Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 36 vizitatori și nici un membru online

Brandul de angajator este avantaj competitive

Promovarea companiei ca sa atraga noi angajati este foarte importanta. Deoarece criza de personal este tot mai acuta in Romania, comunicarea valorilor unei companii ajuta la consolidarea atractivitatii, retentiei, productivitatii si satisfactiei angajatilor.

Abordarea ce isi propune aceste obiective si le realizeaza prin storytelling, elemente vizuale, beneficii pentru angajati, cultura organizationala sanatoasa si multe altele, se numeste brand de angajator.

Brandul de angajator nu este o tinta usor de atins. Necesita bani, timp si o abordare strategica. Chiar nu are rost ca o companie sa investeasca in brandul de angajator daca aloca doar bani si vrea rezultate imediate. De aceea o abordare strategica a brandului de angajator este foarte importanta. Facuta strict operational, construirea brandului de angajator poate descuraja potentialii angajati sa aplice pentru pozitiile disponibile in companie.

Dar pentru a avea o abordare strategica a constructiei brandului de angajator, o companie este bine sa actioneze pe urmatoarele paliere:

Ascultarea angajatilor – Prin interactiuni in focus grupuri, prin masurarea implicarii angajatilor, programe de advocacy, interviuri de iesire, companiile pot colecta informatii despre experienta angajatilor. Aceste date permit apoi promovarea eficienta a organizatiei pentru atragerea noilor talente in arii de expertiza in care organizatia este perceputa pozitiv de catre angajati. Feedback-ul negativ da ocazia companiilor de a se schimba, iar sugestiile constructive cu privire la posibilitatile de imbunatatire trebuie sa fie incurajate.      

Prezentarea brandului – Organizatiile de succes demonstreaza valori puternice si strategii robuste de resurse umane pe baza carora isi construiesc strategic brandul de angajator. Aceste strategii au la baza segmentarea si definirea publicului tinta, profilarea parametrilor de angajare in jurul valorilor de atractie, retentie si implicare ale companie, urmate de diagnoza modului in care brandul reprezinta organizatia catre partile interesate.

Distribuirea mesajului – Mesajele legate de brandul de angajator sunt distribuite prin utilizarea intranetului, platformelor de social media, anunturilor deposturi vacante, dar si prin sustinerea angajatilor pentru a comunica cu partile interesate. Implicarea tuturor angajatilor prin impartasirea povestilor de succes si testimonialelor, precum si capacitarea lor de a deveni ambasadori ai companiei are o contributie foarte importanta la consolidarea brandului de angajator. La fel de importanta este si alinierea coerenta a brandului de angajator la brandul corporativ al intregii companii.

Masurarea progresului – Conceperea indicatorilor relevanti pentru a evalua si urmari succesul construirii brandului de angajator, de la calitatea procesului de angajare, (re)cunoasterea brandului, satisfactia angajatilor, recomandarile angajatilor la costul de angajare, timpul necesar pentru o angajare, costul neocuparii pozitiei, numarul candidatilor, numarul candidatilor de calitate, satisfactia managerilor de rezultatele noilor colegi.

Pe masura ce mediul economic se schimba, prioritatile angajatorilor se ajusteaza. Parintii nostri isi petreceau toata viata profesionala la un singur angajator. Astazi durata medie petrecuta de un angajat intr-o companie este de 3-4 ani si scade tot mai mult. Dinamica mediului de afaceri si provocarile demografice fac din construirea brandului de angajator o necesitate pentru gasirea de angajati cu competente din ce in ce mai specializate si retentia lor. Construirea brandului de angajator nu este o alegere, este un avantaj competitiv pe care il pierzi sau il castigi, ca organizatie, in functie de modul in care iti stabilesti obiectivele.

Autor: Alina Fanita (foto), CEO, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.