Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 115 vizitatori și nici un membru online

Cum poate contribui marketingul la rezilienta companiei

In perioade de incertitudine, companiile se confrunta cu provocari care necesita mai mult decat simple masuri de ajustare a cheltuielilor, iar departamentul de marketing poate contribui la mentinerea rezilientei in timpuri nesigure. Tocmai de aceea este necesar ca managerii sa cunoasca potentialul transformator al strategiilor de marketing in gestionarea incertitudinilor si promovarea cresterii sustenabile a companiei.

1. Depasirea etapei de reducere a cheltuielilor

In perioade de incertitudine, multe organizatii recurg la masuri de reducere a costurilor ca raspuns reactiv. Cu toate acestea o abordare pur defensiva nu este suficienta. In schimb, organizatiile trebuie sa valorifice puterea marketingului pentru a promova activ rezilienta si pentru a se pozitiona favorabil pentru crestere. Prin concentrarea pe strategii centrate pe client, organizatiile pot sa se diferentieze, sa construiasca loialitate fata de brand si sa profite de oportunitatile care apar in perioadele dificile.

2. Cunoasterea noilor cerinte ale clientilor

Intelegerea clientilor si a nevoilor lor in continua schimbare este esentiala in timpuri nesigure. De aceea este importanta valorificarea analizelor avansate pe care departamentul de marketing le poate oferi pentru a ajunge la o intelegere mai profunda a comportamentelor si preferintelor in schimbare ale clientilor. Prin analizarea datelor si aplicarea unor modele predictive, organizatiile pot lua decizii informate, isi pot adapta eforturile de marketing si pot oferi experiente personalizate care sa fie apreciate de clienti.

3. Trecerea la agilitate si flexibilitate

In timpuri pline de incertitudine, organizatiile trebuie sa fie agile si adaptabile. De aceea este necesar ca echipele de marketing sa adopte flexibilitatea si sa ajusteze rapid strategiile si campaniile pentru a se alinia cu dinamica pietei si cu asteptarile clientilor. Marketingul agil permite organizatiilor sa raspunda la tendinte emergente, sa experimenteze abordari noi si sa faca iteratii pe baza feedback-ului in timp real. Prin flexibilitate, organizatiile pot profita de oportunitati, pot reduce riscurile si pot ramane in avangarda.

4. Construirea rezilientei brandului

Un brand puternic poate servi ca pilon al rezilientei in timpuri nesigure. Investitiile in construirea brandului, pentru a crea un impact de durata, sunt foarte importante. Prin concentrarea pe valoarea brandului, organizatiile pot cultiva incredere, loialitate si conexiunile emotionale cu clientii. Mentinerea unui brand consistent in plan comunicational, respectarea promisiunilor de brand si implicarea in marketingul bazat pe misiunea companiei pot promova rezilienta si pot diferentia organizatiile pe piata.

5. Adoptarea transformarii digitale

Transformarea digitala joaca un rol vital in activarea rezilientei functiei de marketing a companiei. Este necesar ca organizatiile sa abordeze canalele digitale, tehnologiile si strategiile bazate pe date. Prin valorificarea platformelor digitale, companiile pot ajunge la clienti in mod eficient, pot optimiza campaniile de marketing in timp real si pot profita de puterea retelelor sociale si a comunitatilor online. Transformarea digitala le permite organizatiilor sa se adapteze rapid.

6. Colaborarea eficienta intre departamente

Marketingul nu poate functiona in izolare. Cu atat mai putin in timpuri nesigure. De aceea este importanta colaborarea inter-departamentala pentru a promova rezilienta. Prin alinierea eforturilor de marketing cu cele din vanzari, financiar, operational si alte departamente ale companiei, companiile pot avea o abordare holistica a rezilientei. Colaborarea permite diverselor departamente sa impartaseasca cunostinte, sa alinieze strategii, sa optimizeze alocarea resurselor si sa asigure un raspuns unitar la incertitudini.

In concluzie

In perioade marcate de incertitudine, marketingul poate fi o forta motrice in promovarea rezilientei si in stimularea cresterii. Prin implementarea masurilor descrise aici, companiile pot gestiona cu bine provocarile aduse de perioadele marcate de incertitudini, se pot adapta la dinamica pietei in schimbare si pot deveni mai puternice in fata provocarilor. Marketingul dovedeste astfel ca poate fi un contribuitor strategic la rezilienta, ajutand compania sa prospere si sa obtina un avantaj competitiv.

Elena Badea (foto), Managing Director, Valoria Business Solutions

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2023 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.