Ultimele Stiri
Bulboaca & Asociatii angajeaza un avocat colaborator in litigii si in domeniul bancar
PROFIL CANDIDAT:
Bulboaca si Asociatii angajeaza un avocat colaborator. Pe durata primului an de colaborare profesionala, avocatul colaborator va fi detasat la o institutie financiara bancara si se va ocupa in principal de:
• Emiterea de opinii si recomandari legale cu privire la aspectele ce rezulta din activitatea desfasurata de catre departamentul in cadrul caruia isi va desfasura activitatea;
• Urmarirea comunicarii hotararilor pronuntate de instantele de judecata in dosarele de instanta solutionate definitiv si acordarea de suport altor departamente/directii in vederea implementarii acestora;
• Emiterea de opinii cu privire la impactul hotararilor solutionate definitiv si nefavorabil pronuntate de instantele de judecata si propunerea de masuri catre conducerea departamentului in cadrul caruia isi va desfasura activitatea, in vederea limitarii consecintelor negative;
• Asigurarea apararii intereselor legitime, patrimoniale si nepatrimoniale ale departamentului in cadrul caruia isi va desfasura activitatea in fata organelor de urmarire penala repartizate spre gestionare si intocmirea tuturor documentele necesare conform legii in dosarele pe care le gestioneaza;
• Participarea la concilierea oricaror situatii pre-litigioase repartizate, in vederea solutionarii pe cale amiabila;
• Monitorizarea centralizarii datelor privind evaluarea riscurilor in litigiile gestionate de avocati;
• Pastrarea bazei de date aferenta cazurilor de litigii/contestatii aflate in portofoliu si intocmirea de situatii privind stadiul dosarelor gestionate.
CERINTE:
• Minimum 2-4 ani experienta, preponderent in litigii;
• Abilitati excelente de comunicare;
• Abilitati avansate de calculator – Microsoft Office;
• O buna cunoastere a limbii engleze.
* Doar candidatii selectati vor fi contactati.
OFERIM:
Va oferim oportunitatea de a lucra intr-un mediu cu adevarat remarcabil, alaturi de o remuneratie corespunzatoare.
Daca va incadrati in descrierea de mai sus, va rugam sa transmiteti un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Anuntul de recrutare expira la data de 31 martie 2016.
Ultimele Articole
Abordarea cazurilor de hartuirea la locul de munca – de la teorie la practica

Desi obligatia companiilor de a implementa politici impotriva hartuirii morale si a hartuirii pe criteriul de sex la locul de munca vine, in teorie, cu instructiuni aparent detaliate si clare, in realitate, ea ridica probleme practice de implementare. Menita sa asigure protejarea angajatilor de astfel de comportamente, obligatia este reglementata prin Hotararea nr. 970/2023 pentru aprob...
Raport PwC: Aproape trei sferturi dintre companii se asteapta la mai multe inspectii fiscale in urmatorii 3-5 ani. 43% dintre controale se transforma in litigii

Aproape trei sferturi dintre companiile respondente la sondajul “Global Tax Controversy and Dispute Resolution Survey” realizat de PwC in 35 de tari, inclusiv Romania, au aratat ca s-au confruntat cu mai multe controale fiscale in ultimii 3-5 ani si se asteapta ca acestea sa creasca in urmatorii trei pana la cinci ani, pe fondul extinderii reglementarilor, dar si a digitalizarii autorita...
PwC HR Barometru: Ponderea companiilor care anticipeaza reduceri de personal in 2025 a crescut fata de aceeasi perioada a anului trecut

Ponderea companiilor care previzioneaza o reducere a numarului de angajati in anul care urmeaza a crescut la 11% in ianuarie 2025 de la 2% in ianuarie 2024, rezulta din sondajul HR Barometru, realizat de PwC Romania. ...
10 greseli care distrug brandul de angajator

Acum, cand absolut totul poate ajunge online in cateva secunde, brandul de angajator nu mai e doar un concept abstract, ci un element esential din ecuatia succesului unei companii. Pentru liderii de business, multe alte subiecte sunt mult mai presante. Insa, realitatea este ca un brand de angajator puternic aduce oamenii buni in companie mai repede, ii pastreaza implicati mai mult timp ...
Evolutia pietei de fuziuni si achizitii (M&A) din Romania in 2024

• Valoarea totala a tranzactiilor estimata la 6,6 miliarde USD in 2024• Imobiliare, ospitalitate si constructii a ramas cel mai activ sector dupa numarul de tranzactii pentru al doilea an consecutiv• Statele Unite s-au clasat pe primul loc ca tara de origine pentru tranzactiile de intrare, continuand o tendinta de sase ani ...
Managerii de HR si Generatia Alfa. Oare ce urmeaza?

