Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 91 vizitatori și nici un membru online

Redeschiderea si pivotarea afacerilor

La 10 saptamani dupa ce, multe companii, a fost nevoie sa-si inchida activitatea si sa trimita angajatii in somaj tehnic, acum li se cere sa-si reporneasca operatiunile cu promisiunea chiar a unui ajutor din partea statului. Starea de urgenta a devenit stare de alerta, iar provocarea redeschiderii si continuarii afacerilor este puternic legata de evolutia pandemiei, dar si de actiunile care urmeaza la nivel social, politic si fiscal.

Pandemia provoaca schimbarea valorilor sociale si de comportament

Normalitatea economica de ieri inteleasa ca o conventie ghidata de norme care regleaza relatiile dintre actorii economici, sociali sau politici a fost dinamitata de acest eveniment global – pandemia. Abaterea de la norma face posibile, in acest caz, schimbarea valorilor sociale si de comportament, a celor culturale si economice. Asadar companiile sunt nevoite sa tina cont de un context mult schimbat care le obliga pe multe sa pivoteze catre noi zone de crestere.

Oportunitatea noului context tine de noi competente in echipele companiilor

Pentru companii, poate fi o oportunitate si chiar o nevoie sa-si construiasca competente in care ar fi vrut sa investeasca si nu au facut-o, dar care acum se demonstreaza decisive. Adica sa fie mai digitalizate, mai centrate pe valorificarea datelor, mai deschise spre accesarea solutiilor in cloud, mai automatizate, cu o prezenta mai buna in online, cu lanturi de distributie si operatiuni mai agile, cu structuri de costuri variabile si angajati cu training-uri la zi ca sa faca fata schimbarii.

O echipa bine pregatita si adaptata la noul context digital conduce la success

Astazi vedem cum la locul de munca o echipa bine pregatita poate face diferenta in timpul crizei. Companiile e bine sa treaca dincolo de relatia tranzactionala cu angajatii pentru a-i putea intelege cu adevarat. De felul in care fac managementul echipei, deleaga, dau feedback, si comunica cu ei va depinde productivitatea si crearea unui mediu de lucru incluziv si multumitor pentru angajati. Asadar este nevoie de o transfuzie de competente si mentalitati.

Leadershipul include acum si abilitati de influentare la distanta

Crearea unui mediu de lucru adaptat la noile cerinte va crea incredere si va face tranzitia mai facila la o modalitate mixta, virtuala si fizica, de lucru. Prin instruirea liderilor sa faca managementul angajatilor la distanta, companiile pot ajuta personalul care nu a lucrat niciodata, sau doar ocazional, de acasa sa se adapteze eficient la aceasta noua modalitate.

Sustinerea departamentelor care genereaza cel mai rapid lichiditate si profit

Ca raspuns la transformarile din piata, planficarea pentru o revenire fazata deschide oportunitatea analizei proceselor, trecerea la un model de operare mai agil si flexibilitatea pivotarii angajatilor la modalitatea de lucrul de acasa. Evident se impune sustinerea acelor departamente care genereaza cel mai rapid lichiditate si profit si reinstruirea liderilor acestora pentru a avea competente adaptate la noul context.

Accentul trebuie pus acum pe focalizarea echipelor de lucru pe prioritatile fiecarei functiuni de business precum financiar si resurse umane. Exista oportunitatea de a reduce presiunea pe operatiuni prin digitalizare si generare de valoare(si) in mediul online.

In concluzie

Este necesara identificarea competentelor care pot fi puse impreuna dar si a celor care lipsesc, iar acestea trebuie invatate rapid. Operational o solutie buna este si convocarea angajatilor cei mai competenti ca sa se logheze oricand si de oriunde si sa raspunda cerintelor clientilor.

Este importanta achizitia de solutii informatice care sa dea eficienta dar mai ales e nevoie de competente ca echipa sa stie sa le foloseasca. Este nevoie de oameni instruiti sa raspunda pozitiv schimbarii, de manageri care sa faca managementul echipei la distanta, de lideri care sa faca coaching cu colegii lor.

Este nevoie de oameni de echipa care sa stie sa dea feedback si sa comunice eficient si de sisteme de organizare a transferului de cunostinte intre colegi. Compania de maine este la intersectia dintre oameni si tehnologie. Transformarea potentialului celor doua componente in valoare face diferenta.

Autor: Constantin Magdalina (foto), Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.