Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 23 vizitatori și nici un membru online

Regandirea strategiilor de redresare a afacerii

Pandemia a redefinit activitatea zilnica pentru aproape toate companiile, indiferent de industrie, dimensiune sau geografie. Multe s-au confruntat intr-o anumita proportie cu diminuarea activitatii si vor continua sa se confrunte cu dificultati. Implicatiile ”noului normal” pentru companii vizeaza gestionarea fortei de munca la distanta, accelerarea transformarilor digitale, construirea lanturilor de aprovizionare mai rezistente si consolidarea relatiei cu clientii in saptamanile si lunile urmatoare.

Comportamentul initial indus de panica incepe sa dispara, dar in etapa de rezilienta, companiile continua sa se concentreze gestionarea fluxului de numerar, deoarece acesta va sta la baza capacitatii lor de a tura motoarele odata cu revenirea treptata a cererii. De asemenea, companiile care vor continua transformarea lor digitala vor avea un avantaj – deciziile informate, bazate pe date despre preferintele clientilor si capacitatea de a-si actualiza rapid ofertele si preturile vor produce randamente mai bune.

In cele din urma, cererea consumatorilor va reveni pe masura ce locurile de munca sunt recreate sau create, iar anxietatea generala se va risipi. In final, noua realitate va trasa noi tendinte si probabilitatea ca unele comportamente actuale sa fie sustinute.

De-a lungul acestei calatorii, companiile trebuie sa gandeasca si sa actioneze strategic si sa isi evalueze continuu strategiile si planurile de afaceri influentate de previziunile economice, sectoriale si ale companiei.

Tiparele de recuperare sunt influentate de multi factori, inclusiv de ritmul de revenire a cererii (de la lent la rapid) si de gradul de schimbare permanenta la nivelul industriei sau al lantului valoric (de la scazut la ridicat), dar pot fi clasificate dupa cum urmeaza:

Resetarea dureroasa: Va impacta industriile si companiile care se lupta sa se recupereze din cauza cererii „permanent” reduse pentru ofertele lor, a capitalului insuficient pentru a rezista recesiunii extinse si/sau a executiei slabe a transformarii digitale. Acest tipar de revenie ar putea lua forma literei ”L”, doarece recuperarea dureaza mult si se produce pe termen mediu sau lung. Companiile de transporturi aeriene, industria ospitalitatii, turismul si organizarea de evenimente este posibil sa urmeze acest tipar.

Transformarea treptata: Se va manifesta in industriile si companiile care vor reveni mai dificil, necesitand rezerve de capital pentru a transforma modelele de operare si pentru a tine pasul cu noile asteptari ale consumatorilor. Acest tipar ar putea lua forma literei „U”, deoarece revenirea apare dupa mai multe trimestre de criza si stagnare. Industria de automobile si comertul cu amanuntul s-ar putea sa intre in acest tipar.

Adaptarea agila: Va fi necesara in industriile si companiile percepute, prin activitatea lor zilnica, ca esentiale si care vor suferi in timpul incetinirii cererii consumatorilor, dar se vor recupera mai repede pe masura ce cererea consumatorilor ca reveni. Acest lucru ar putea avea forma literei ”V”, deoarece recuperarea rapida vine dupa plonjarea initiala. Exemplele care ar putea fi incluse in acest tipar sunt industria producatoare de bunuri de consum si serviciile bancare.

Cu atata incertitudine, poate fi dificil pentru lideri sa se simta increzatori in actiunile lor. Intelegerea traiectoriei pandemiei, a caii de recuperare intr-o industrie si viziunea privind Noua Realitate poate ajuta liderii sa isi evalueze pozitionarea actuala si sa isi adapteze strategiile pentru a prospera in cele din urma.

Liderii care regandesc strategiile de afaceri ar trebui, prin urmare, sa ia in considerare urmatoarele aspecte:
Sa admita de la inceput ca orice prognoza va fi doar partial exacta. Asadar este esentiala pregatirea ca sa pivoteze si sa ajusteze cu regularitate modelele.
Sa fie creativi si sa ia in considerare toate posibilitatile. In luarea deciziei sa tina cont de o serie de factori, inclusiv impactul semnificativ asupra lanturilor de aprovizionare si noile norme pentru interactiunile cu clientii.
Sa ia in considerare estomparea delimitarilor sectoriale. Rediscutarea cadrelor de gandire actuala din industria lor si luarea in considerare a oportunitatilor pentru servicii noi sau modificate in sectoare diferite.
Sa se gandeasca si sa acorde prioritate agilitatii afacerii. Aceasta pandemie a aratat importanta capacitatii de a putea pivota rapid. Evaluarea capacitatii digitale si a strategiilor adecvate pentru a raspunde eficient provocarilor majore din viitor.
Sa ia in considerare noile aliante si puterea ecosistemelor. Este necesara pregatirea de pe acum a modului in care noi parteneriate si aliante cu terti pot securiza viitorul model de operare si pot sprijini transformarea digitala.

Autor: Alina Fanita (foto), Partener si CEO, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.