Consulting Jobs

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 20 vizitatori și nici un membru online

Cele 3 principii ale excelentei in management

In era eficientei, excelenta operationala este cheia succesului in mediul de afaceri. Companii mari din industrii cu venituri importante nu isi valorifica corect potentialul de crestere. De aceea definirea proceselor operationale de tip ”Comanda ca sa Platesti”, ”Investeste ca sa Recuperezi” sau ”Dezvolta ca sa Lansezi” este decisiva.

Desi aceste combinatii de cuvinte dau impresia unei intelegeri clare, usor de intuit, de cele mai multe ori cand sunt intrebati despre managementul proceselor, managerii fie nu stiu sa le explice, fie fac stop-cadru doar pe unele etape dintr-un proces. Ceea ce le este comun mai tuturor managerilor este abordarea proceselor operationale pe directia companie->mediu extern, dar nu si pe directia mediu extern->companie.

Excelenta in management are garantia atingerii ei daca respecta aceste trei principii:

1. Echilibrarea abordarii prea centrata pe perspectiva interna si lipsa de focus pe ceea ce se intampla in mediul exterior companiei in managementul performantei. Adica includerea perspectivei externe asupra business-ului din partea factorilor externi implicati. Luarea in considerare a contributiei si cerintelor fiecaruia dintre acesti factori implicati si a dinamicii pietei marcheaza o schimbare importanta fata de managementul traditional al performantei centrat mai mult pe intelegerea doar a performantei interne.

2. Alinierea proceselor de management cu misiunea si valorile companiei. Deoarece procesele de management sunt strategice, financiare si operationale, cheia succesului este alinierea acestor procese la diferite niveluri, precum si transversal pe departamente. Rezultatele excelente vin numai din executarea perfecta a planului si necesitatea conectarii intregului set de procese de management. Managementul traditional al performantei trateaza deseori activitati de gestionare, cum ar fi planificarea, bugetarea, prognoza, raportarea si analiza in mod izolat, ceea ce conduce la ineficiente.

3. Recunoasterea faptului ca, pentru a crea o organizatie in care invatarea este agila, buclele de feedback dintre procesele de management sunt vitale. Acest feedback permite companiilor sa identifice rapid schimbarile, sa evalueze impactul acestora asupra planurilor lor si sa gaseasca rapid modalitati alternative de abordare a obiectivelor lor. Aceste bucle de feedback ar trebui sa cuprinda indicatorii de performanta optimi pe nivelurile operationale, financiare si strategice.

Strategiile de afaceri traiesc si mor daca o companie performeaza. Cunostintele, strategiile si planurile raman teoretice daca cineva nu le pune in actiune - si nu le monitorizeaza pentru a vedea cum functioneaza. Dar managementul performantei trebuie sa faca mai mult decat sa monitorizeze fiecare proces. Trebuie sa suprapuna diferitele arii de activitate si sa creeze o perspectiva asupra relatiei de cauzalitate dintre activitatile fiecarui rol si departament. Informatiile disparate prezinta unul dintre obstacolele principale pentru succesul managementului performantei.

Strategiile de gestionare a datelor sunt esentiale. Pentru a depasi aceasta problema, responsabilii in managementul performantei implementeaza strategiile de gestionare a datelor, asfel incat toate departamentele sa utilizeze instrumente corelate cu activitatea lor dar si cu procesele cheie pentru performanta companiei. Procedand astfel, companiile obtin o mai buna vizibilitate a proceselor de afaceri si isi creste capacitatea de a urmari si gestiona in mod proactiv factorii de crestere a veniturilor, scaderea costurilor si aprecirea valorii actionarilor.

Orientarea catre client a organizatiei, ca principiu al managementului calitatii, se concretizeaza prin stabilirea obiectivelor calitatii si adoptarea strategiilor adecvate pentru asigurarea avantajelor concurentiale - diferentierea si controlarea costului. In acest scop, prin abordarea bazata pe proces a activitatilor organizatiei se defineste lantul valoric a carui analiza permite evidentierea modalitatilor in care organizatia poate realiza pentru clientii sai produse si servicii mai “valoroase” decat ale concurentilor.

Autor: Alina Fanita (foto), CEO, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2019

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2019 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.