Consulting Jobs

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Inso...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Middle Level Lawyer ...

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer

CUMPANASU PARTNERS recruteaza Senior Lawyer cu exp...

Cumpanasu Partners is looking for experienced lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Cumpanasu Partners is looking for new lawyers

Cumpanasu Partners is looking for lawyers experien...

Reff & Asociatii isi deschide portile pentru viitorii profesionisti

Reff si Asociatii SCA, societatea de avocati repre...

Duncea Stefanescu is recruiting experienced lawyer and junior lawyer

Experienced Lawyer, Advisory Requirements- full...

It’s your career. Where will you take it?

Experienced Lawyer with Reff & Associates Real...

Cumpanasu si Dejescu recruteaza avocati

CUMPANASU si DEJESCU recruteaza avocati pentru niv...

Premium Brands

Mihai Marcu, Presedinte: “MedLife acopera toate zonele de activitate medicala”

Dle Presedinte Mihail Marcu, cum se prezinta in 2012 business-ul MedLife? La ce nivel s-a ajuns din punct de vedere financiar, tehnic, logistic, uman? In prezent, MedLife isi desfasoara activitatea...

Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group: "Nu vrem sa ne cumparam cota de piata, ci punem pret pe relatia cu clientul"

Interviu cu Michael Schmidt, Presedinte Automobile Bavaria Group Dle Presedinte Michael Schmidt, cine isi cumpara BMW in Romania? Un mic "portret robot" al celor care prefera aceasta marca.Conducat...

Radisson Blu – definitia luxului

Simtind pulsul capitalei, in inima orasului, Radisson Blu Hotel din Bucuresti este locul la care, tot mai des in ultima vreme cand se vrea a se organiza o intalnire de afaceri, un pranz, o cina sau ...

Bento Box - Un pranz rapid si complet, servit intr-un mod specific japonez

Restaurantul Benihana din incinta hotelului Howard Johnson are placerea sa prezinte cel mai nou concept al sau - Bento Box. Acesta vine in intampinarea persoanelor foarte ocupate, care nu au timp sa...

Noul Porsche Boxster vine in Romania din luna aprilie

Programat sa isi faca aparitia in martie pe podiumul elvetian al Salonului Auto de la Geneva, noua generatie Boxster este prezentata deja intr-un comunicat oficial. Porsche a prezentat a t...

Testimoniale

"In ceea ce priveste catalogul si portalul anuaruldeconsultanta.ro, apreciez in mod deosebit aparitia acestor produse media targetate care ne lipseau si care reusesc o monitorizare eficace si obiectiva a societatilor de profil din tara."
Avocat Ovidiu Pop, Partener Badita & Pop

"Nu putem decat sa ne bucuram sincer de succesul repurtat de publicatia si site-ul pe care cu atata minunata competenta le conduceti. Suntem onorati sa ne numaram printre colaboratorii dvs si va dorim sa cresteti constant pe aceasta piata atat de competitiva."
Raluca PUTUREANU, Marketing Specialist ROMINVENT S.A.

Avem 117 vizitatori și nici un membru online

Ultimele Stiri


CUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa

Cumpanasu Insolvency logoCUMPANASU INSOLVENCY recruteaza Practician in Insolventa.

CERINTELE GENERALE SUNT URMATOARELE:

• vechime in profesie de minim 5 ani;
• cunostinte temeinice de limba engleza (cunoasterea unei alte limbi straine poate reprezenta un avantaj);
• abilitati in utilizarea instrumentelor Microsoft Office (Word, Excel);
• abilitati de comunicare si lucru in echipa.

Candidatii interesati sa se alature echipei noastre sunt rugati sa ne trimita CV-ul la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Anuntul este valabil pentru municipiul Bucuresti.

