Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 45 vizitatori și nici un membru online

Pe ce sa ”pariezi” ca sa castigi in marketingul B2B (partea a 2-a)

Daca in prima parte a articolului despre tacticile cheie din marketingul B2B am vorbit despre branding si initiative de brand, despre cat de puternic este video marketingul si cat de important este marketingul de continut, vom continua cu alte trei zone esentiale pe care este bine sa se concentreze toate companiile care vor sa obtina rezultate in mod eficient.

1. Experimentarea cu tehnologiile emergente
Nici o lista de lista de tendinte cu privire la tacticile de marketing B2B nu se poate considera relevanta fara a acorda atentie si tendintelor si tehnologiilor emergente. Este vorba despre tehnologii precum cautarea vocala, inteligenta artificiala (AI), automatizarile de tot felul, chatbotii, realitatea virtual si augmentata (VR&AR) si Internetul Lucrurilor (IoT), printre multe altele.

Pentru multi marketeri B2B, aceste tehnologii emergente sunt incredibil de abstracte si aplicarea directa nu este intotdeauna evidenta. In perioada urmatoare se vor vedea multe firme care experimenteaza cum sautilizezeacestetehnologiiemergente.

Iata cateva idei si potentiale directii de explorare:
• Optimizarea cautarii vocale pentru dispozitivele cu asistenta personala
• Chatboti pentru vanzarea de servicii (pe langa chatul live)
• Folosirea inteligentei artificiale pentru a identifica tendintele si a oferi informatii suplimentare clientului
• Folosirea realitatii virtuale si/sau augmentate in cadrul evenimentelor de PR pentru o a da o experienta memorabila participantilor
• Integrarea tehnologiilor emergente in prezentarile de solutii oferite clientilor

2. Conversia, nu doar generarea, oportunitatilor

Pe masura ce marketingul B2B se maturizeaza, se concentreaza mai mult nu doar pe generarea ci si pe conversia oportunitatilor.

Dupa ce blogurile genereaza trafic, o parte din acesta poate fi directionat catre continut ce poate fi accesat numai dupa completarea unui formular, generand oportunitati. Dar cat de valoroase sunt oportunitatile care nu fac parte din partea de jos a palniei de vanzare? Continutul poate ajuta si in aceasta situatie.

Folosind materiale video care sa aduca in prim-plan referintele clientilor, dar si studii de caz pentru fiecare tip de client sau industrie in parte se pot da argumentele necesare pentru a face o oportunitatile sa fie convertite eficinet. O rata de conversie buna va ajuta majoritatea directorilor de marketing in a-si justifica bugetele primite si pentru a arata aportul seminificativ adus dezvoltarii afacerii.

3. Personalizarea email marketingului
Email marketingul este un canal de distributie extrem de relevant pentru marketingul B2B. Aproximativ 60% dintre specialistii de marketing din B2B spun ca e-mail marketingul este cel mai eficient canal pentru generarea de venituri si este, de asemenea, o buna modalitate de a colecta informatii.

Pentru a creste si mai mult impactul acestui canal, personalizarea este o adevarata mina de aur. Datorita numarului mare de instrumente de email marketing de pe piata companiile pot masura si prezice mai bine succesul campaniilor lor de email, iar cele bine segmentate si personalizate s-a dovedit ca maresc ratele de conversie de sase ori, cifra care nu poate fi igorata.

In timp ce acestea sunt doar cateva exemple despre modul in care tehnologiile emergente pot beneficia de tactici extrem de eficiente din marketingul B2B, multe altele pot fi explorate de fiecare companie care doreste sa ramana relevanta pentru decidenti si in viitor.

Exista cu siguranta multe alte tendinte de marketing B2B care probabil vor ridica pretentiile clientilor in anul 2020. Cele mentionate mai sus ofera o privire asupra celor care trebuie luate in considerare si aplicate sistematic acum, precum si in anul urmator.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.