Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 208 vizitatori și nici un membru online

Studiu Valoria: 72% dintre companii spun ca delegarea sarcinilor catre echipe virtuale este competenta noua necesara managerilor in aceasta perioada

Compania de consultanta Valoria a realizat un studiu ce capteaza perspectiva conducatorilor companiilor in legatura cu situatia generata de pandemia COVID-19 in Romania. Studiul lansat azi de Valoria identifica perceptia acestora asupra contextului actual, asteptarile lor cu privire la durata de recuperare a companiilor dupa aceasta criza si competentele echipei de management esentiale pentru a trece peste provocari cu succes.

Potrivit sondajului, 55% dintre companii apreciaza ca situatia generata de pandemia COVID-19 in Romania este critica si foarte critica. Dintre cele 440 de companii respondente, 41% spun ca in urmatoarele luni din acest an, in Romania lucrurile vor evolua extrem de defavorabil. Pentru 29% dintre companiile respondente perioada de recuperare estimata este de 9-12 luni, insa 37% estimeaza ca va fi de 12-24 de luni.

„Sondajul surprinde capacitatea de adaptare a companiilor si pana la urma a oamenilor. Adoptarea rapida a functionarii in mediul digital a dislocat rutine si generat o anumita rezistenta in prima faza. Ulterior, anxietatea legata de siguranta locului de munca si lipsa de socializare a generat demotivare. Instalarea de noi competente a devenit obligatorie din trei puncte de vedere: operational, ca factor de motivare a oamenilor si ca mijloc de instruire pentru managementul eficinet al echipelor de la distanta. A avea angajatii instruiti inseamna cresterea implicarii, productivitatii si competitivitatii companiei. Din studiu rezulta ca sunt preferate training-urile care sustin aceste obiective”, spune Constantin Magdalina, Expert Tendinte si Tehnologii Emergente, co-autor al cercetarii.

In contextul digitalizarii accelerate de migrarea multor operatiuni in mediul online, companiile sunt constiente de noile provocari. Pentru angajati actualizarea cunostintelor pentru lucrul eficient si sustenabil de acasa este obligatorie. Pentru manageri, abilitatile de luare a deciziilor, project management si managementul echipelor la distanta sunt esentiale.

Redefinirea modalitatilor de mentinere a culturii organizationale a companiei prin interactiuni virtuale si luarea deciziilor in conditii de incertitudine sunt de asemenea alte provocari ale managerilor. Astfel, companiile respondente considera ca pentru echipa de directori executivi competentele care trebuie crescute sunt cele care tin de: strategii decizionale in situatii de criza (79%), management financiar in context de criza (75%), managementul echipelor la distanta (71%).

Virtualizarea mediului de lucru a stimulat companiile sa considere si mai mult ca temele de care au in centrul lor comunicarea sunt relevante pentru echipa de manageri. Astfel, temele de training considerate relevante de companiile respondente la sondajul Valoria pentru managerii lor sunt: delegare de succes in echipele virtuale (72%), tehnici avansate de vanzare si negociere (71%), feeback si feedforward in mediul online (70%).

„Investitia in capitalul uman inseamna viziune. Prin acest sondaj aflam care este viziunea decidentilor in legatura cu sustinerea prin training a oamnilor din companiile lor. Rezultatele sunt cu atat mai interesante cu cat raspunsurile au fost oferite in contextul turbulent al pandemiei. Acum atentia este orientata spre siguranta angajatilor si spre modalitatile de adaptare la acest nou context. Pastrarea avantajelor competitive, a culturii organizationale, a reputatiei companiei si a asigurarea unor rezultate bune depind de invatarea unor noi competente. Companiile care, si in aceasta situatie, vor pune accentul pe training vor avea numai de castigat pe termen scurt, mediu si lung”, spune Elena Badea (foto), Managing Partner Valoria.

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.