Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 70 vizitatori și nici un membru online

Managementul performantei ca factor de motivare a angajatilor

Daca am intreba conducerea unei companii despre rolul managementului performantei in generarea implicarii si motivarea angajatilor se pare ca multi ar recunoaste rolul important al acestuia. Cel putin asa indica un studiu international care arata ca 75% dintre directorii de HR si managerii companiilor cred ca managementul performantei are impact maxim in motivarea angajatilor. Intrebarea care se impune este: ce reprezinta un sistem eficient de evaluare a performantei?

Volatilitatea mediului de afaceri este transformatoare

Multiplii factori de transformare a mediului de business schimba companiile. Acestea sunt obligate sa anticipeze schimbarile care le afecteaza, de la inovatia tehnologica si modelele de business disruptive, la cresterea competitiei si lipsa resursei umane.

Atunci cand companiile se schimba este necesar ca si managementul performantei angajatilor sa se schimbe. Nu se pot evalua realitati noi cu instrumente vechi. Viteza mare de schimbare a companiilor face ca instrumentele si abordarile din managementul performantei sa se schimbe si ele. Abordarile la zi privind managementul performantei angajatilor pot aduce rezultatele asteptate si pot genera motivare daca le cunoastem si le adoptam in mod corect.

Implicatiile asupra managementului performantei

Implicatiile schimbarilor din mediul de afaceri asupra managementului performantei angajatilor vizeaza fixarea obiectivelor, sursa si frecventa feed-back-ului, limbajul si etichetarea.

Obiectivele anuale – Trebuie sa fie conforme cu ritmul schimbarii de la ora actuala din fiecare industrie sau domeniu de activitate, iar fixarea acestora cu fiecare persoana separat trebuie sa tina seama de stilul puternic colaborativ al muncii din echipele de astazi.
Feedback-ul – Adesea obtinut dintr-o singura sursa in persoana managerului direct este depasit de realitatea tot mai des intalnita a echipelor multiculturale si distribuite geografic. Managerii directi nu sunt omniprezenti si prin urmare nu sunt o sursa mai buna de feedback. In domeniile cu nivel mare de tehnicalitate ridicat, colegii sunt adesea o sursa mai relevanta de feedback decat managerii. De aceea diversificarea surselor de feedback devine imperativa.
Frecventa feedback-ului – Acordat de cele mai multe ori la 1 an sau la 6 luni, asa cum se intampla de obicei, feedback-ul conduce la o pierdere semnificativa de informatie si la o acuratete scazuta a acesteia. Tranzitia la feedback-ul periodic la coaching pentru performanta in timp real este cea mai buna solutie.
Limbajul si etichetarea performatei – In economia cunoasterii, angajatii nu vor ca managementul performantei sa fie facut de altcineva din companie, in afara de ei insisi. Ideea ca ei devin o resursa pe care compania o gestioneaza, asemenea parametrilor de functionare a unei instalatii, le suspenda umanitatea. O noua terminologie este, asadar, necesara pentru ca angajatii sa nu mai fie „resurse”. Mai mult, etichetarea nivelului de performanta (nesatisfacator, satisfacator, etc.) provoaca frustrare in loc de motivarea de a fi mai buni pentru cei care au sub-performat.

Influentarea performantei angajatilor este de preferat sa se faca prin numirea concreta a unor obiective specifice, de echipa, cu un nivel de dificultate inalt. Aceasta abordare, cuplata cu un feedback in timp real cu privire la progresul inregistrat, motiveaza mai mult decat lipsa fixarii unor obiective sau adoptarea unei abordari maximaliste a potentialului fiecarui angajat, prin mesajul „lucreaza cat poti tu de bine”/”da ce ai mai bun”.

Constituirea de echipe cu o misiune comuna, competente complementare si care comunica deschis, cu integritate si incredere, este o solutie care contribuie major la crearea unui mediu care sa genereze performanta.

Autor: Alina Fanita (foto), CEO, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.