Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 47 vizitatori și nici un membru online

Scopul sustine mijloacele in afacerile bazate pe valori

Astazi totul se intampla in retea. Interconexiunile dintre nodurile acesteia cresc exponential spre beneficiul ficaruia dintre cei care o alcatuiesc. Companiile interesate doar sa-si multumeasca actionarii rateaza oportunitatea conectarii la retea. Actionarii sunt doar un nod – reteaua este alcatuita si din angajati, consumatori, furnizori, mediu si intreaga comunitate. Prin urmare compania trebuie sa tina cont de aspiratiile tuturor factorilor interesati, dincolo de investitorii directi.

Principiul ca pentru o companie interesele proprii ar trebui sa depaseasca obiectivul imediat al profitului, in beneficiul unui scop mai inalt, este foarte dezbatut. Dupa depasirea etapei de definire a scopului ca aspiratie care sa inspire si sa cheme la actiune, acum companiile intra in etapa de definire a scopului in functie de o conceptie mai larga.

Aceasta este centrata pe om, iar compania devine social-angajata scopului, care urmareste sa creeze valoare pentru mai multe parti interesate. In timp ce multe organizatii cauta sa-si identifice valorile si scopul, pentru limpezirea temei propun pentru definirea acestei noi si mai profunde articulari a intentiei urmatoarele cinci puncte de analiza:

1. Increderea – Recuperarea increderii in valorile corporative a tuturor factorilor interesati este o misiune destul de dificila. Propagarea efectelor marilor scadaluri au lovit puternic in aceasta moneda de referinta pentru orice interactiune umana. Tinerele generatii cred tot mai putin in buna intentie si in valorile care stau la baza deciziilor managementului, in orice caz mult mai putin decat generatiile anterioare. In perceptia acestei noi generatii, distributia bunastarii si egalitatea de sanse sunt afectate de anumite decizii ale celor care sunt tutelarii unei lumi depasite.

2. Sustenabilitatea – Schimbarile climatice sunt in prezent pe agenda sociala si au adus companiile sub controlul public si de reglementare cu privire la impactul lor asupra mediului. Presiunea publica forteaza managementul acestora sa reevalueze modul in care produc, consuma si furnizeaza bunuri si servicii in functie de criterii sociale si ecologice.

3. Echitatea sociala – Economia globala creste si, o data cu aceasta, si inegalitatea sociala. Peste 50% din averea globala este detinuta de 1% din populatie. Diferenta de plata dintre angajatii companiilor din diversele zone ale lumii creste de asemenea. Consecinta? Cresterea frecventei puseurilor nationaliste la nivelul discursurilor publice, societati care rezista tot mai greu tendintelor nationaliste si intoleranta fata de cei diferiti.

4. Gandirea pe termen lung – Factorii interesati obliga acum companiile sa nu se limiteze doar la profitabilitatea pe termen scurt. In opinia multora firmele au obligatia de a aborda provocarile globale de mediu si sociale pe termen lung. In ciuda multor presiuni pe termen scurt, directorii incearca sa ia in considerare si unele dintre consecintele pe termen lung, constienti ca valoarea reala a unei companii este legata de brand, angajati si capitalul intelectual.

5. Digitalizarea – Conectarea instantanee dintre factorii interesati si puterea tot mai mare a analizei de date in timp real dau posibilitatea companiilor sa-si cunoasca si sa-si deserveasca mai bine consumatorul. Aceste transformari vor reechilibra balanta de putere, datorita noilor modalitati prin care clientii semnaleaza orice lacuna dintre imaginea unei companii si actiunile acesteia.

Aceste cinci forte arata ca multi angajati, clienti, investitori, comunitati si alte parti interesate pun intrebari profunde despre rolul companiilor in cadrul comunitatilor unde functioneaza. In timp ce schimbarea este o trasatura imuabila a vietii si a afacerilor, tehnologia si stiinta accelereaza ritmul si amploarea schimbarii mai mult ca niciodata. Intelegerea scopului principal al existentei unei organizatii prin corelarea cu evolutia lumii este o modalitate constructiva de a aborda cresterea.

Autor: Florentina Susnea (foto), Managing Partner, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.