Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 39 vizitatori și nici un membru online

Cum arata liderul anului 2030?

Odata cu atingerea in 2012 a pragului de un miliard de smartphone-uri la nivel global, companiile intra intr-o era de transformare accelerata. Spre deosebire de companiile de traditie, companiile secolului 21 sunt de 10-40 de ori mai eficiente. Companiile formate pe calapodul vechii economii daca nu-si remodeleaza afacerea vor avea parte de ”momentul lor Kodak”. Care vor fi implicatiile? Multiple.

Peste 10 sau 20 de ani redesenarea fiecarei industrii va fi o realitate dictata de noile transformari: orase inteligente, energie regenerabila, infrastructura pentru lantul de distributie, aprovizionare, educatie si servicii sociale pentru aproximativ 9 miliarde de oameni. Si tot atunci, liderii care vor conduce aceste companii vor fi diferiti de cei de acum. Cum vor arata liderii din 2030?

Un nou mindset, ”de explorator”

Technologia reseteaza sistemul de operare al liderilor. Acestia sunt obligati sa fie mai indrazneti si vizionari. Liderii de maine vor fi motivati sa exploreze oportunitati care vin la pachet cu riscuri mai mari. Zborul pe Marte dorit de Elon Musk sau explorarea spatiului pe scara larga dorita de Richard Bronson ori Jeff Bezos, daca nu sunt exercitii de PR, sunt dorinte care exprima cel mai bine modul in care indrazneste tipul de lider de maine.

Liderii viitorului nu se viseaza perfecti si atotstiutori ci fac echipa cu oameni care au calitati si cunostinte ce lor le lipsesc. Oamenii din echipa lor au o viziune a viitorului aliniata cu cea a fondatorului companiei. Sunt loiali fara a fi servili. Gandesc autonom, propun perspective dar actioneaza impreuna. Asculta si sunt ascultati de lideri. Liderii viitorului isi asuma riscuri si nu se sperie de esec. Ei stiu ca marii castigatori in business au trecut prin esecuri rasunatoare.

Toate companiile vor fi ”de tehnologie”

Dintre companiile noii generatii, cele mai multe se pozitioneaza drept companii de tehnologie. Chiar daca opereaza in industria bancara, de asigurari sau turism baza lor tehnologica de functionare le redefineste. Daca tinem cont ca multe sunt companii care opereaza platforme online au in componenta consiliului director de 9 ori mai multi decidenti cu competente tehnice decat cele traditionale si  bugete semnificative de investitii in tehnologie exista motive puternice sa se numeasca companii de tehnologie cu acreditare in industria bancara, de asigurari sau de turism.

Progresul tehnologic ne arata tot mai mult, ca liderii noii generatii cumpara procesele de afaceri de care au nevoie ca servicii in cloud (PaaS). In timp ce veteranii sunt captivi utilizarii de tehnologii vechi, tinerii competitori utilizeaza cele mai noi tehnologii si construiesc modele de afaceri complet noi.

Caracteristicile noi ale liderilor

Integrarea componentei tehnologice tot mai mari antreneaza noi aptitudini de conducere. Inovatia nu mai inseamna sa mai adaugi inca o caracteristica unui produs existent, ci sa construiesti un produs care nu exista.

Daca ar fi sa identificam trei caracteristici ale noului tip de lider comparativ cu tipul consacrat de lider acestea ar fi:

• Caracterul curajos, deschis si vizionar al liderilor, cu focus pe competente tehnice avansate la nivel strategic
• Deprinderea de a lucra in echipa cu oameni mai valorosi decat ei dar cu acelasi spirit de explorator
• Centrarea pe dezvoltarea companiei prin investitii in companii cu potential, valori comune si cultura antreprenoriala

Orientarea spre crestere globala

Pentru viitori lideri aversiunea la risc nu exista pentru ca fiecare dintre ei a cunoscut esecul. In calitatea lor de directori ai companiilor lor sau investitori acestia se centreaza nu pe risc ci pe potential. “Cat de mult putem creste acesta idée intr-o afacere globala?”, pare sa fie intrebarea cheie pe care fiecare si-o adreseaza.

In acelasi timp, tot mai mult, lideri noii generatii au cunostinte avansate de AI, blockchain, IoT, social media, cloud computing si alte tehnologii similare care cresc exponential afacerile pe care le construiesc sau preiau.

Mai mult, liderii noii generatii pot sa inceapa afacerile in industrii bine definite si gratie tehnologiei sa si le extinda sau sa migreze in alte industrii. In aceste conditii, consiliile de conducere ale noilor companii seamana mai degraba cu studiouri de creatie in care decidentii sunt deschisi, creativi, nativi digitali si cu experienta relevanta de business. Blugii, tricourile, conversii si ceasurile smart inlocuiesc costumele si ceasurilor analoge scumpe. Cu aceasta noua generatie de lideri, intram intr-o era libera de conventii si deschisa catre schimbare.

Autor: Constantin Magdalina (foto), Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.