Generatia Alfa se refera la persoanele nascute incepand cu anul 2010 si urmeaza dupa Generatia Z. Desi trasaturile acestei generatii se contureaza mai clar abia acum, intelegerea impactului pe care-l va avea nu este prematura, ci demonstreaza proactivitate. Pentru managerii de HR, aceasta abordare ii ajuta sa se pregateasca pentru forta de munca din viitor si sa-si alinieze strategiile ...
Deficitele gemene ale Romaniei: iluzia stabilitatii si riscurile ascunse pentru viitorul economic

In termeni economici, termenul „deficite gemene” (“twin deficits”) se refera la existenta simultana a unui deficit bugetar - atunci cand cheltuielile statului depasesc veniturile - si a unui deficit al balantei comerciale, care apare atunci cand o tara importa mai mult decat exporta. Acest dezechilibru dual a fost, istoric, un semnal de alarma pentru economisti, indicand vulnerabilitati ...
O veste buna pentru sectorul de retail: Adio bonuri fiscale pentru platile cu cardul. Totusi, sunt necesare clarificari privind mecanismele de aplicare a bonurilor fiscale electronice

Incepand cu 26 decembrie 2024, o noua lege (Legea nr. 317/2024 care modifica si completeaza OUG nr. 28/1999 si articolul 319 din Codul fiscal) stabileste ca bonurile fiscale nu mai sunt comunicate (imprimate sau inmanate in functie de formatul lor) pentru incasarile realizate cu carduri bancare, decat la solicitarea expresa a clientilor. ...
Vor deveni mai scumpe vanzarile B2B in 2025?

La inceputul lui 2025, antreprenorii din Romania se confrunta cu o serie de schimbari legislative si masuri economice derivate din intrarea in vigoare a „ordonantei trenulet” (O.U.G. 156 din 30.12.2024). Aceasta ordonanta, adoptata fara consultarea mediului de business, aduce modificari substantiale in ceea ce priveste taxele, costurile operationale si preturile, facand relevanta intreba...
Tacticile validate si oportunitatile majore din marketingul digital

Marketingul digital trece printr-o perioada de transformari rapide, alimentate de noile tehnologii si de schimbarile in comportamentul consumatorilor. Progrese precum inteligenta artificiala, realitatea augmentata si ascensiunea metaversului rescriu regulile jocului, la inceput pentru brandurile mari, apoi pentru toate celelalte. ...
Managementul schimbarii in ritm agil

Cu atat de multa transformare in jur, managementul schimbarii nu mai este doar un instrument de adaptare, ci cheia supravietuirii si a succesului durabil al oricarei organizatii moderne. Transformarile rapide ale pietei, progresul tehnologic si schimbarile din comportamentul consumatorilor forteaza companiile sa-si regandeasca strategiile si procesele. ...
Analiza EY: Romania a acordat 1,3 miliarde EUR prin ajutoare de stat

O analiza realizata de EY Romania releva ca in perioada 2019-2023 valoarea totala a ajutoarelor de stat aprobate in Romania a atins suma de 1,3 miliarde EUR. Cele mai atractive sectoare pentru aceste ajutoare au fost industria auto, tehnologia, productia (industrie usoara), industria medicala, industria alimentara si a bauturilor. Peste 62% din proiectele de ajutor de stat aprobate au fo...
EY Consumer Index Romania 2024: Presiunile financiare ale romanilor redefinesc prioritatile lor de consum

• Preocupari majore: peste doua treimi dintre respondenti (70%) au indicat rezultatul alegerilor politice ca fiind cea mai importanta preocupare, urmata de cresterea costului vietii si mersul economiei• Economisire si sustenabilitate: majoritatea romanilor au declarat ca au grija sa nu iroseasca mancare (89%) si vor sa faca economii (79%)• Pesimism in crestere: romanii sunt mai pesimisti...
Generatia Z schimba jocul in marketingul B2B

