Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 50 vizitatori și nici un membru online

Centrarea pe client, factor de crestere si diferentiere pentru companii

Intr-un mediu economic in care consumatorii devin din ce in ce mai informati si mai exigenti, orientarea pe client reprezinta o componenta vitala pentru succesul oricarei companii. Potrivit unui sondaj Valoria, 86% dintre consumatori ar fi dispusi sa plateasca mai mult pentru o experienta de calitate superioara.

In acest context, CEO-ul joaca un rol esential in mentinerea unei culturi organizationale puternic orientate spre client. De aceea, ca sa exploram modul in care CEO-ul poate contribui la transformarea orientarii pe client intr-o sursa de valoare si diferentiere, am identificat urmatoarele abordari:

1. Stabilirea unei viziuni clare a companiei centrate pe clienti

Potrivit unui studiu realizat de Harvard Business Review, companiile cu o viziune clara si orientate pe client sunt de doua ori mai susceptibile sa obtina performanta financiara superioara.

Directorul general trebuie sa fie liderul vizionar care defineste directia strategica a companiei in functie de nevoile si dorintele clientilor. Trebuie sa se asigure ca toate departamentele si echipele impartasesc aceeasi viziune si inteleg ca satisfacerea clientilor este cea mai importanta prioritate. O viziune clara ii ajuta pe angajati sa se concentreze pe obiectivele comune, ca sa ia decizii in concordanta cu nevoile clientilor.

CEO-ul poate organiza sesiuni de brainstorming si de strategie cu echipa pentru a dezvolta o viziune pe termen lung care sa puna in centru satisfactia clientilor. Comunicarea acestei viziuni in mod clar si consecvent in intreaga organizatie este esentiala pentru a crea o cultura puternic orientata spre clienti.

2. Implicarea directa in experienta clientilor

Directorul general trebuie sa fie direct implicat in intelegerea nevoilor clientilor si sa obtina feedback direct de la acestia. Acest lucru poate fi realizat prin intermediul intalnirilor cu clientii, participarea la evenimente relevante sau chiar contactul direct prin intermediul retelelor sociale.

Prin aceasta implicare personala, CEO-ul demonstreaza angajamentul companiei fata de clienti si evidentiaza importanta pe care o acorda intelegerii si satisfacerii nevoilor lor.

Un sondaj realizat de Forbes arata ca 78% dintre consumatori apreciaza interactiunea directa cu CEO-ul unei companii si considera ca aceasta creeaza incredere si angajament fata de brand.

Ca urmare este benefic ca CEO-ul sa organizeze intalniri periodice cu clientii. Astfel se creeaza o conexiune directa intre CEO si experienta excelenta a clientilor, iar informatiile obtinute pot fi folosite pentru a imbunatati produsele, serviciile si procesele interne.

3. Crearea unei culturi orientate pe client

Directorul general are un rol crucial in crearea unei culturi organizationale care sa promoveze orientarea pe client. Acest lucru presupune implicarea tuturor angajatilor, prin stabilirea unor valori si principii orientate pe client, care sa fie integrate in fiecare aspect al activitatii companiei.

Directorul general trebuie sa promoveze si sa incurajeze comportamentele si atitudinile care pun clientul in centrul actiunilor intreprinse de angajati.

Potrivit unui raport realizat de Gallup, companiile cu angajati implicati in mod activ in satisfacerea clientilor au cu 147% mai multi clienti loiali si sunt de 4 ori mai susceptibile sa inregistreze crestere semnificativa a veniturilor.

CEO-ul trebuie sa solicite organizarea de sesiuni de formare si dezvoltare in cadrul companiei pentru a cultiva competentele necesare centrarii pe client. De asemenea, acesta poate evidentia si recompensa eforturile si rezultatele angajatilor care aduc valoare si satisfactie clientilor.

4. Asigurarea resurselor necesare pentru orientarea pe client

Directorul general are responsabilitatea de a aloca resursele necesare pentru a sustine orientarea pe client in cadrul organizatiei. De la investitii in tehnologie, formare si dezvoltare a angajatilor, la cercetare de piata si dezvoltarea produselor/serviciilor care sa raspunda nevoilor clientilor.

Prin asigurarea resurselor adecvate, CEO-ul ofera suportul necesar pentru ca intreaga organizatie sa isi atinga obiectivele legate de satisfacerea clientilor.

Potrivit unui sondaj realizat de Gartner, 64% dintre organizatii considera ca investitiile in tehnologii care sprijina experienta clientilor sunt critice pentru succesul lor pe termen lung.

CEO-ul trebuie sa aloce bugetele necesare pentru cercetarea si dezvoltarea produselor sau pentru implementarea de tehnologii care sa sprijine interactiunea si comunicarea cu clientii. Astfel isi demonstreaza angajamentul fata de cresterea valorii aduse clientilor si fata de diferentierea pe piata.

5. Monitorizarea performantei si imbunatatirea continua

Directorul general trebuie sa fie responsabil de monitorizarea performantei organizatiei in ceea ce priveste satisfacerea clientilor. CEO-ul ar trebui sa stabileasca indicatori de performanta relevanti si sa urmareasca indeaproape rezultatele obtinute.

In cazul in care apar deficiente, acesta trebuie sa ia masuri corective si sa promoveze o cultura a imbunatatirii continue, in care fiecare angajat sa fie responsabil de furnizarea unei experiente superioare clientilor.

Un sondaj realizat de Temkin Group arata ca 77% dintre companii considera ca masurarea si imbunatatirea experientei clientilor este o prioritate strategica a lor.

CEO-ul trebuie sa sustina implementarea sistemelor de monitorizare a satisfactiei clientilor, analiza feedback-ului primit si luarea masurilor necesare pentru a corecta orice neconformitati identificate. In plus, prin recunoasterea si recompensarea angajatilor care depasesc asteptarile clientilor, CEO-ul va cultiva o cultura a excelentei in cadrul organizatiei.

In concluzie

Rolul CEO-ului in mentinerea centrarii pe client ca sursa de valoare si diferentiere este fundamental pentru a avea succes.

Prin stabilirea unei viziuni clare, implicarea personala in experienta clientilor, crearea unei culturi orientate spre client, alocarea resurselor adecvate si monitorizarea performantei, CEO-ul poate transforma centrarea pe client intr-un avantaj competitiv semnificativ.

O astfel de abordare nu numai ca genereaza valoare pentru clienti, dar poate consolida si pozitia organizatiei pe piata, conducand la succesul pe termen lung.

Autor: Constantin Magdalina (foto), Expert Tendinte si Tehnologii Emergente

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2023 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.