigurandu-se ca schimbarile pe care le fac sunt realizate intr-un mod ordonat si nu se pierde nimic in timpul colaborarii.

Sistemele de gestionare a documentelor permit extragerea documentelor pentru editare si necesita reintroducerea lor odata ce sunt finalizate. Astfel, modificarile facute de persoane diferite pe acelasi document nu se pierd. In multe procese de afaceri, acest lucru are potentialul de a elimina pierderile din cauza miscarii si, cel mai important, a calitatii implicarii in colaborare. In absenta unor astfel de sisteme, se poate cheltui mai mult timp pentru trimiterea documentelor inainte si inapoi prin e-mail si coordonarea modificarilor aduse acelorasi documente de catre persoane diferite.

3. Automatizarea sistemelor de lucru

Multe procese de afaceri sufera de plimbarea fizica a hartiei de la birou la altul. Cand o bucata de hartie ajunge pe urmatorul birou, asteapta in spatele altor documente de lucru care au sosit inaintea ei. Sistemele automate de flux de lucru pot mentine procesul in miscare, lansand alerte daca anumite documente au asteptat prea mult timp si redirectionandu-le catre altii daca cineva este ocupat. Ele ofera, de asemenea, vizibilitate asupra blocajelor exacte sau potentiale intr-un proces de afaceri, facilitand eforturile de imbunatatire a procesului Lean pentru a le rezolva sau preveni.

4. Sisteme CRM/Sisteme de intrebari frecvente cu auto-accesare

Multe companii au modulul de management al relatiilor cu clientii (CRM) ca parte a site-ului lor web. Un client se poate autentifica si poate crea online un tichet pentru o solicitare de asistenta sau serviciu, in loc sa vorbeasca cu un reprezentant de asistenta pentru clienti la telefon.

Multe companii folosesc sectiuni cu intrebari frecvente (FAQ) pe site-urile lor web conectate la niste librarii de intrebari care au raspunsuri predefinite si unde clientii pot vedea daca problema lor a fost intampinata de alti clienti si care a fost solutia, in acele cazuri. Aceste sisteme permit accelerarea proceselor de asistenta si servicii pentru clienti. Sunt convenabile pentru clientii finali, deoarece sunt disponibile pe internet, non-stop, oferind un serviciu mai bun decat atunci cand se realizeaza prin telefon.

5. Aplicatii de monitorizare si masurare a procesului de afaceri

Eforturile Lean de imbunatatire a unui proces sunt, de obicei, foarte orientate catre anumiti pasi. Principiul lui Pareto se aplica si proceselor de afaceri: 80% din blocajele si imbunatatirea lor provin de obicei din 20% din pasii unui proces de afaceri. Solutiile de monitorizare si masurare a proceselor de afaceri pot oferi o idee buna despre unde sunt aceste blocaje. Mai important, acestea le permit managerilor  sa se asigure ca nivelurile de servicii necesare pentru etapele individuale ale procesului sunt indeplinite astfel incat intregul proces sa functioneze optim.

In concluzie

Eforturile Lean de imbunatatire a proceselor au scopul de a creste viteza acestora si de a imbunatati eficienta ciclului procesului. O serie de noi tehnologii informationale ofera promisiunea optimizarii proceselor prin utilizarea lor adecvata. Ele fac acest lucru prin reducerea semnificativa a pierderilor sub forma transportului inutil, timpilor de asteptare si introducerea manuala a datelor. Cu ajutorul Lean companiile isi elimina excesul birocratic, isi tonifica procesele si devin mai competitive.

Autor: Constantin Magdalina (foto), Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

Catalog

AFCAR 2022 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2022 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.