Ultimele Articole


Consolidarea fiscala: avantajele si dezavantajele infiintarii unui grup de impozit pe profit

Incepand cu anul viitor, grupurile de companii vor putea compensa profiturile cu pierderile fiscale inregistrate de diversele societati din grup si obtine, in acest fel, reducerea costurilor fiscale. Dar, pentru a beneficia de aceasta facilitate, societatile interesate trebuie sa notifice ANAF in avans, termenul limita fiind sfarsitul lunii octombrie 2021, daca se intentioneaza aplicarea...

Capcanele comunicarii digitale cu Fiscul. Ce trebuie sa stim despre Spatiul Privat Virtual (SPV)

Incepand cu data de 1 martie 2022, contribuabilii vor fi obligati sa se inroleze in Spatiul Privat Virtual (SPV), acesta devenind singura cale de comunicare a oricaror documente administrative catre ANAF. Textul de lege nu furnizeaza, insa, o lista a documentelor care trebuie depuse prin intermediul SPV, ci stabileste doar ca vor fi comunicate prin aceasta platforma toate cererile, inscr...

Strategia de sustenabilitate si importanta raportarii ESG: Unde se afla companiile din Romania

Urmatorul an si jumatate, pana in 2023, va fi o perioada de eforturi intense si transformari pentru companii care urmeaza sa faca tranzitia catre modele de operare responsabile si transparenta prin conformarea cu noile cerinte de raportare non-financiara - ESG (politici de mediu, sustenabilitate si guvernanta). Companiile pot sa aleaga ce obiective ESG doresc sa integreze in cadrul stra...

Marii contribuabili primesc o gura de aer: ANAF extinde cu sase luni perioada de gratie pentru SAF-T

Autoritatea fiscala ofera un ragaz marilor contribuabili, amanand cu sase luni data primei raportari a Fisierului Standard de Control Fiscal (SAF-T) sau D-406, cum a fost el numit. Masura vine in conditiile in care, asa cum arata cu doar o saptamana in urma un sondaj realizat de EY Romania, mai mult de jumatate dintre marii contribuabili nu incepusera pregatirile pentru implementarea ace...

Increderea liderilor executivi revine la cota pre-pandemie la nivel global

- 8 din 10 lideri globali afirma ca sunt pregatiti sa faca o achizitie in urmatorii trei ani- Liderii executivi considera ca sunt necesari stimuli guvernamentali pentru atingerea tintelor net-zero- Trei din patru lideri cred ca presiunea exercitata de pandemie asupra finantelor publice a accentuat necesitatea cooperarii dintre state privind sistemul fiscal global ...

Pericolul din spatele zidurilor de aparare, cand amenintarea vine din interior

Amenintarea cu un atac informatic nu ii mai surprinde demult pe cei care au in mana destinele unei companii, motiv pentru care, incurajati si de legislatia in vigoare referitoare la GDPR, incep sa ia cat mai multe masuri pentru a stopa o eventuala exfiltrare de date sau alterare a acestora. Toate acestea sunt insa in van daca sursa atacului vine din interior, iar consecintele pot fi infi...

Ce se intampla cu sumele achitate in temeiul unui act administrativ fiscal anulat – poate instanta dispune direct restituirea lor?

Practica recenta arata ca organele fiscale nu au abandonat incercarile de a tergiversa pe cat posibil restituirea sumelor pe care contribuabilul le-a achitat in temeiul unui act administrativ fiscal ce a fost anulat definitiv de instantele judecatoresti.  Ne referim la situatia in care contribuabilul solicita instantei de contencios administrativ, pe langa anularea actelor nelegale ...

Exista riscul ca o buna parte dintre marii contribuabili sa intarzie raportarea SAF-T, arata un sondaj EY Romania

Mai mult de jumatate dintre marii contribuabili nu au inceput inca pregatirile pentru implementarea Fisierului Standard de Control Fiscal (SAF-T) sau D-406, cum este denumita aceasta noua declaratie, releva datele sondajului derulat zilele acestea de EY Romania, cu ocazia webinarului ”In pregatirea SAF-T. Intreaba expertii”. In plus, sondajul arata ca peste 28% dintre companii au preciza...

