Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 48 vizitatori și nici un membru online

Ce iti trebuie pentru cresterea vanzarilor in 2020

Cresterea vanzarilor in afacerile business-to-business (B2B) are la baza un proces minutios de pregatire care porneste de la analiza rezultatelor din anul anterior, a proceselor care nu au functionat si a celor care au functionat remarcabil de bine, a oportunitatilor din piata si a comportamentelor de cumparare ale clientilor.

Procesele de vanzare sunt mai eficiente atunci cand au la baza tactici concepute cu atentie pentru a ghida prospectii prin diversele etape ale procesului de cumparare. Iata care sunt cele cinci elemente esentiale care, prin impactul lor asupra eficientei, conduc la cresterea vanzarilor in 2020.

Un sistem de CRM bine corelat cu etapele procesului de vanzare

Platformele de management al relatiilor cu clientii (CRM) sunt utile mai ales daca au structura corecta pentru a sustine eforturile reprezentatilor de vanzari si nu creeaza presiune administrativa suplimentara care greveaza timpul acestora. Alegerea sistemului CRM potrivit permite reprezentantilor care se ocupa cu activitatea de business development sa adune eficient informatii de calificare si sa desfasoare rapid activitatile de prospectare. Platforma de CRM trebuie sa ajute la formalizare a modului in care echipa de vanzari ajunge la prospecti si ii transforma in clienti. Cel mai important lucru este sa ne asiguram ca metoda folosita este una eficienta din punct de vedere al costurilor si eficace in ceea ce priveste obtinerea tipului potrivit de clienti pe termen lung.

Un sistem inteligent de calificare a prospectilor

Ce califica un potential client? In ce moment un potential client devine un prospect si un prospect devine pregatit pentru  inchiderea vanzarii? Functia de business development necesita procese clare pentru calificarea potentialilor clienti. Trimiterea necalificata a prospectilor catre echipa vanzari conduce la o pierde de timp pretios. Procesele de calificare a potentialilor clienti sunt cele asupra carora echipele de marketing, business development si vanzari necesita o intelegere unitara.

Un portal central de gestionare a continutului

Echipa de vanzari foloseste o multime de materiale colaterale si continut pentru a educa prospectii si pentru a califica oportunitatile. Adesea gasirea acestor materiale forteaza reprezentantii de vanzari sa piarda timp pretios in cautarea celor cu continut adecvat pentru fiecare tipologie de clienti prospecti.

Adesea reprezentantii recurg la utilizarea unor materiale mai putin eficiente, dar care se potrivesc nevoilor lor generale. Cand firma are un portal central de gestionare a acestor materiale aprobate care sunt clasificate in mod clar pentru diverse tipuri de cumparatori si diferitele etape din procesul de cumparare, echipa de business development are resursele necesare pentru a influenta si ghida deciziile de cumparare.

O platforma centrala cu analiticele vanzarilor

O platforma centrala care sa prezinte in timp real aproape datele analitice de vanzari ajuta reprezentantii de vanzari sa stie care sunt cele mai eficiente materiale de vanzare corelate fiecarui tip de cumparator si pentru diferitele etape ale procesului de cumparare. Echipa de marketing poate optimiza programele de targetare numai daca au datele care sa le arate de ce este nevoie pentru a avea succes. Reprezentantii de vanzari sunt cunoscuti pentru modul defectuos in care isi mentin bazele de date, iar liderilor echipelor vanzarilor le pasa de datele privind prognoza vanzarilor (pe motiv intemeiat). Pe de alta parte, echipele de vanzari bine gestionate sunt remarcabil de bune in furnizarea de date. Echipele de vanzari sunt literalmente „live” in aplicatia CRM toata ziua, iar oamenii sunt incurajati sa obtina date bune de marketing pentru a isi face viata mai usoara.

Un mijloc de colaborare si feedback

Dezvoltarea vanzarilor este cu adevarat puntea dintre marketing si vanzari, iar aportul continuu din ambele parti este necesar pentru imbunatatirea continua. Cele mai eficiente procese de dezvoltare a vanzarilor contin un mecanism de feedback incorporat. Acest lucru permite echipelor de marketing sa informeze echipa de business development cu privire la nuantele si provocarile specifice legate de oportunitatile de vanzari, permitand in acelasi timp echipelor de vanzari sa ofere feedback despre disponibilitatea prospectilor si usurinta de a-i converti.

Indiferent daca sunt definite sau nu ca atare, toate firmele utilizeaza procesele de dezvoltare a afacerilor intr-o anumita forma sau alta. Cu cat procesele de business development sunt mai atent construite si cu cat echipele de marketing si vanzari sunt mai bine instruite, cu atat vor genera potentiali clienti mai bine calificati si mai multe vanzari. Iata de ce este extrem de util un plan strategic de business development bazat pe date pentru a obtine constant eficienta, rate de conversie bune si un randament mai mare.

Autor: Gabriela Streza (foto), Business Development Director, Valoria

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.