Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 69 vizitatori și nici un membru online

Trei tendinte de marketing pentru generarea cererii in 2019

Rolul oricarui specialist in marketing este acela de a obtine cat mai multe leaduri (cereri) pentru business. Dar acest lucru nu este posibil fara o strategie de generare a cererii bine gandita. Numai atunci cand compania are o strategie corecta de generare a cererii se pot genera leaduri de calitate.

Reducerea rolului functiei de marketing la cresterea vizibilitatii sau a notorietatii brandului este puternic limitativa si conduce la ineficiente de utilizare a bugetelor alocate acesteia. Avand in vedere acest lucru, am abordat aici cele trei tendinte principale din partea de generare a cererii, care sper sa ajute companiile sa inteleaga importanta acestei abordari.

1. Live streaming

Continut video are succes si este apreciat pe toate platformele de social media.Transmisia live pe social media a castigat rapid popularitate printre brandurile care au ca obiectiv sa creasca interactiunea cu clientii lor actuali sau potentiali.

Din ce in ce mai multe companii fac transmisiuni live, in special webinarii si webcasturi, pentru a atrage clienti. Un studiu recent arata ca 32% dintre directorii de marketing ai companiilor B2B cred ca webinarele sunt tactici esentiale in marketingul de continut, iar 58% spun ca au inclus deja transmisiunile live in planul de marketing de continut.   

In B2B transmisiunile live si continutul video, in general, au urmatoarele arii de utilizare:
Educarea cererii: Companiile folosesc videoclipurile ca postari de blog-uri, fac sesiuni de discutii si seminarii live pe teme de interes pentru a spori angajamentul. Efectul pozitiv este pozitionarea ca experti din industrie.   
Comunicarea de brand: Prin multiple categorii de continut video (live sau inregistrat) companiile pot evidentia valorile brandului, misiunea pe care o au in mediul de afaceri si in comunitate, modul in care mention angajatii implicati, colaborarea cu clientii, etc. Aceste tipuri de video sunt apreciate in masura in care dau o imagine autentica a ceea ce se intampla in interiorul companiei.
Transmiterea live a evenimentelor: Companiile  conferinta la care te duci sau o conferinta pe care o organizezi. De exemplu, aveti posibilitatea sa transmiteti imaginig de la lansarea unor produse sau servicii noi.

2. Sindicalizarea continutului si folosirea influencerilor industriei

Colaborarea cu influencerii si sindicalizarea continutului (de exemplu prin campanii de user-generated content) ofera acces brandurilor la potentiali cumparatori. Sindicalizarea continutului este procesul de distribuire/partajare a continutului pe site-uri terte pentru a-l face vizibil unui numar mai mare de urmaritori.

In Romania, 82% dintre companii ofera followerilor continut despre produsele si serviciile companiei, 66% dau informatii despre companie, iar 58% au continut despre campanii, promotii, vanzare directa sau indirecta. Ofertele de locuri de munca apar pe social media la doar 41% dintre companii.  

Companiile au nevoie sa identifice acele site-uri care sunt relevante pentru domeniul lor de activitate pe care sa distribuie continutul lor original. De asemenea, este imperios necesar sa-si pregateasca un proces bine gandit de content repurposing care sa le asigure expunere aditionala pastrand relevanta si calitatea continutului.

Cum tot mai multi oameni incep sa fie etichetati ca influentatori in diferite nise, colaborarea cu acestia poate ajuta brandurile sa ajunga la publicul tinta prin metode mai soft, care sa genereze niveluri minime de rezistenta la mesajele promovate. In felul acesta companiile isi pot creste audienta si pot genera cerere si leaduri prin rate de conversie foarte bune. Tacticile de influencer marketing conduc destul de rapid la generarea de leaduri calificate ca parte a campaniilor de produs.

3. Retargetarea si publicitatea nativa

Retargetarea permite comerciantilor sa ramana in mintea publicului, sa sporeasca vizibilitatea si sa sporeasca sansele de conversie. Potrivit WordStream, ratele de conversie cresc odata cu reintroducerea anunturilor afisate unui vizitator nou al magazinului online sau al siteului firmei.

In anul 2019, din ce in ce mai multe companii vor avea un buget dedicat pentru retargetare. Este o forma non-disruptiva de publicitate media platita. Potrivit unor cercetari realizate in Romania, 7 din 10 utilizatorii de internet nu simt ca experienta lor de navigare este impiedicata de anunturile native. Mai mult, cei care vad anunturile retargetate sunt cu 70% mai dispusi sa reviziteze magazinul online al companiei sau websiteul. Reluarea anunturilor este esentiala pentru a genera avansarea clientilor prin etapele ciclului de vanzare.

Autor: Gabriela Streza (foto), Valoria Business Solutions

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.