Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for talented versatile attorneys

Cumpanasu Partners is currently expanding its cons...

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 184 vizitatori și nici un membru online

Studiu Valoria: ”Motoarele” domeniului CSR incetinesc

• 70% dintre companiile respondente la editia 2018, fata de 72% in 2017, au ajutat comunitatea prin donatii in bani, iar 47% vs. 58% au facut donatii in natura
• 75% dintre companii in 2018 fata de 65% in 2017 au vizat domeniul educatiei pentru interventie si sprijin si numai 60% vs. 65% domeniul social
• 30% dintre companiile respondente, fata de 35% anterior, spun ca bugetul de CSR a stagnat in anul 2018

Valoria impreuna cu CSRMedia.ro au lansat noua editie a studiului Dinamica si Perspectiva domeniului CSR in Romania. Rezultatul parteneriatului dintre cele doua organizatii, studiul este o analiza comparativa a evolutiei conceptului de responsabilitate sociala corportativa in ultimii 6 ani si se adreseaza specialistilor de CSR, dar mai ales managerilor si directorilor executivi care isi doresc sa inteleaga evolutia acestui domeniu.

Rezultatele editiei curente indica o incetinire a ”motoarelor” domeniului de CSR in 2018 comparativ cu 2017. Mai mult, semnificativ mai putine companii isi implica angajatii in actiunile de CSR.

In 2018, 78% dintre companiile respondente, fata de 86% anul trecut, definesc responsabilitatea sociala ca implicare in comunitate. Rezultatele cercetarii de anul acesta consemneaza scaderi la toate categoriile de raspunsuri, de la implicarea in comunitate (-8pp) la managementul lantului de furnizori (-4pp). Singura crestere este la etica in afaceri (+4pp).

Anul acesta 57% dintre companii, fata de 55% anul trecut, spun ca se implica in CSR deoarece acesta face parte din strategia de relatii publice. Pe de alta parte, desi sunt mai putine companii care spun ca se implica in CSR pentru ca aceste actiuni le aduc recunoastere si vizibilitate, sunt mai multe cele care spun ca responsabilitatea sociala corporativa face parte din strategia lor de sustenabilitate.

Procentul companiilor care spun ca au o strategie de CSR a crescut cu doar +1pp, de la 86% anul trecut la 87% anul acesta. Cresterea cea mai mare o au, si in 2018, companiile care spun ca au primit strategia de CSR de la firma-mama, acest mecanism fiind, de altfel, principalul mod de proliferare a domeniului de CSR in Romania.

Procentajul companiilor care spun ca au un proces intern / extern pentru identificarea temelor relevante pentru companie in domeniul CSR si il implementeaza este in crestere cu +7pp. Asta denota in continuare o maturizare a abordarii domeniului CSR de catre companii.

Per total, fata de anul trecut, numarul companiilor care urmaresc impactul CSR creste cu +4pp. Raportarea in conformitate cu standardele internationale inregistreaza o scadere de -8pp, cea dupa sisteme de evaluare proprii creste cu +13pp, iar cea bazata pe evaluari oferite de parteneri cu +1pp. 48% dintre companiile respondente, comparativ cu 35% in anul anterior, spun ca folosesc sisteme de evaluare proprii pentru a urmari impactul activitatilor de CSR.

Semnificativ mai putine companii respondente decat anul trecut, 67% vs.79%, spun ca isi implica angajatii in actiunile de CSR derulate de firma. Diferenta de +12pp a mers la companiile care spun ca incearca, dar angajatii nu se implica. Celelalte variante de raspuns sunt si ele asemanatoare cu cele din 2017. 67% dintre companiile respondente, in scadere de la 79% cu un an inainte, spun ca isi implica angajatii in actiunile de CSR derulate de companie.

Peste 90% dintre companiile respondente colaboreaza cu ONG-uri pentru implementarea proiectelor de CSR si anul acesta. Este de remarcat scaderea de -19pp a celor care au o colaborare cu autoritatile centrale/locale, dar mai ales cresterea de +6pp a firmelor care colaboreaza cu institutii de invatamant.

30% dintre companiile respondente, fata de 35% anterior, spun ca bugetul de CSR a stagnat in anul 2018. 21% dintre companiile respondente, comparativ cu 29% cu un an inainte, spun ca bugetul de CSR din anul 2017 este intre 50,000 euro si 100,000 euro. 36% dintre companii deruleaza proiecte de valoare medie de maxim 10,000-50,000 euro. Numai 3% spun ca valoarea medie a proiectelor lor este de peste 100,000 euro. Totodata, 63% dintre companii in 2018, fata de 65% in 2017, spun ca departamentul de PR si Marketing este cel care prevede, in principal, o linie de buget pentru CSR.

84% dintre companii comunica despre proiectele lor de CSR in social media (o crestere de +5pp), 81% prin comunicate de presa (-3pp), iar 78% prin website-ul companiei (stagnare).

75% dintre companii in 2017, fata de 65% anterior, au vizat domeniul educatiei pentru interventie si sprijin si numai 60% vs. 65% domeniul social. 70% dintre companiile respondente la aceasta editie, fata de 72% anterior, au ajutat comunitatea prin donatii in bani, iar 47% vs. 58% au facut donatii in natura. In timp ce 30% dintre companiile considera mediul ca fiind cea mai importanta arie pentru evaluarea impactului activitatii de CSR in 2018.

Aflata in plina expansiune, Valoria are traineri si cercetatori care au ocupat functii de top management in companii multinationale, precum si profesori din mediul academic. Valoria este solid implicata in realizarea de studii relevante pentru mediul de afaceri din Romania, cele mai cunoscute fiind Social media in cadrul companiilor din Romania, Barometrul centrarii pe client, Evolutia afacerilor, Barometrul digitalizarii sau Tendinte si provocari in HR. Studiile Valoria sunt mai mult decat serii de date sau colectii de informatii. Aceste studii sunt sursa de incredere a anumitor decizii strategice.

Catalog

AFCAR 2023 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Audit Gold Diana Filip logo portal

 

 

 

Accace logo 23

 

 

 

 

Ensight logo 23

 

Wolftheiss logo 23

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF logo 2023 portal

 

Consult Afaceri logo portal

 

 

TUV logo 20

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2024 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.