Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 26 vizitatori și nici un membru online

Talentul si responsabilitatea corporativa sunt principalele preocupari ale liderilor executivi in contextul pandemiei COVID-19

• Studiul indica modificari semnificative ale riscurilor si prioritatilor.
• Talentul este perceput ca fiind unul dintre cele mai mari riscuri de catre liderii unora dintre cele mai mari companii din lume.
• Majoritatea liderilor se concentreaza pe asimilarea avantajelor de mediu obtinute in perioada de carantina.
• Doar o treime dintre liderii intervievati privesc cu optimism perspectivele de crestere la nivel global in urmatorii trei ani.

Ca o consecinta a pandemiei COVID-19, liderii unora dintre cele mai influente companii din lume considera riscul privind talentul drept una dintre cele mai mari provocari pentru crestere si acorda o atentie sporita scopului companiei si contributiei acesteia in societate. In primul studiu care evalueaza cum au evoluat prioritatile liderilor executivi pe parcursul pandemiei, KPMG a desfasurat doua cercetari. Astfel, KPMG a intervievat 1.300 de lideri executivi in ianuarie si februarie 2020, inainte ca pietele sa resimta efectele pandemiei. Intre 6 iulie si 5 august, KPMG a derulat a doua cercetare impreuna cu 315 lideri executivi pentru a obtine o imagine de ansamblu asupra schimbarilor in gandirea acestora ca rezultat al crizei.  

Editia 2020 a studiului KPMG CEO Outlook arata ca agenda liderilor s-a modificat substantial de la inceputul anului, pe masura ce trenduri precum Responsabilitatea de Mediu, Sociala si Guvernanta corporativa (RMSGC), programul flexibil de lucru si transformarea digitala s-au intensificat. Analizand perspectivele de crestere in urmatorii trei ani, 32% dintre liderii executivi sunt in prezent mai putin optimisti in ceea ce priveste perspectivele de crestere in urmatorii trei ani fata de inceputul anului. Liderii sunt mai increzatori in trendul de crestere al propriei lor tari (45%) si mai increzatori in rezilienta propriei afaceri in urmatorii trei ani.

Bill Thomas, Presedinte Global si CEO KPMG, a declarat: „Schimbarea semnificativa in prioritatile liderilor executivi din ultimele 6 luni este un indicator clar ca afacerile au fost nevoite sa isi schimbe foarte rapid strategia pentru a face fata provocarilor aduse de pandemie. Liderii in afaceri din intreaga lume incearca sa gestioneze incertitudinea. Aceasta criza a accelerat strategiile deja create pentru digitalizare si responsabilitate sociala. Totusi, in anumite arii, planificarea pentru viitor a devenit mai dificila, mai ales in ceea ce priveste viitorul muncii si al solutionarii problemelor. Asadar, nu este o surpriza ca liderii se concentreaza pe importanta talentului pentru sustinerea si cresterea afacerilor viitorului.”

Riscul privind talentul devine cel mai important pentru afaceri
In ianuarie, liderii executivi clasau riscul privind talentul pe locul 11 intre cele care afectau potentialul de crestere. Cu toate acestea, de la inceputul pandemiei, talentul a urcat in clasament pana pe locul 1, devenind cea mai mare amenintare pentru o afacere, devansand chiar lantul de aprovizionare si riscul de mediu.

Impactul personal al COVID-19 asupra liderilor
Patru din zece respondenti (39%) au afirmat ca sanatatea lor sau a unui membru de familie a fost afectata de virus, iar 55% si-au modificat strategiile pentru pandemie din aceasta cauza. Liderii executivi au fost afectati si financiar, aproximativ doua treimi (63%) indicand ca si-au modificat nivelul de compensatie in urma crizei.

Digitalizarea imbunatateste rezilienta operationala
Liderii au investit considerabil in tehnologie in timpul carantinei si anticipeaza o contributie semnificativa a transformarii digitale pentru cresterea rezilientei operationale a companiilor, pentru un plus de agilitate si imbunatatire a focusului asupra clientilor. Majoritatea respondentilor (80%) confirma ca transformarea digitala a afacerii lor s-a accelerat in timpul pandemiei. Cel mai important progres s-a inregistrat la nivelul transformarii digitale a operatiunilor, 30% dintre respondenti afirmand ca situatia curenta este avansata cu mai multi ani fata de estimari. Este posibil ca doua treimi (67%) dintre liderii executivi sa investeasca mai mult capital in tehnologie decat in oameni, aceasta tendinta fiind o constanta inca de la studiul initial.

Focus pe misiune si Responsabilitatea de Mediu, Sociala si Guvernanta corporativa
In prima parte a acestui an, liderii au afirmat ca organizatiile lor pot juca un rol mai important in societate. Doua treimi (65%) considera ca publicul se asteapta ca organizatiile sa isi asume provocarile sociale, iar trei sferturi (76%) sunt de acord ca liderii sunt responsabili personal cu schimbarea in ceea ce priveste provocarile sociale.

Pandemia a incurajat liderii globali sa se concentreze asupra rolului in societate si sa examineze cu atentie practicile organizatiilor pe care le conduc. Liderii intervievati de KPMG considera ca situatia curenta i-a determinat sa analizeze daca obiectivele companiei indeplinesc asteptarile partilor interesate, 79% dintre ei afirmand ca au re-evaluat scopurile organizatiei in contextul pandemiei de COVID-19. Aceeasi majoritate (79%) simte o conexiune emotionala cu obiectivele companiei mai puternica acum fata de inceputul crizei sanitare.

Aceasta evolutie a transformat Responsabilitatea de Mediu, Sociala si Guvernanta corporativa (RMSGC) intr-una dintre principalele prioritati ale agendei liderilor in afaceri, iar aproximativ doua treimi (63%) dintre respondenti au mutat focusul catre componenta sociala a RMSGC in aceasta perioada de incertitudine. Desi problemele societatii sunt o preocupare importanta, multe sectoare sunt vizate de riscurile schimbarii climatice. O mare parte dintre liderii intervievati (65%) considera ca managementul acestui risc este esential pentru succes, mai ales in ceea ce priveste siguranta propriului loc de munca in urmatorii cinci ani.

Ramona Jurubita (foto), Country Managing Partner, KPMG in Romania, afirma: „2020 este un an transformational. Aceasta pandemie a scos in evidenta capacitatea noastra ca indivizi, companii, guverne de adaptare si de schimbare. Am evoluat mai repede decat puteam anticipa si am schimbat modul in care traim, lucram, ne dezvoltam afacerea. Este marele castig al acestei crize si trebuie sa construim pe aceasta fundatie ca sa intarim societatea, guvernanta, mediul, pe noi insine. Liderii in afaceri din intreaga lume au invatat lectii valoroase pe masura ce au sacrificat profitul pe termen scurt pentru rezilienta pe termen lung, schimband rapid strategiile traditionale pentru a-si asigura supravietuirea in prezent si prosperitatea in viitor. Sunt increzatoare ca, pe masura ce pandemia se va incheia, vom fi mai puternici ca oricand”.

Bill Thomas a concluzionat: „Criza COVID-19 redefineste conducerea corporatiei. Necesita din partea liderilor executivi ceea ce putini isi imaginau in urma cu cateva luni. Considerentele de mediu raman importante, dar impactul asupra societatii este mult mai sus in lista de prioritati. Liderii sunt mai bine conectati cu scopul organizatiei, cu motivul de a opera, si se pot folosi de aceste elemente ca un ghid pentru deciziile de afaceri in vremuri imprevizibile.”

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.