Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 15 vizitatori și nici un membru online

Oamenii cumpara de la oameni si in B2B

Datorita modificarilor comportamentelor de cumparare din sfera B2B, managerii de achizitii din companii vor sa gaseasca in mediul online, pe langa campanii relevante, continut care sa ii ajute sa inteleaga ce cumpara – de la caracteristici la avantaje si beneficii.

In acest context, marketingul inbound este de mult pe lista de prioritati a directorilor de marketing, iar 53% dintre acestia spun ca in acest fel obtin rezultate mai bune. Prin crearea de continut valoros si prin personalizare, specialistii de marketing din B2B pot ghida decizia achizitorilor si pot imbunatati randamentul initiativelor de marketing.

Dar personalizarea eficienta depaseste adaugarea numelui potentialului client in formula de salut din deschiderea newsletterului sau e-mailului. Exista alte zone de personalizare a interactiunilor de marketing care aduc beneficii pe termen scurt, mediu si lung, iar abordarea lor sistematica face diferenta la nivelul eficientei in marketing.

Personalizeaza continutul

Personalizarea continutului este o modalitate puternica de diferentiere fata de concurenta. Pe masura ce cumparatorii din cadrul departamentelor de achizitie efectueaza cantitati din ce in ce mai mari de cercetare independenta, continutul devine si mai important pentru a ajuta cunoasterea ofertei companiei si la implicarea clientilor.

Chiar daca, in cadrul companiei, nu aveti resurse pentru a crea continut personalizat pentru fiecare cumparator, poti personaliza in mod semnificativ experienta de continut oferita pe diversele etape de parcurgere a procesului de cumparare – de la constientizare, interes, la compararea furnizorilor si produselor, considerare, etc.

Este important sa folosesti tehnologia pentru a produce automatizarile necesare care sa dea o experienta personalizata si interactiva celor interesati sa afle mai multe despre ceea ce oferiti – fie prin chatboti, secvente de onboarding sau alte tipuri de continut interactiv.

Personalizeaza inca de la inceput

Specialistii de marketing asociaza adesea eforturile de personalizare ale continutului cu actiunile legate de zona de mijloc a palniei de cumparare sau cu partea inferioara a acesteia (etapele de deizie si actiune), continutul fiind conceput pentru a conduce un potential client la linia de sosire – solicitarea unei oferte sau contactarea companiei.

Cu toate acestea, personalizarea continutului in primele etape ale palniei, precum modul in care aratati postarile de pe blog poate imbunatati, de asemenea, randamentul activitatilor de marketing. Desi este posibil sa nu puteti personaliza fiecare postare pe blog, folosirea unui modul de AI care sa califice prin 3-4 intrebari subiectul de interes si tipul de informatie relevanta pentru vizitator poate face diferenta.

Foloseste modelul freemium

Cuvantul freemium a rezultat dintr-o combinatie a cuvantului "gratuit" si "premium" si a devenit modelul de afaceri dominant pentru startup-uri care dezvolta aplicatii pentru internet sau aplicatii de smartphone. In baza acestui model, utilizatorii primesc functii de baza fara costuri si pot accesa o functionalitate mai noua sau mai avansata pentru o plata de tip abonament. Modelul „freemium”, in care utilizatorilor li se ofera o versiune de baza a unui serviciu „gratuit”, cu optiunea de a trece la o optiune „premium”, sunt populare intre companiile B2B si SaaS datorita eficacitatii in avansarea clientilor spre partea de jos a palnie.

Este mult mai simplu pentru un potential client sa acceseze o versiune trial sau un pachet la promotie ca sa inteleaga beneficiile unui serviciu online, pentru ca apoi sa cumpere versiunea mai avansata. Desigur, pentru companiile B2B cu produse sau servicii offline, acest model nu este la fel de relevant sau usor de implementat, insa se poate face un mecanism de conversie online-to-offline care sa permita generarea oportunitatilor.

Concluzie

Personalizarea este esentiala pentru succesul unui demers de cumparare B2B care devine din ce in ce mai dificil pentru achizitori. Cand interactionezi cu potentialii clienti folosind numele lor (de exemplu in chatboti), cand vorbesti despre nevoile, obiectivele, provocarile, ezitarile si responsabilitatile lor, la momentul potrivit, vei vedea o rata mai mare de achizitie si de fidelizare. Companiile care isi personalizeaza experienta online, de exemplu, au o crestere medie a vanzarilor cu 19%.

Adevarata personalizare in B2B inseamna a face tot ce este necesar pentru a intelege prioritatile fiecarui cumparator si pentru a adauga valoare procesului decizional. Pentru a face acest lucru, sunt necesare date precise, o tehnologie puternica, continut bun si dorinta de experimentare. Personalizand in mod semnificativ interactiunile din mediul online cu potentialii clienti, specialistii de marketing pot crea o experienta de cumparare apreciata, care se va traduce in venituri mai mari pentru companie.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.