Implementarea SAF-T in Romania: Top 3 implicatii pentru agentii economici

Implementarea fisierului standard de raportare SAF-T a intrat in linie dreapta, prin Ordonanta Guvernului nr. 11/2021 pentru modificarea si completarea Codului de procedura fiscala fiind prevazuta obligatia depunerii acestui fisier incepand cu 1 ianuarie 2022. Insa versiunile finale privind natura informatiilor pe care contribuabilii le vor declara prin SAF-T, modelul de raportare, proce...

Directorii generali si reformatarea raspunderii lor privind comunicarea

In 2016 am facut o cercetare in randul angajatilor companiilor din Romania referitoare la prezenta directorilor generali in social media. La acel moment, rezultatul aparent optimist de 63% prezenta in social media ascundea adevarul ca doar 44% dintre manageri si 46% din personal stiau despre prezenta sefilor lor in retelele sociale. Oare cati dintre clienti stiau asta? ...

Ce impozite trebuie sa platesti daca primesti tichete de masa sau castigi la Loteria vaccinatilor? Tratamentul fiscal al beneficiilor acordate zilele acestea de Guvern

Tichetele de masa ce vor fi acordate de stat persoanelor care se vor vaccina cu schema completa dupa data de trei septembrie nu vor fi subiect de impozit si contributii sociale, potrivit prevederilor stipulate de Codul Fiscal. Ceea ce inseamna ca persoanele care le vor primi se vor bucura de cei 100 de lei intregi, fara niciun impozit. In schimb, tichetele de masa acordate de angajatori ...

Evaluarea riscurilor fiscale

Pentru companiile care isi desfasoara activitatea in prezent, efectuarea unei evaluari cuprinzatoare a tuturor riscurilor fiscale cu care se confrunta este obligatorie. O astfel de evaluare ajuta liderii departamentelor fiscale sa acorde prioritate litigiilor active (daca exista) pentru a fi inchise intr-o anumita ordine si in faza ulterioara sa gestioneze eficient riscul fiscal. De asem...

Cresterea economica, datoria publica si taxele: De ce se tem liderii de companii si cum au ajuns sa plaseze sistemul fiscal in topul prioritatilor pentru guvern

Deloc suprinzator, daca ne uitam la previziunile facute la inceputul acestui an, economia romaneasca si-a revenit dupa prabusirea din primavara anului trecut si are sanse sa ajunga la un plus de peste 7% in 2021. Spun deloc surprinzator pentru ca perceptia mediului de afaceri era pozitiva inca din primele luni ale anului cand sondajul nostru PwC CEO Survey a observat ca optimismul lideri...

Alinierea echipei pentru succesul companiei

Exercitarea functiei de director general este complexa. Cu atat mai mult in aceasta perioada pandemica. Independent de industria in care activeaza compania condusa de un CEO, regasim sase elemente comune pentru indeplinirea rolului: realizarea strategiei, alinierea companiei, conducerea echipei de directori executivi, cooperarea cu consiliul de administratie, mijlocirea relatiei cu facto...

Studiu EY: Adoptarea telemuncii in pandemie evidentiaza problemele legate de subfinantarea zonei de aparare cibernetica

- 56% dintre respondenti considera ca organizatiile lor au ignorat procesele de securitate cibernetica pentru a putea implementa cerintele legate de telemunca- 77% dintre respondenti avertizeaza in privinta cresterii numarului de atacuri cibernetice grave- 39% cred ca bugetul organizatiei lor nu este adecvat pentru gestionarea noilor provocari ...

PwC CEO Survey: Transformarea digitala urca pe primul loc in topul prioritatilor de investitii ale directorii generali din Romania, dupa pandemie

Marea majoritate (85%) a directorilor generali din Romania planifica cresteri ale investitiilor in transformarea digitala, in urmatorii trei ani, potrivit sondajului CEO Survey 2021, realizat de PwC Romania. Astfel, transformarea digitala urca pe primul loc in topul domeniilor pentru care executivii vor aloca mai multe fonduri. Intrebati despre modul in care si-au schimbat intentiile de...

