Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 120 vizitatori și nici un membru online

In domeniul financiar, chatbotii vor fi colegii nostri

In ultimele luni, sub presiunea suplimentara a personalului redus si a conditiilor de munca la distanta, programele software de tip chatbot au fost adoptate rapid si cu succes ca sa preia o parte din comunicarea si relatiile cu clientii. Mobilizarea rapida a chatbotilor subliniaza importanta lor in comunicarea digitala moderna. O tehnologie vazuta de multi directori ca o jucarie data tinerei generatii de angajati a ajuns sa fie recunoscuta drept membru nepretuit al echipei.

Cu toate acestea, descoperirea valorii si adoptarea pe scara larga vine cu o responsabilitate mai mare. Pe masura ce chatbotii trec cu bine de la proiectele pilot si ajung sa fie instrumente zilnice de comunicare cu clientii, acestea trebuie sa demonstreze nu doar ca aduc o valoare constanta pentru afacere, ci ca pot pastra increderea clientilor.

Rolul chatbotilor in cadrul proiectelor de audit

S-ar putea sa va ganditi: avem deja un portal online accesibil clientului pentru partajarea documentelor. De ce avem nevoie si de un chatbot? Portalurile si spatiile de lucru partajate cu clientii sunt excelente, dar modul in care chatbotii difera este ca acestia „invata”. Astfel chatbotii sunt capabili sa colecteze date relevante pentru misiunea audit si pentru imbunatatirea proceselor financiare intr-un mod mai structurat.

Prin acest tip de aport chatbotii scad timpul de procesare a datelor necesare auditului deoarece, prin utilizarea inteligentei artificiale, chatbotii pot clasifica tipurile de date si evidentia abaterile, recomandand anumite abordari si raspunsuri. Aceasta inseamna ca, atunci cand un auditor primeste informatii din chatbot, acesta a inceput deja o parte din sarcina sa. Daca se detecteaza o anomalie, chatbotii pot emite o alerta pentru ca auditorii sa contacteze direct departamentul financiar al companiei auditate pentru informatii suplimentare.

Pentru clienti este din ce in ce mai la indemana sa stea de vorba cu un ”robotel” care poate raspunde intrebarilor si astfel sa ii orienteze spre gasirea celor mai relevante solutii. Insa increderea clientilor in chatboti poate fi castigata si mentinuta prin luarea in considerare si adresarea urmatoarelor 3 chestiuni:

Depasirea barierelor din implementare

Pentru ca chatbotii de tip pop-up sa-si demonstreze rapid valoarea, companiile trebuie sa identifice si sa remedieze orice obstacole intampina in faza de adoptare. Aceste bariere ar putea fi legate de infrastructura companiei, de arhitectura datelor cu care trebuie sa comunice sau de problemele de securitatea informatiilor, in special daca sunt bazate pe cloud.

Acolo unde este posibil, lucrul in parametrii tehnologiilor si platformelor de comunicare si retea existente va ajuta la solutionarea provocarilor probabile ridicate de echipele de risc si de guvernanta. Este inutila adoptarea rapida unei solutiii chatbot de top pop-up daca va dura cateva luni pana la implementarea arhitecturii pentru a fi folosite doar cazurile de utilizare de baza.

Integrarea chatbot-urilor in fluxul de Comunicare

Chatboturile de tip pop-up au nevoie de un rol formal in fluxurile de comunicare pentru a fi eficiente, inclusiv o descriere clara, adresata angajatilor, a ceea ce vor face si a ceea ce vor transmite, deoarece acestia trebuie sa fie confortabili cu ajutorul oferit de chatboti. Ei trebuie sa inteleaga si sa aiba incredere in modul in care un chatbot ii va completa, mai degraba decat sa-i inlocuiasca, in activitatile de asistenta pentru clienti.

Prin urmare, liderii trebuie sa explice in mod clar modul in care implementarea chatboturilor ii va ajuta pe angajati sa isi indeplineasca mai bine slujbele, oferind timp pentru a se concentra pe sarcini mai valoroase pentru clienti.

Castigarea increderii in modul de actiune

Nu doar angajatii trebuie sa aiba incredere in noii lor colegi. Si clientii este vital sa aiba incredere in informatiile oferite de un chatbot. Pentru depasirea pragului minim de incredere, informatiile trebuie sa fie corecte si experienta utilizatorului trebuie sa fie pozitiv predictibila. Un singur raspuns gresit sau o simpla greseala, cum ar fi furnizarea unui link web care nu functioneaza, poate eroda increderea clientilor.

Personalizarea unui chatbot ajuta, de asemenea, la generarea increderii. Numirea acestora este un prim pas care apropie si ii determina pe clienti sa se implice adesea in discutii mici cu robotii, poate pentru a le evalua inteligenta sau cat de perceptiv este. Designul inteligent al chatbotului acorda o atentie deosebita tonului vocii, comportamentului, personalitatii si limbajului pe care il foloseste, astfel incat sa creeze o experienta autentica si de incredere pentru clienti.

Cheia este coerenta conversationala. Daca un chatbot este de obicei prietenos si ofera sprijin, dar raspunde ocazional la o intrebare a clientului intr-o maniera brusca sau cu un raspuns care pare deplasat, atunci clientii incep sa-si piarda increderea. Pentru a sprijini coerenta in proiectarea chatbotului, definiti si utilizati o descriere a persoanei chatbot si numiti o persoana din echipa de dezvoltare pentru a revizui la inceput fiecare raspuns al botului.

Chatbotii ofera un potential enorm pentru imbunatatirea serviciilor si relatiilor cu clientii, perioada actuala o demonstreaza. Companiile ar fi bine sa profite de acest moment pentru a implementa solutii care, nu numai ca rezolva chestiunile importante interne, dar ajuta si la castigarea si pastrarea increderii clientilor acum si in viitor.

Autor: Alina Fanita (foto), Partener, PKF Finconta

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

 

 

 

Finexpert logo 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2020 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.