Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 55 vizitatori și nici un membru online

Tehnici esentiale de crestere a conversiei vanzarilor online

Pentru o afacere care face vanzari online, un indicator extrem de important este rata conversiei. Renumita “palnie de vanzari” are cinci sectiuni, care devin din ce in ce mai inguste, de la constientizare, la considerare, preferinta, achizitie si loializare.

Teoria este usor de inteles, dar punerea in practica a unui set coerent de tactici de marketing care sa ne aduca rate de conversie bune pe fiecare dintre aceste sectiuni nu este un lucru usor de facut. De aceea am facut o trecere in revista a modului in care poti creste conversia vanzarilor online.

1. Cresterea conversiei in etapa de constientizare

Oamenii nu pot cumpara de la o afacere despre care nu stiu ca exista. Odata informati de existenta acesteia vor cumpara daca numai daca au incredere.

Cele mai bune tactici de stabilire de crestere a conversiei in etapa de constientizare sunt urmatoarele:
PR online si ”traditional”: Relatiile publice "traditionale" sunt extrem de eficiente in aceasta faza. Ele te ajuta sa construiesti notorietatea brandului si familiaritatea cu serviciile sau produsele oferite. De aceea este important sa fii prezent in publicatiile de profil, la evenimente, la radio si tv, etc. Aceasta tactica este foarte eficienta atunci cand este corelata cu marketingul de continut.
Blogging/vlogging: Clientii actuali sau potentiali apreciaza informatiile, recomandarile, sfaturile primite de la experti. Inca de la inceput fii deschis si impartaseste din “secretele meseriei” cu cei interesati. Fii creativ si exploreaza cu diferite forme de continut. Nu te limita doar la publicarea de articole pe blog.

2. Cresterea conversiei in etapa de considerare

Odata ce potentialii clienti s-au familiarizat cu afacerea ta este momentul sa le captezi atentia. In etapa de considerare este important sa le dai ocazia sa faca mici actiuni chiar inainte de a fi gata sa cumpere.
Iata cateva metode pentru cresterea conversiei in etapa de considerare:
Newslettere interactive: Trimiterea de newslettere este o tactica foarte eficienta. Ratele de deschidere si de click cresc exponential atunci cand iti inviti abonatii sa spuna ce produs prefera, sa participe la alte sondaje sau sa dea feedback la idei de campanii sau tipuri de materiale de marketing chiar din newsletter.  
Landing page-uri: Pe astfel de pagini este esential sa oferi continut care da solutii la o anumita problema. Este cazul ebook-urilor sau altor materiale care explica cum se abordeaza sau se rezolva o anumita provocare a clientului. De exemplu cu ce echipament si cum se realizeaza fotografii subacvatice la mare adancime. Pagina trebuie sa includa un singur call to action.

3. Cresterea conversiei in etapa de preferinta

In etapa de preferinta obiectivul este acela de a pre-califica oportunitatile ajutand clientul sa inteleaga ca produsulele sau serviciile companiei tale raspund nevoilor lui din perspectiva functionala, emotionala, etc.

Cele mai bune tactici de stabilire de crestere a conversiei in etapa de preferinta sunt urmatoarele:
Emailuri automatizate: Cea mai simpla modalitate de a ghida potentialii clienti in aceasta etapa este o secventa de emailuri automatizate. Le poti trimite raspunsuri la 5-7 cele mai frecvente intrebari, detalii privind criteriile corecte de alegere a produsului sau serviciului dorit, alte tips & tricks.
Pillar page-uri: O pagina de pilon este baza pe care este construit un cluster de subiecte. Avantajul este ca se acopera toate aspectele subiectului intr-o singura pagina, cu posibilitatea de detaliere in postari de cluster specifice, care sunt legate la pagina pilon. Paginile pilon prezinta in linii mari un anumit subiect, in timp ce continutul clusterului intra in detalii pe un anumit cuvant cheie asociat subiectului principal.

4. Cresterea conversiei in etapa de achizitie

In medie, potentialii clienti au nevoie sa vada 9-12 elemente de continut de la un brand pentru a se decide sa faca o achizitie, atunci cand au o anumita nevoie sau dorinta specifica. Mai mult, numai pentru etapa de achizitie, statisticile de marketing online arata ca trebuie sa li se ofere ocazia clara  de a trece la achizitie de sapte ori inainte de a fi gata sa cumpere.

In acest context este utila folosirea unui mecanism de trasare a actiunilor in online, cu secvente clare de expunere repetata la continut (prin reclame online, retargetting, newslettere, emailuri automatizate) pentru a determina achizitia.

5. Cresterea conversiei in etapa de loializare

In marketing se spune ca este de 5-7 ori mai usor sa vinzi unui client existent decat sa castigi unul nou. Ai investit o multime de energie si bani in castigarea clientilor, nu-i lasa fara vesti de la tine dupa ce au finalizat prima tranzactie.

Cele mai bune tactici de stabilire de crestere a conversiei in etapa de loializare sunt urmatoarele:
Recomandari si reviewuri. Clientii multumiti vor recomanda brandul catre alte 7-9 cunostinte, povestind despre experienta excelenta de cumparare.  De aceea concentreaza-te sa faci tot ce depinde de tine pentru ca fiecare interactiune sa fie una wow. Apoi este bine sa le dai prilejul clientilor sa poata oferi reviewuri sau sa primeasca o reducere la urmatoarea achizitie, daca aleg oferte de tipul 1+1.
Campanii de up-selling si cross-selling. Structureaza-ti oferta comerciala astfel incat sa poti invita clientii sa cumpere pachete sau suplimente mai scumpe in timpul si dupa achizitia initiala. Poti face acest lucru in timpul procesului de plata sau in urma unui e-mail trimis ulterior achizitiei.
Crearea de comunitati online. Clientii pot fi fidelizati daca sunt invitati sa faca parte din comunitati online unde pot deveni contribuitori, interactionand cu alti iubitori ai produselor si serviciilor firmei tale. Este important sa le oferi continut unic, oferte speciale, sa le ceri feedback dar si sa le dai ocazia de a experimenta cu produse recent lansate, gratuit sau la preturi promotionale.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2018 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.