Una dintre cele mai semnificative schimbari care are loc in prezent este ascensiunea treptata a membrilor Generatiei Z in pozitiile de decizie: mai intai in cele de middle management, ulterior in cele de top management. Generatia Z, alcatuita din cei nascuti intre 1997 si 2012, aduce o noua perspectiva asupra modului in care se desfasoara afacerile B2B (business-to-business), preferinte...
De la 1 ianuarie 2025, Romania va intra complet in spatiul Schengen. La ce trebuie sa fie atenti transportatorii si operatorii economici?

Mult asteptata decizie de intrare a Romaniei si Bulgariei in spatiul terestru Schengen de la 1 ianuarie 2025 va crea avantaje semnificative pentru transportul de marfuri intraunional si nu numai. In prezent, zona Schengen este formata din 29 de tari (25 de State Membre UE si tarile EFTA – Islanda, Liechtenstein, Norvegia si Elvetia). Romania si Bulgaria si-au indeplinit cu succes proces...
Cum castigi loialitatea clientilor in 2025

Loialitatea clientilor a devenit o provocare tot mai mare pentru companiile din toate domeniile. Consumatorii de astazi sunt mai exigenti ca niciodata. Fidelitatea lor nu mai poate fi castigata usor. De ce? Deoarece sunt dispusi sa migreze catre concurenta pentru o experienta mai buna, produse noi, inovative si servicii care le raspund nevoilor intr-un mod personalizat. ...
Ultimele Interviuri
Silviu Manolescu, Managing Partner BDO Romania: "De 25 de ani am pastrat acelasi raspuns la intrebarea «de ce» si inventam in fiecare zi raspunsuri noi la intrebarea «cum»"

Ce inseamna BDO azi, dupa 25 de ani de performanta pe piata de consultanta din Romania? BDO Romania reprezinta evolutia unui business romanesc care, dupa 7 ani de operare ca brand local, a devenit membru al unei retele globale de consultanta si audit. Astazi suntem 180 de profesionisti coordonati de 20 de parteneri ce opereaza in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Chisinau. Dupa 25 de ani de activitate, servim peste 1 000 clienti anual si realizam o cifra de afaceri in jurul a 10 mil. Eur. ...
Miruna Suciu, Managing Partner: „Imi doresc sa facem din Suciu Popa firma de avocati unde si clientii si avocatii vin din convingere si raman alaturi de noi pentru ca se simt confortabil”

Doamna avocat Miruna Suciu, vorbim azi de o noua entitate aparuta pe piata avocaturii din Romania, si anume casa de avocatura Suciu Popa & Asociatii. Prin ce se individualizeaza noul brand de alte firme concurente din piata locala, cum se va pozitiona si care sunt obiectivele pe care le veti aborda in acest an? Suciu Popa este un concept nou care se distinge de alte firme de avocatura de pe piata din Romania printr-o abordare proactiva a proiectelor si dosarelor in lucru, combinate cu orientarea catre maximizarea beneficiilor clientului si protectia intereselor sale de o maniera robusta, ...
Ioana Pielescu, Managing Partner Qipa: „Dezvoltam oameni si apoi angajati"

Pentru inceput, putem lamuri pe scurt si pe intelesul tuturor ce este acela coaching? Au aparut carti pe aceasta tema, programe, specialisti, dar multa lume inca nu e familiarizata cu acest termen. Coaching-ul este o modalitate de dezvoltare care poate fi extrem de eficienta, dar, folosita incorect, poate face chiar rau. De aceea, a cauta un coach bun este aproape la fel de important ca atunci cand ne cautam cel mai bun medic. Coach-ul este acela care te ajuta sa cresti, fie ca vorbim despre dezoltare profesionala, personala sau «tu cu tine». Insa este cel care te insoteste in drumul tau: nu-...
Marcel Vulpoi, director general Vulpoi & Toader Management: „Kepp calm and hire a consultant!”