Ultimele Interviuri


Silviu Manolescu, Managing Partner BDO Romania: "De 25 de ani am pastrat acelasi raspuns la intrebarea «de ce» si inventam in fiecare zi raspunsuri noi la intrebarea «cum»"

Ce inseamna BDO azi, dupa 25 de ani de performanta pe piata de consultanta din Romania? BDO Romania reprezinta evolutia unui business romanesc care, dupa 7 ani de operare ca brand local, a devenit membru al unei retele globale de consultanta si audit. Astazi suntem 180 de profesionisti coordonati de 20 de parteneri ce opereaza in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Chisinau. Dupa 25 de ani de activitate, servim peste 1 000 clienti anual si realizam o cifra de afaceri in jurul a 10 mil. Eur. ...

Miruna Suciu, Managing Partner: „Imi doresc sa facem din Suciu Popa firma de avocati unde si clientii si avocatii vin din convingere si raman alaturi de noi pentru ca se simt confortabil”

Doamna avocat Miruna Suciu, vorbim azi de o noua entitate aparuta pe piata avocaturii din Romania, si anume casa de avocatura Suciu Popa & Asociatii. Prin ce se individualizeaza noul brand de alte firme concurente din piata locala, cum se va pozitiona si care sunt obiectivele pe care le veti aborda in acest an? Suciu Popa este un concept nou care se distinge de alte firme de avocatura de pe piata din Romania printr-o abordare proactiva a proiectelor si dosarelor in lucru, combinate cu orientarea catre maximizarea beneficiilor clientului si protectia intereselor sale de o maniera robusta, ...

Ioana Pielescu, Managing Partner Qipa: „Dezvoltam oameni si apoi angajati"

Pentru inceput, putem lamuri pe scurt si pe intelesul tuturor ce este acela coaching? Au aparut carti pe aceasta tema, programe, specialisti, dar multa lume inca nu e familiarizata cu acest termen. Coaching-ul este o modalitate de dezvoltare care poate fi extrem de eficienta, dar, folosita incorect, poate face chiar rau. De aceea, a cauta un coach bun este aproape la fel de important ca atunci cand ne cautam cel mai bun medic. Coach-ul este acela care te ajuta sa cresti, fie ca vorbim despre dezoltare profesionala, personala sau «tu cu tine». Insa este cel care te insoteste in drumul tau: nu-...

Marcel Vulpoi, director general Vulpoi & Toader Management: „Kepp calm and hire a consultant!”

Cat de greu si de lung a fost drumul de la idee, la performanta, pentru omul de afaceri Marcel Vulpoi?La fel ca in orice domeniu de activitate, conturarea ideilor pentru o potentiala afacere si implementarea acestor idei a fost un proces de lunga durata (aproximativ 4 ani), proces care s-a intins de la terminarea facultatii, in anul 2000, pana in anul 2004, cand s-au pus bazele societatii Vulpoi & Toader Management. In cei 10 ani scursi de la infiintare si pana in prezent, in fiecare an am incercat sa identificam noi oportunitati pe piata de servicii profesionale, oportunitati care au avut...

Gheorghe Boeru, Presedinte Romair Consulting: "Construim proiecte pe banii nostri si participam alaturi de beneficiar pana la implementarea lor"

Dle Presedinte Gheorghe Boeru, conduceti una dintre cele mai mari companii de consultanta in management din Romania. Cum ati analiza aceasta piata?Consider ca piata de consultanta din Romania se afla in faza de consolidare cu mici schimbari inerente, dar, incepand cu 2015, o data cu aparitia noilor programe de finantare pe axele de prioritate ale Uniunii Europene, vom asista la aparitia altor jucatori mari. Azi, deocamdata, piata se consolideaza cu cu cei existenti, cu mici rearanjari in functie de capitalul de lucru al fiecaruia. Care dintre proiecte au generat cele mai mari profituri?In ord...

