Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 87 vizitatori și nici un membru online

Studiu EY: Patru tendinte in comportamentul consumatorilor determinate de pandemia COVID-19

Criza generata de epidemia de COVID-19 defineste patru categorii distincte de comportamente in randul consumatorilor: „Redu drastic cheltuielile”, „Pastreaza-ti calmul si cheltuie”, „Economiseste si fa stocuri” si „Hiberneaza si cheltuie”, potrivit primei editii a studiului EY Future Consumer Index.  

Consumatorii care se incadreaza in segmentul „Redu drastic” (27,3%) cheltuiesc mai putin in toate categoriile de consum, deoarece pandemia are un efect mai sever asupra statutului lor profesional. Cei din categoria „Pastreaza-ti calmul si cheltuie” (26,2%) nu si-au schimbat obiceiurile de consum. Cei mai multi consumatori (35,1%) se inscriu insa in categoria „Economiseste si fa stocuri”, sunt pesimisti si privesc cu neincredere viitorul. Consumatorii din segmentul „Hiberneaza si cheltuie” (11,4%) cheltuiesc cel mai mult pe toate categoriile de produse.

“In timp ce 42% dintre cei intervievati se asteapta la o schimbare permanenta a comportamentului lor cu privire la cumparaturi, o treime sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru produsele locale, un sfert pentru branduri mari pe care le considera de incredere si un sfert pentru produse care respecta principiile etice. Intelegerea modului in care se va schimba comportamentul clientilor si ce noi sub-segmente sunt asteptate in urmatoarele luni este esentiala pentru a avea un raspuns adecvat la noile dinamici de cumparaturi”, spune Cristian Carstoiu (foto), Partener, Asistenta in afaceri, EY Romania.

Din perspectiva grupei de varsta, a statutului familial sau profesional, cele patru categorii au urmatoarele caracteristici:

- Redu drastic cheltuielile: Acesti consumatori au, in general, peste 45 de ani si au fost cei mai afectati din punct de vedere profesional. Activitatea profesionala a aproape un sfert dintre acestia a fost suspendata temporar sau permanent. 78% dintre ei fac cumparaturi mai rar, 64% cumpara doar produse de stricta necesitate, iar 33% considera ca marca produsului este mult mai putin importanta pentru ei in contextul actual.

- Pastreaza-ti calmul si cheltuie: Acesti consumatori nu se considera direct afectati de pandemie si nu isi modifica obiceiurile de cumparare. Doar 21% dintre ei cheltuiesc mai mult pe produsele de bacanie, iar 18% cheltuiesc mai putin.

- Economiseste si fa stocuri: Acest segment este cel mai ingrijorat de viitorul familiilor lor si de perspectivele pe termen lung. Peste o treime (36%) dintre acestia cheltuiesc mai mult pe produse de bacanie, iar majoritatea cheltuiesc mai putin pe imbracaminte (72%) si produse destinate petrecerii timpului liber (85%).

- Hiberneaza si cheltuie: Cuprinsi majoritar in grupa de varsta 18-44 de ani, acesti consumatori sunt preocupati cel mai mult de impactul pandemiei. Cu toate acestea, doar 40% dintre membrii acestui segment au declarat ca fac cumparaturi mai rar. Si, desi 42% au spus ca produsele pe care le cumpara s-au schimbat semnificativ, 46% au declarat ca marca este acum mai importanta pentru ei.

Ar putea aparea cinci noi categorii odata cu evolutia comportamentului consumatorilor dupa pandemie
Cele patru segmente identificate s-ar putea transforma in cinci categorii distincte odata cu atenuarea crizei. Concluziile raportului sugereaza ca, in timp, majoritatea consumatorilor din segmentul „Economiseste si fa stocuri” vor migra, de exemplu, catre doua noi segmente: „Pastreaza moderatia” si „Extravagant prudent”.

Prin urmare, noile segmente de consumatori, detaliate in studiu, care ar putea aparea dupa pandemia provocata de COVID-19, ar fi: „Continua sa reduci” (13,1%), „Pastreaza moderatia” (21,7%), „Revino la normal” (31,4%), „Extravagant prudent” (24,7%) si „Revenire spectaculoasa” (9,1%).

Se schimba atitudinea consumatorilor fata de confidentialitatea datelor si de binele general
Conform studiului EY Future Consumer Index, 54% dintre consumatori ar fi mai dispusi sa isi furnizeze datele cu caracter personal, daca acest lucru ar ajuta la monitorizarea si urmarirea unui focar de infectie.

De asemenea, studiul arata ca institutiile medicale sunt considerate organizatiile cu cel mai inalt grad de autoritate, 47% dintre consumatori declarand ca au incredere deplina in acestea, fata de guverne (28%), marci (17%) si institutii media (16%).

Timpul, abilitatile si resursele naturale ar putea fi considerate la fel de valoroase de catre consumatori, iar notiunile traditionale de statut social pierd teren in favoarea binelui general si social. Astfel, 33% dintre consumatori declara ca vor reevalua, in mod categoric, lucrurile pe care le pretuiesc cel mai mult ca urmare a pandemiei, in timp ce peste un sfert dintre ei sunt deja mai atenti la ce consuma si la impactul pe care il are acest tip de comportament.

Studiul EY Future Consumer Index va oferi periodic indicatori si perspective longitudinale cu privire la schimbarile de comportament care vor reprezenta probabil reactii temporare la criza COVID-19, dar care indica modificari fundamentale. Vor fi incluse si alte tari, pe masura ce analiza continua. Cea mai recenta analiza este disponibila la ey.com/futureconsumerindex1.

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.