Cat de greu si de lung a fost drumul de la idee, la performanta, pentru omul de afaceri Marcel Vulpoi?La fel ca in orice domeniu de activitate, conturarea ideilor pentru o potentiala afacere si implementarea acestor idei a fost un proces de lunga durata (aproximativ 4 ani), proces care s-a intins de la terminarea facultatii, in anul 2000, pana in anul 2004, cand s-au pus bazele societatii Vulpoi & Toader Management. In cei 10 ani scursi de la infiintare si pana in prezent, in fiecare an am incercat sa identificam noi oportunitati pe piata de servicii profesionale, oportunitati care au avut...
Gheorghe Boeru, Presedinte Romair Consulting: "Construim proiecte pe banii nostri si participam alaturi de beneficiar pana la implementarea lor"

Dle Presedinte Gheorghe Boeru, conduceti una dintre cele mai mari companii de consultanta in management din Romania. Cum ati analiza aceasta piata?Consider ca piata de consultanta din Romania se afla in faza de consolidare cu mici schimbari inerente, dar, incepand cu 2015, o data cu aparitia noilor programe de finantare pe axele de prioritate ale Uniunii Europene, vom asista la aparitia altor jucatori mari. Azi, deocamdata, piata se consolideaza cu cu cei existenti, cu mici rearanjari in functie de capitalul de lucru al fiecaruia. Care dintre proiecte au generat cele mai mari profituri?In ord...
Ioan Adrian Crivii, Presedinte DARIAN: “Ca si cota de piata si anvergura, Darian este incontestabil cel mai important jucator”

“Darian este cea mai importanta companie independenta romaneasca din domeniul serviciilor de consultanta si evaluare. In urma cu aproape 25 de ani, in 1990, eram o companie locala. Apoi, am evoluat catre o companie regionala pentru ca, in 2014 sa ajunem la 19 birouri. Datorita faptului ca birourile noastre sunt situate in cele mai importante orase din tara, avem un portofoliu de clienti variat si o diversitate de servicii. Toate acestea au facut ca, in ultimii doi ani, sa atingem o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro si cea mai mare cota de piata”, ne-a precizat in debutul dialogul...
Marilena Petrec, Managing Partner APT Group: "Ne plasam in topul celor mai mari jucatori din piata, probabil cea mai mare firma independenta din domeniul HR din Romania"

Dna Marilena Petrec, cum arata azi, dupa 19 ani de activitate, unul dintre principalii jucatori din piata de consultanta HR din Romania?Sunt foarte mandra de realizarile noastre din cei aproape 20 de ani de cand ne-am inceput activitatea. Ne plasam in topul celor mai mari jucatori din piata, probabil cea mai mare firma independenta din domeniul HR din Romania. Anul trecut am incheiat cu o cifra de afaceri de 19 mil. Euro si un numar anual mediu de 1.600 de angajati permanenti, in servicii de outsourcing sau misiuni de munca temporara. Care dintre ariile dvs de competenta au fost cele mai soli...
Ileana Ionescu, Principal Ensight Management Consulting: “Reputatia Ensight este data de calitatea si rezultatele validate de piata”

Dna Ileana Ionescu, cum arata azi, dupa un deceniu de activitate, Ensight Management Consulting, unul dintre principalii jucatori din piata de consultanta din Romania?Ensight s-a dezvoltat continuu si este acum o companie matura, de referinta in piata de consultanta. Ne mandrim cu un portofoliu remarcabil de clienti si proiecte. In aproximativ 14 ani de activitate am lucrat cu mai mult de 160 de clienti si am livrat aproximativ 200 de proiecte. Care dintre ariile dvs de competenta au fost cele mai solicitatea de-a lungul activitatii si care au generat cele mai mari profituri?Cele mai multe pr...
Christian Gurny, Partener BearingPoint Romania: "Avantajul nostru este ca oferim un plus de valoare clientilor datorita experientelor internationale multiple"

Dle Christian Gurny, cine este BearingPoint in date si cifre?BearingPoint este o firma europeana de consultanta de management si tehnologie, avand ca principale arii de competenta: implementare de strategii de management, implementare si optimizare de sisteme informatice, managementul schimbarii, dezvoltare software si suport tehnic in functie de nevoile specifice ale clientilor nostri. In prezent avem 29 de birouri in 18 tari, in care lucreaza 3350 de consultanti pentru clienti din intreaga lume. Serviciile noastre se adreseaza organizatiilor publice, multinationalelor si companiilor de talie...