Ioan Adrian Crivii, Presedinte DARIAN: “Ca si cota de piata si anvergura, Darian este incontestabil cel mai important jucator”

“Darian este cea mai importanta companie independenta romaneasca din domeniul serviciilor de consultanta si evaluare. In urma cu aproape 25 de ani, in 1990, eram o companie locala. Apoi, am evoluat catre o companie regionala pentru ca, in 2014 sa ajunem la 19 birouri. Datorita faptului ca birourile noastre sunt situate in cele mai importante orase din tara, avem un portofoliu de clienti variat si o diversitate de servicii. Toate acestea au facut ca, in ultimii doi ani, sa atingem o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro si cea mai mare cota de piata”, ne-a precizat in debutul dialogul...

Marilena Petrec, Managing Partner APT Group: "Ne plasam in topul celor mai mari jucatori din piata, probabil cea mai mare firma independenta din domeniul HR din Romania"

Dna Marilena Petrec, cum arata azi, dupa 19 ani de activitate, unul dintre principalii jucatori din piata de consultanta HR din Romania?Sunt foarte mandra de realizarile noastre din cei aproape 20 de ani de cand ne-am inceput activitatea. Ne plasam in topul celor mai mari jucatori din piata, probabil cea mai mare firma independenta din domeniul HR din Romania. Anul trecut am incheiat cu o cifra de afaceri de 19 mil. Euro si un numar anual mediu de 1.600 de angajati permanenti, in servicii de outsourcing sau misiuni de munca temporara. Care dintre ariile dvs de competenta au fost cele mai soli...

Ileana Ionescu, Principal Ensight Management Consulting: “Reputatia Ensight este data de calitatea si rezultatele validate de piata”

Dna Ileana Ionescu, cum arata azi, dupa un deceniu de activitate, Ensight Management Consulting, unul dintre principalii jucatori din piata de consultanta din Romania?Ensight s-a dezvoltat continuu si este acum o companie matura, de referinta in piata de consultanta. Ne mandrim cu un portofoliu remarcabil de clienti si proiecte. In aproximativ 14 ani de activitate am lucrat cu mai mult de 160 de clienti si am livrat aproximativ 200 de proiecte. Care dintre ariile dvs de competenta au fost cele mai solicitatea de-a lungul activitatii si care au generat cele mai mari profituri?Cele mai multe pr...

Christian Gurny, Partener BearingPoint Romania: "Avantajul nostru este ca oferim un plus de valoare clientilor datorita experientelor internationale multiple"

Dle Christian Gurny, cine este BearingPoint in date si cifre?BearingPoint este o firma europeana de consultanta de management si tehnologie, avand ca principale arii de competenta: implementare de strategii de management, implementare si optimizare de sisteme informatice, managementul schimbarii, dezvoltare software si suport tehnic in functie de nevoile specifice ale clientilor nostri. In prezent avem 29 de birouri in 18 tari, in care lucreaza 3350 de consultanti pentru clienti din intreaga lume. Serviciile noastre se adreseaza organizatiilor publice, multinationalelor si companiilor de talie...

Catalog

AFCAR 2021 coperta1

Abonare la newsletter

* indicates required

Agenda obligatiilor fiscale 2019

EY agenda fiscala 2019 coperta

 

 

 


 

 

 

Fairvalue logo bun 2020

 

 

Horvath logo 2021

 

 

PKF Finconta logo 21

 

 

 

TUV logo 20

 

 

 

 

EY logo 2020 portal

 

 

andra musatescu sigla noua

 

 

Valoria logo2 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kreston logo 2018

 

 

 

works logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

prospect logo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

expert control logo

 

 

 

evident info logo 

 

 

 

 

nefertiti logo

 

 

 

Copyright © 2021 KLAUS MEDIA PRESS
Toate drepturile rezervate.