Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 34 vizitatori și nici un membru online

Trei piloni de crestere in asigurari: digitalul, resursa umana si sanatatea financiara

- Transformarea digitala este critica pentru optimizarea costurilor, inovare si asigurarea flexibilitatii
- Canalele de distributie digitale si directe sunt imperative pentru crestere
- Asiguratorii de viata trebuie sa abordeze toate aspectele sanatatii financiare

Cresterea sectorului global al asigurarilor va ramane modesta, conform prognozelor, iar companiile trebuie sa se orienteze spre tehnologie si initiative inovatoare, prin care sa optimizeze costurile, sa incurajeze o distributie mai ampla si extinderea pietei potentiale si sa exploreze segmentele de nisa locale pentru a stimula cresterea, releva raportul EY Insurance Outlook 2019.

Asigurarile de viata in comparatie cu asigurarile generale in 2019
Desi asigurarile de viata si asigurarile generale au inregistrat o crestere lenta per total, asigurarile generale au evoluat mai bine pe pietele din America de Nord si de Sud si din Asia-Pacific.

Piata europeana a asigurarilor, dupa un an 2017 usor pozitiv, incetineste din nou in 2018, intr-un ritm diferit in pietele de pe continent.

”Piata din Romania nu este neaparat aliniata cu cea europeana, daca ne uitam la raportul asigurari de viata versus generale (21% asigurari de viata in Romania fata de 60% in Europa). Cu toate acestea, tendintele de dezvoltare se bazeaza pe nevoi similare cum ar fi: o educatie financiara adecvata, o interactiune usoara cu clientii (asa cum acestia s-au obisnuit in alte sectoare), platforme si tehnologii avansate. Digitalizarea insa nu ar trebui sa fie un scop in sine, factorii culturali si umani fiind cel putin la fel de importanti.

Poate chiar mai mult decat in alte sectoare sau in alte tari europene, pentru a atrage resurse talentate intr-un mediu extraordinar de competitiv, asiguratorii din Romania trebuie sa comunice o imagine proaspata despre ei insisi, prezentand directiile de inovare in care multi dintre ei s-au angajat deja cu mult entuziasm”, spune Alina Dimitriu (foto), Partener in cadrul Departamentului de Audit al EY Romania.

Asiguratorii de viata se confrunta cu dificultati legate de problemele de reglementare, de  sistemul de distributie invechit si de lipsa de produse relevante pentru nevoile in schimbare ale clientilor. Ca raspuns la aceste provocari, raportul EY prezinta cateva recomandari strategice si tactice, printre care: extinderea propunerii de valoare a produselor astfel incat sa includa conceptul de sanatate financiara, incheierea de parteneriate cu companiile InsurTech pentru marirea pietei potentiale, inovarea si dezvoltarea de noi produse, spre deosebire de simpla conformare la normele de reglementare, si transformarea digitala pentru sprijinirea inovatiei si pentru lansarea rapida de noi produse.

Sectorul asigurarilor generale a inregistrat o crestere considerabila. Totusi, acesta se poate confrunta cu dificultati generate de prelungirea perioadei de incetinire a cresterii economice. Pentru a gestiona aceste dificultati, raportul identifica cateva oportunitati cheie: utilizarea tehnologiilor avansate, precum inteligenta artificiala (AI) si internetul lucrurilor (IoT) pentru analize exacte, adaptarea la exigentele tot mai mari ale clientilor, parteneriate cu companiile InsurTech in vederea inovarii si intrarii pe alte piete si exploatarea segmentelor de nisa aflate in crestere rapida, precum asigurarile de sanatate si asigurarile cibernetice din regiunea Asia-Pacific.

Trei imperative pentru crestere:

1. Transformarea digitala nu mai este optionala, ci necesara pentru optimizarea costurilor si pentru investitiile in domenii inovatoare si relevante
Presiunile asupra marjei de profit fac din eficientizarea costurilor, un obiectiv mai important ca niciodata. In toate regiunile, asiguratorii ar trebui sa-si defineasca cu atentie modele operationale si sa implementeze tehnologii care sa asigure imbunatatiri pe termen scurt si lung in ceea ce priveste costurile si performantele.
Raportul identifica principalele tehnologii pe care asiguratorii ar trebui sa le aiba in vedere in cadrul programelor lor de transformare:
- Blockchain pentru autentificare, subscriere si atribuirea cererilor de despagubire
- IoT pentru subscrierea exacta a politelor prin intermediul datelor in timp real si reducerea sau eliminarea cererilor de despagubire prin intermediul serviciilor aliate
- AI pentru imbunatatirea interactiunii cu clientii intr-un mod eficient din perspectiva costurilor si optimizarea gestionarii cererilor de despagubire, in special in cazurile simple (de exemplu, daune asupra automobilelor)

2. Distributie: o abordare umana si digitala, nu umana sau digitala
Clientii se asteapta ca tranzactiile lor cu asiguratorii sa aiba loc din ce in ce mai mult prin intermediul canalelor directe si online, care prezinta avantajele unei transparente mai mari si ale unei interactiuni mai bune. De asemenea, studiul arata ca, de cele mai multe ori, clientii solicita sfatul expertilor inainte de a lua decizia unei investitii importante. In America de Nord si de Sud si in Europa, multi asiguratori investesc in domeniul InsurTech pentru a imbunatati distributia si a optimiza costurile. Complexitatea crescuta din regiunea Asia-Pacific provine din rolul critic al agentilor si partenerilor de bancassurance in lantul valoric.

Avand adeseori radacini profund traditionale, asiguratorii se regasesc, de multe ori, in situatia de a se confrunta cu problema identificarii propriului rol intr-un ecosistem bazat pe tehnologie si a modului de colaborare cu companiile InsurTech. Conform concluziilor raportului, e timpul ca asiguratorii sa ia o decizie in privinta capacitatilor pe care ar trebui sa le detina si sa le gestioneze intern si cele pe care ar trebui sa le externalizeze. De asemenea, asiguratorii trebuie sa isi digitalizeze interactiunea cu clientii si sa dezvolte produse optimizate, dedicate tuturor canalelor, completate cu noi servicii de consultanta care sa construiasca increderea si sa consolideze fidelitatea clientilor.

3. Propunere de valoare cheie din partea asiguratorilor de viata: sanatate financiara, nu doar o simpla asigurare
Este clar faptul ca, in prezent, consumatorii cumpara din ce in ce mai putine asigurari de viata si anuitati decat in trecut. Transformarea preferintelor clientilor este cea care a determinat aceasta schimbare. De exemplu, membrii generatiei Y sunt mai putin inclinati spre maximizarea sanatatii financiare (de exemplu, prin investitiile in asigurari), preferand in schimb sa investeasca in experiente, precum calatoriile si recreerea.

Raportul sugereaza ca, pentru a-si pastra viabilitatea, produsele de asigurari de viata trebuie sa se schimbe radical si sa devina ceva ce clientii inteleg, isi doresc si pretuiesc. Pentru a gestiona aceasta schimbare generationala de perspectiva, este necesara o strategie multidirectionala orientata spre sanatatea financiara generala. De exemplu, dezvoltarea de noi produse relevante si accesibile, care sa satisfaca toate aspectele legate de sanatatea financiara, inclusiv protectie, pensie si sanatate, si chiar sa asigure mijloacele de gestionare a finantelor cotidiene. Mai mult, comunicarea si educarea devin necesare in vederea cresterii popularitatii acestor produse.

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2017

ey agenda fiscala 2017 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2017 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.