Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 136 vizitatori și nici un membru online

Provocarile unui CEO in timp de pandemie

Comertul international a devenit mult mai scump si mai complex. Competitia pentru talente se complica si ea pe masura ce tot mai multe tari isi inchid granitele sau restrictioneaza accesul. Politicile anti-imigratie stricte castiga puncte electorale si configureaza o agenda anti-capital strain si pro-capital autohton.

Companiile care nu au investit in oameni si instruirea lor ci au optat pentru impartirea de dividente actionarilor sunt nevoite sa-si schimbe politica de angajare si investitii. In acest context exceptional, misiunea decidentilor e tot mai complicata de multiplicarea provocarilor, dupa cum urmeaza:

1. Schimbarea comportamentului consumatorilor

Odata ce au depasit socul initial generat de aparitia virusului, decidentii din companii trebuie sa ia in considerare impactul schimbarilor aduse de contextul pandemiei asupra modului in care comunica, construiesc si ghideaza experientele de care consumatorii au acum nevoie si pe care si le doresc.
Companiile au posibilitatea de a accelera pivotarea catre comertul digital, prin extinderea ofertelor existente si crearea de noi linii de servicii, pentru a furniza servicii de livrare „contactless” si servicii de ridicare personala. Aceasta accelerare obliga companiile sa isi imagineze strategiile digitale pentru a capta noi oportunitati de piata si noi segmente de clienti.

2. Sustinerea oamenilor pentru adaptarea la noua situatie

Toate companiile analizeaza in continuare modul in care vor lucra. Pentru oameni conteaza ajutorul dat lor si companiilor unde lucreaza pentru a putea supravietui pandemiei. Multe companii se confrunta cu transformarile aduse de munca la distanta impusa pentru a-si proteja angajatii.
Prestarea serviciilor catre clienti in noul context si asigurarea continuitatii afacerii sunt prioritare. Experienta managerilor in elaborarea unor strategii agile privind relatia cu consumatorii si cu forta de munca este esentiala pentru mentinerea viabilitatii companiilor si pentru a ajuta oamenii si familiile lor sa supravietuiasca financiar acum si in viitor.

3. Restructurarea operationala

Raspunsul la pandemie a subliniat necesitatea liderilor de a accelera adoptarea unor moduri agile de lucru si de transformare a lantului valoric pentru a ajuta la depasirea incertitudinii.

Tranzitia de la luarea deciziilor de sus in jos la responsabilizarea echipelor sa fie conduse de scop, ghidate de date, alimentate de tehnologie si activate de cloud pentru o viteza mai rapida pe piata arata adoptarea modurilor agile de lucru.

Se inlocuiesc structurile rigide si se creaza organizatii modularizate ce se conecteaza si activeaza rapid. Compania inteligenta este capabila de autogestionare dinamica si adaptare continua. Este construita pentru agilitate, rezistenta si crestere.

4. Procurarea de resurse pentru valorificarea oportunitatilor

Liderii trebuie sa reechilibreze riscurile si lichiditatile, evaluand in acelasi timp oportunitatile de crestere care decurg din criza. Viabilitatea actuala si viitoare a companiilor depinde de actiunea rapida a decidentilor, inclusiv actiuni pe termen scurt pentru stabilitate si miscari strategice care vor crea noi contexte de crestere.

Pentru provocarile de lichiditate pe termen scurt, costurile si rentabilitatea sau finantarea investitiilor in noi oportunitati, actiunea trebuie sa fie imediata. Multi decidenti se confrunta cu scaderea vanzarilor si veniturilor si cresterea costurilor. Interventiile de adaptare pot necesita investitii in tehnologii, procese si oameni cheie. Pentru unii, lichiditatea a devenit o problema de supravietuire.

5. Actualizarea sistemelor de IT

Deoarece intreprinderile experimenteaza o serie provocari noi - riscuri de continuitate a afacerii, schimbari bruste ale volumului, luarea deciziilor in timp real, productivitatea fortei de munca, riscuri de securitate – liderii trebuie sa actioneze rapid pentru a aborda problemele urgente de rezilienta ale sistemelor IT si sa puna bazele unei infrastructuri tehnologice relevante pentru viitor.

1. Forta de munca digitalizata: Cu accent pe munca la distanta, instrumente colaborative, solutii mobile etc.
2. Automatizare: Lucrul cu volume mari de sarcini, optimizarea utilizarii personalului.
3. Adoptarea solutiilor bazate pe cloud: Managementul traficului pentru infrastructura IT, solutii native.

In concluzie

Modelele cererii consumatorilor se schimba, lanturile de aprovizionare sunt perturbate si raman sub presiune, piete si companii raspund in mod diferit la criza COVID-19. Companiile trebuie sa accelereze si sa devina rezistente si agile.

In timpul unei crize, liderii trebuie sa ramana obiectivi si rationali. Acest lucru este adesea mai usor de spus decat de facut, mai ales atunci cand sunt de luat decizii importante, in conditii de resurse limitate. Capacitatea de a vedea dincolo de provocarile generate de incertitudine si volatilitate este esentiala deoarece liderii trebuie sa gaseasca calea care sa duca echipa si compania inainte.

Autor: Constantin Magdalina (foto), Expert, Tendinte si tehnologii emergente

Catalog

AFCAR 2019 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.