Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 102 vizitatori și nici un membru online

Valoria: Cea de-a treia editie a Barometrului Digitalizarii va arata cat de mult s-au digitalizat companiile din Romania

Compania de consultanta Valoria a inceput colectarea raspunsurilor pentru cea de-a treia editie a studiului „Barometrul digitalizarii in companiile din Romania”. Realizat in colaborare cu partenerii de la Doingbusiness.ro, studiul sondeaza perceptiile managerilor si directorilor executivi cu privire la evolutia si impactul digitalizarii asupra companiilor din Romania.

Definitia generala de lucru a digitalizarii este folosirea tehnologiei de stocare si procesare, cautare si regasire a informatiilor intre utilizatorii on-line. Pe graficul de analiza al studiului figureaza principalele tehnologii care transforma mediul de afaceri in prezent, de la inteligenta artificiala, Robotic Process Automation si Big Data, la imprimante 3D, Internetul lucrurilor (IoT), roboti si drone specifice celei de-a patra revolutii industriale.

„Pentru companii ”digitalizarea de buna voie” nu a functionat. Daca inainte de criza intrebai un manager despre acest subiect, de cele mai multe ori iti spunea ca exista interes pentru “aceasta zona”, dar ca sunt inertii operationale, rezistente organizationale, resurse alocate pentru proiecte mai urgente. Astazi, sub impactul pandemiei, cand logarea pe laptop de acasa tine loc cardului pentru acces la locul de munca, documentele digitale inlocuiesc pe scara larga hartia. Platformele colaborative de lucru se dovedesc alternative fiabile la intalnirile live a echipelor, iar automatizari cu ajutorul RPA inlocuiesc procesele repetitive prestate de multi angajati. In acest context suntem curiosi sa aflam ce vor raspunde top managerii. Ce solutii au adoptat ca raspuns la provocarea momentului? Barometrul digitalizarii este studiul care isi propune sa arate efectul transformator al digitalizarii asupra companiilor din Romania”, spune Constantin Magdalina (foto stanga), Expert Tendinte si Tehnologii Emergente, co-autor al cercetarii.

Prin diferenta cu editiile precedente in care respondentii pozitionau digitalizarea ca fiind buna dar nu urgenta, colectarea raspunsurilor la editia de anul acesta are loc intr-un context critic: cel al pandemiei COVID-19. Distantarea sociala a impus companiilor sa adopte munca la distanta. Mediul online a cunoscut o rata de adoptie nemaintalnita. In ultimele 6 luni actiunile celei mai cunoscute dintre platformele de video conference din aceasta perioada, Zoom, au crescut cu 250%.

Digitalizarea a devenit obligatorie pentru companii, iar adoptarea solutiilor de digitalizare este importanta si urgenta. Prin urmare acest studiu este cu atat mai relevant cu cat Romania, desi ocupa locul 3 la nivel mondial in ce priveste viteza de transfer a datelor, este pe locul 26 in indicele DESI privind digitalizarea la nivelul UE.

Care este rata de adoptie a solutiilor digitale? Cum au schimbat modelele digitale de business industriile din Romania? In ce masura este digitalizarea este parte a strategiei de business? Ce nivel de expertiza exista in randul decidentilor pentru digitalizarea companiilor? Care sunt obstacolele si oportunitatile in digitalizarea companiilor? Acestea sunt doar cateva dintre intrebarile la care studiul formuleaza raspunsuri cu ajutorul respondentilor.

„Barometrul digitalizarii este singurul studiu comparativ care arata evolutia adoptarii digitalizarii in randul companiilor din Romania. Analiza si interpretarea agregata a datelor colectate este completata si de analiza datelor relevante pentru 13 industrii. In cele peste 80 de pagini ale raportului sunt scanate cele mai importante aspecte ale digitalizarii pentru orice lider de companie care vrea sa afle nivelul digitalizarii industriei sale si sa traga concluzii cu valoare de diagnostic referitore la nivelul digitalizarii companiei pe care o conduce. Invitam managerii si directorii executivi sa contribuie cu raspunsurile lor completand acest chestionar”, spune Dumitru Ion (foto dreapta), CEO Doingbusiness.ro, co-autor al studiului.

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.