Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 273 vizitatori și nici un membru online

EY isi propune o amprenta de carbon negativa in 2021

- Dezideratul EY este atingerea nivelului „net zero” in 2025
- Reducerea emisiilor absolute cu 40%
- Noi solutii sustenabile care sa ajute clientii EY sa creeze valoare

EY anunta angajamentul global de a avea o amprenta de carbon negativa in 2021 prin stabilirea unor obiective de reducere semnificativa a emisiilor absolute si de eliminare si compensare a unei cantitati de carbon mai mare decat cea pe care o emite.

“Tinta EY in directia reducerii amprentei de carbon reflecta asteptarile colegilor nostri si ale partenerilor de business privind schimbarile climatice si construirea unui viitor sustenabil. In demersul nostru, ne vom sprijini clientii sa faca acelasi lucru, vom veni cu un set de solutii globale care sa accelereze actiunile noastre si sa genereze un impact cat mai mare“, a declarat Bogdan Ion (foto), Country Managing Partner, EY Romania si Moldova si Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrala si de Sud-Est si Regiunea Asiei Centrale.

Angajamentul de sustenabilitate EY este o parte integranta a strategiei sale NextWave de a crea valoare pe termen lung pentru toate partile interesate. Lansata in exercitiul financiar 2020, strategia NextWave sprijina misiunea EY de a construi o lume a muncii mai buna.

Aceasta noua tinta porneste de la atingerea in decembrie 2020 a unei amprente de carbon neutre de catre organizatia globala si subliniaza angajamentul pe termen lung al EY fata de mediu si de promovarea unei dezvoltari durabile.

Structurat pe sapte componente cheie, noul angajament de sustenabilitate urmareste nu numai obiectivul EY de a deveni o organizatie cu amprenta de carbon negativa, ci si reducerea emisiilor totale cu 40%, in concordanta cu Science Based Targets (Obiective bazate pe stiinta), si de a atinge nivelul net zero in 2025.

Cele sapte componente cheie sunt:

1. Reducerea emisiilor rezultate din deplasarile in interes de serviciu cu 35%, pana in exercitiul financiar 2025, fata de nivelul de referinta din exercitiul financiar 2019;
2. Reducerea consumului de electricitate total al birourilor si achizitionarea in proportie de 100% de energie electrica din surse regenerabile pentru celelalte nevoi ale EY, devenind astfel membru al RE100, un grup de organizatii influente care se angajeaza sa utilizeze energie regenerabila, pana in exercitiul financiar 2025;
3. Structurarea contractelor de furnizare a electricitatii prin intermediul contractelor virtuale de achizitie directa de energie (PPA), astfel incat EY sa introduca in retelele nationale mai multa energie electrica decat consuma;
4. Asigurarea de instrumente echipelor EY care sa le permita sa calculeze si apoi sa ia masuri pentru a reduce cantitatea de carbon emisa atunci cand desfasoara activitati pentru clientii EY;
5. Utilizarea de solutii bazate pe natura si de tehnologii de reducere a carbonului pentru a elimina din atmosfera sau pentru a compensa cantitati de carbon mai mari decat emite EY anual;
6. Investitii in servicii si solutii care sa ajute clientii EY sa isi decarbonizeze, in mod profitabil, activitatile si sa ofere solutii pentru alte provocari si oportunitati in ceea ce priveste sustenabilitatea;
7. Cerinta ca 75% dintre furnizorii EY, in functie de cheltuieli, sa isi stabileasca Science Based Targets (Obiective bazate pe stiinta), pana cel tarziu in exercitiul financiar 2025.

Carmine Di Sibio, presedinte global si CEO EY, a declarat: „Avem convingerea ca lupta impotriva schimbarilor climatice este un element vital al construirii unei lumi a muncii mai bune. Desi aceasta provocare este unica si diferita pentru fiecare organizatie in parte, sursa noastra de inspiratie este reprezentata de cei care isi stabilesc obiective ambitioase in ciuda dificultatilor cu care se confrunta. EY abordeaza marile provocari cu entuziasm si, prin puterea celor 300.000 de angajati, nu numai ca vom transforma EY astfel incat sa devina un lider in materie de sustenabilitate, ci ii vom ajuta si pe clientii EY sa procedeze la fel”.

Noi solutii durabile pentru a-i ajuta pe clientii EY sa isi atinga obiectivele.

Pe langa eforturile pe care le face pentru a deveni o organizatie mai sustenabila, echipele EY dezvolta un nou set de solutii globale pentru clientii EY, menite sa ii ajute pe acestia in propria evolutie spre sustenabilitate. Solutiile se vor concentra asupra sustenabilitatii bazate pe valoare, sprijinindu-i pe clientii EY sa valorifice oportunitatile comerciale legate de sustenabilitate si decarbonizare, in acelasi timp protejand si creand valoare.

EY continua sa investeasca in tehnologie si sa isi transforme activitatea, proces care a fost accelerat de pandemia COVID-19. Multe dintre schimbarile care au fost implementate ca urmare a pandemiei COVID-19 vor putea sprijini EY in indeplinirea dezideratelor in materie de sustenabilitate, ajutand echipele EY sa invete si sa puna in practica noi moduri de a lucra. EY va continua sa inoveze si sa le utilizeze pe cele mai bune dintre acestea. De exemplu, in timpul pandemiei, echipele EY au colaborat atat cu clientii, cat si cu organizatiile EY pentru a ajuta la implementarea schimbarilor legate de locul de munca, inclusiv un program de lucru flexibil si utilizarea pe o scara mai larga a tehnologiilor de telemunca, care sa contribuie la reducerea deplasarilor in interes de serviciu.

Prezentul angajament a fost precedat de alte masuri luate de EY pentru a diminua impactul organizatiei asupra mediului si de a promova dezvoltarea durabila. Printre acestea se numara doua initiative recente: una in colaborare cu ASR Printul de Wales legata de „Initiativa pietelor durabile” si cealalta cu S30, un grup format din principalii 30 de lideri cu functii de conducere in domeniul sustenabilitatii, al carui principal obiectiv este accelerarea masurilor luate de companii in aceasta directie, si aderarea la „Terra Carta”, un pact care face din sustenabilitate principala preocupare a sectorului privat. Organizatia EY si-a asumat, de asemenea, un rol important in cadrul Consiliului International al Afacerilor din cadrul Forumului Economic Mondial, care a elaborat un set de baza de parametri de masurare si de raportare a informatiilor nefinanciare, destinate investitorilor si altor actori interesati.

Catalog

AFCAR 2020 cop1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 20

 

 

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.